Dobraaa !! Jako że wbiło nam podań 700 wyświetleń to zrobię wam rozdział specjalny. Jest on również robiony za namową pewnej osóbki Im_only_illusion bardzo dziękuję za pomysł.
No więc tak. Zadam wam kilka pytanek, w koszyczku można zostawić odpowiedzi. A już na koniec wystawię koszyczek na wasze pytania na które odpowiem w kolejnym rozdziale.
No więc zaczynajmy !1. Mam dla was taką rozkminę.
Dlaczego jak jesteś za granicą to jak jest ładny...przepraszam przystojny chłopak to albo jest gruby albo się nie dogadasz ?2. Kolejne pytanie to uwaga uwaga ! Badum tsss !
Myślicie że jaki jest największy ship książki Więcej cię nie zostawię ?3. Ile chcecie rozdziałów w tej książce ? Podajcie takie minimum.
4. Kolejna rozkmina !
Czemu większość książek ( tych na wattpadzie też ) w momencie gdy akcja się rozkręca to książka się kończy ?5. Wasz ulubiony kolor ?
6. Ulubiona postać z bajek ?
7. Polecacie jakieś książki ? ( Normalne i wattpadowe )
8. Ulubione imię ?
9. Teraz pytanie z cyklu dziwne pytania !
Czy śpicie w skarpetkach ?10. Czy podobają wam się moje książki ? Powinnam coś zmienić ? Piszcie śmiało !
|____odpowiedzi ______| ------------>
|___pytania__________| ---------->
To tyle na dziś !
Kocham was wredotki moje małe !
Ta Wredna Dama
CZYTASZ
𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 || 𝐢𝐧𝐚𝐳𝐮𝐦𝐚 𝐞𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧 ✓
Romance❞kiedy marzeniem pewnej dziewczyny była jej własna drużyna❝