Yorgunluktan ölerekten de olsa nihayet
yazabilim.Lütfen beğendiğiniz ya da çok güldüğünüz yerlere kalp bırakır mısınız?Bu arada bundan sonraki bölümlerde ithaf yapmayı düşünüyorum! O güzel yorumlarını benimle paylaşan herkesi çok çok öpüyorum ve teşekkür ediyorummm! Bir sonraki bölümde o kişilere ithaf edeceğim!
Yukarıda radyoda çalan şarkı var! Sıkıcı karantina günlerinde içinizi kıpır kıpır yapacak cinsten bir şarkı var! Bölümün büyük bir kısmını bunu dinleyerek yazdım... Dinlemenizi şiddetle öneririm. Çok eğlenceli bir şarkı sfhjfgsffs
Güpgüzel okumalar
🔴🔵🔴🔵🔴🔵
''Ya Yavuz!'' dedim bavulumdaki eşyalarını görünce. ''Ya senin donlarını görmek zorunda mıydım ben?'' dediğimde tüm donlarını toplayıp yatağının üzerine fırlattım. ''Senin yüzünden tüm bavulu tekrar yıkamak zorunda kalacağım!''
''Onların tanesi kaç lira haberin var mı lan senin?'' dedikten sonra, yere düşen Sünger Bob'lu donunu yerden kaldırdı ve ''Senin gibi görmemişler ancak buna don der. Baksırın ne olduğunu öğren de gel.'' dedi.
''Hafızama kazınan bu iğrenç görüntüleri nasıl sileceğimi öğreneceğim önce.'' dedim tekrar bavuluma döndüğümde. ''Taş çatlasa 15 gün kalacaksın! Ne diye koca bavulla gelirsin ki? Anlayamıyorum! Konser yapacağı yere 3 tır eşyayla gelen ünlülerden mi sayıyorsun kendini?''
''Abinin ünlü olma yolunda emin adımlarla ilerlediğini bilmeyen bir kot kafalısın.'' dedi elindekilerle tekrar yanımda belirdiğinde.
''Seni takip etmediğim için bilmiyor olabilirim Yavuz!'' dedim bavulumu kapatmaya çalışırken. Bir türlü kapanmıyordu sinir şey!
''Etsen de fark etmezdim zaten!'' dedikten sonra bavulla boğuşmama daha fazla dayanamadı. Kalçasıyla kalçama bir vurdu ve yatağa uçtum.
''O kadar koca götlü diyoruz sana yıllardır! İnsan hakkını verir! Yediklerin yağ tutmuş sadece. Gücünde hiçbir artış yok! Zaten beceriksizin tekisin! Başımıza kalacağın çok belli. Bavulun fermuarını kapatamayan kızdan ne hayır olur? Yarın o koca götün yüzünden pantolonunun fermuarını kapatamayacaksın! Sonra kocan diyecek ki, ben bu fok balığını ne yapayım? Ay kocan mı dedim? Evde kalacağını unutmuşum iyimser iyimser konuşuyorum bende! Eğer bir kocan olursa adama acıyorum lan! Bir fok balığıyla yaşayacak. Adam sana laf etmeye korkar onu da yersin diye. Boyuna ye sen! Aynen böyle devam! Bundan sonra sana direk fok balığı diyeyim lan ben! İleride halini görüp, bana bu çocuk ne kadar ileri görüşlüymüş derler. Yürüyen koca götlü fok balığını ilk keşfeden o oldu!''
Laflarını o kadar hızlı saymıştı ki ağzım hayretten açık kalmıştı... Belki de vuruşunun etkisi yüzündendi. Resmen kalakalmıştım. O sırada elinde ne varsa bavuluma sokmuş, hızlıca fermuarını da kapatmıştı. Ardından koca parmaklarıyla bir tanede çeneme vurdu ve ağzım kapandı.
''Odadaki tüm havayı içine emcükledin yeter! Boşuna oksijen israfı yapma. İnsan odadaki sinekleri de düşünür! Terbiyesiz müsrif seni!'' dedikten sonra kendi bavulunu aldı, odadan çıktı ve beni yalnız bıraktı.
''Ne oldi da şimdi?'' dedi içimdeki şaşkın hamsiler.
''Uyuz efendi lafi gediğine koydi ve kıçıni çevirup gitti da!'' dedim neye uğradığımı şaşırmış halimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laz Damarı
Humor"Yeter..." dedim göz yaşlarım yanaklarından süzülürken. "O, benim hiçbir şeyim değil. Neden bu kadar sorguluyorsun?" Sorduğum soru karşısında duraksadı. "Bende senin bir abinim. Ortada böyle bir durum varsa tabi ki sorgularım." dedi uygun cevabı bul...