Merhabalaaar!
Yeni hikayemiz olan Eksik Mavi'ye baktınız değil miiii?Bxhfhfhf işte yeni bir bölüm...
Bu bölüm yeni bombalara sürükleyecek bizi.....
Oy ve yorumu lütfen eksik etme. Hak ettiğimiz yere bir an önce ulaşalim artık :(
Güpgüzel okumalar dilerim!
Yeni bölüm için +50 oy!
🔴🔵🔴🔵🔴🔵
"Ben ne yapacağım şimdi ya?" dedim sinirle ayağımı yere vurduğumda. "Resmen paramparça oldu nasıl toparlayacağım bunu?" dediğimde parçalara hayalkırıklığı içinde bakıyordum. Otobüsteki bir öküz yüzünden maketimin içine olmuştu.
"Münasip bir tarafına batsaydı keşke şu iğneler!" dediğimde Murat'la kestiğimiz parçaları tekrar birleştirmeye çalışıyordum. Maketin strüktürünü iğne kullanarak kurmuştum. Böylece yapıştırıcı kullanmadan tasarım açısından daha göz dolduran bir saçak tasarımı düşünmüştüm. Lakin iğneler çok çabuk dağılıyordu... Tasarımı düşünürken bir öküzün durağı kaçırmamak için öküz gibi maketime çarpacağını hesaba katmamıştım...
Ah ah...
Dün gece Murat'la konuştuklarımın ardından ne kadar rahatlamış, hafiflemiş ve mutlu hissediyordum oysa...
"Durup ağlasam hayatta yetiştiremeyeceğim!" dedim sinirden gözlerim dolduğunda. "Teslimden sonra ağlarım artık... Tabi teslim yapabilirsem..." dediğimde kalakalmış nasıl toparlarım diye düşünüyordum.
"Ne oldu Meryem?" dedi o sıra atölyemizin en parlak öğrencisi Ertan. Aynı zamanda Alev hocanın gözdesi. Kadının yakışıklı erkeklere bir zaafı vardı kesinlikle...
"Maketime bir öküz çarptı!" dedim önüme düşen saçlarımı arkaya attığımda.
"Güzel bir şeye benziyormuş. Yazık oldu." dediğinde elimdeki parçaları geri bıraktım. "Ama sana yardım edebilirim. Dersin başlamasına yarım saatten fazla zaman var. Yetiştirebiliriz."
"Ben yetiştiririm. Şimdi burdan ikile." dedi Poyraz karşımda belirdiğinde. Ertan koyu kahve gözlerini Poyraz'a dikti bir süre.
"Hadi lan!" dedi bir adım daha yaklaştığında. Ertan sinirinden elini yumruk yapmıştı.
"Poyraz!" dedim araya girdiğimde. "Napıyorsun ya Allah aşkına?" dedikten sonra Ertan'a dönmüştüm ki... Ertan konuşmama izin vermeden kendisi araya girdi.
"Sorun yok Meryem. Derste görüşürüz." deyip yanımızdan hızla ayrıldı.
"Hele bir görüş!" dedi Poyraz arkasından. Ardından maketimi toparlayarak her zaman çalıştığı köşeye doğru yöneldi. Peşinden sinirle bende gittim.
"Manyak falan mısın?" dedim sinirim tavan yaparken. "Sabah bir öküz yüzünden deli oldum zaten. Hepiniz beni mi buldunuz delirtmek için?" diye söylenirken elimden aldı parçaları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laz Damarı
Humor"Yeter..." dedim göz yaşlarım yanaklarından süzülürken. "O, benim hiçbir şeyim değil. Neden bu kadar sorguluyorsun?" Sorduğum soru karşısında duraksadı. "Bende senin bir abinim. Ortada böyle bir durum varsa tabi ki sorgularım." dedi uygun cevabı bul...