•46•

184 16 4
                                    

BAEKHYUN

Folyamatosan, ahogy ránéztem Destinyre elkapott a bűntudat, amit próbáltam elnyomni magamban, hisz erős ígéret volt, amit neki ígértem, de mint már mondtam a drága agyam nem hagyott nyugodni...Így ujjaim már hajnalok hajnalán a billentyűn jártak.Szemeim cikáztak a számok és betűk halmazán, amit a felugrott ablakok hoztak be.Idegesen túrtam a hajamba, mikor a tűz falak százai akarták elzárni előlem az utat.Egyszerűen el tudtam volna dobni a gépemet, ki az ablakon annyira mérhetetlenül dühös voltam, hogy nem sikerül és nem jutok be egy nyamvadt rendszerbe.Bár ez a nyamvadt rendszer, történetesen az ország legjobban védett, legmocskosabb adatainak melegágya volt.A titokzatos akták, amikhez csak maga a kormányzó férhetett hozzá, a készítője kiléte homály volt és az is, hogy hogy frissül olyan gyorsan, mint egy rossz horror filmbe.Próbáltam találni össze függéseket, amik segítenek a kódot kitalálni, de még a nevet sem láttam az aktákon, csak pörgő össze visszásságokat.Már tini koromban is a képernyő előtt éltem a világom, de akkor csak béna játékokkal ütöttem el az időm, míg mire átléptem a kamasz koromba, platformokat, szoftvereket törtem fel a pénz érdekében, hisz családom anyagilag eléggé a mínusz alatt volt.Tudom, hogy nem jogosít fel hogy illegális dolgokba keveredjek, de már akkor is makacs és önfejű voltam, na meg az önbizalmam jócskán kilyukasztotta a mellényemet.Ez az időszakom vissza gondolva nem volt a kedvencem, sőt...undorodtam tőle, ahogy magam elé képzeltem az önelégülten vigyorgó Baekhyunt, de mint mindennek ennek is vége szakadt, mikor felrobbant a közeli gyár, ezzel is kezdetét véve ennek az őrülhetnek.

Aznap éppen a jól megérdemelt pénzzel a zsebembe ballagtam haza, fülesem társaságában.Minden nyugodt volt és kihalt, főleg ebben a kerületben, ahol az éhezés magasiskolája volt.Nyomornegyed.

A lámpák pislákolva aludtak ki mögöttem, mire felvont szemöldökkel figyelem a sötétségbe borult részt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lámpák pislákolva aludtak ki mögöttem, mire felvont szemöldökkel figyelem a sötétségbe borult részt.Elmormogok magamba egy gyönyörű kötő szavakkal illetett mondatot a szerelőknek, akik szerintem utoljára három hónapja szereltek be újat, mert a helyi csövesek részegen dobálták meg, mondván jönnek az ufók, mondhatom nagyszerű, hogy pont nálam alszik ki a rohadt fény, hogy még véletlenül se lássam hol van előttem valami akadály és essek pofára egy ismeretlen eredetű tárgyba.

Elmormogok magamba egy gyönyörű kötő szavakkal illetett mondatot a szerelőknek, akik szerintem utoljára három hónapja szereltek be újat, mert a helyi csövesek részegen dobálták meg, mondván jönnek az ufók, mondhatom nagyszerű, hogy pont nálam alsz...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szabadság angyalai|Ateez ff.| /Befejezett/Where stories live. Discover now