Akşam Selin'e olanları anlatmıştı.Selin yorum yapmak için ağzını açtığında onu durdurup "Lütfen tek kelime duymak istemiyorum bütün moralimin içine sıçıldı ve ağlamamak için kendimi zor tutuyorum dinlenmek istiyorum."Banu'nun dediklerinden sonra Selin ona doğru dönüp "Ya kızım manyak mısın sen çocuk belki utanmıştır.Seni görme bahanesiyle iş teklifi etmiştir.Dur daha herşey yeni başlıyor.Manyak bozma moralini gel buraya asma suratını"diyip bana sarıldı.Selin'in bana sarılması güvenimi arttırıyordu.Her zaman kötü bir şeyde olumlu bir sonuç çıkarıyordu.Bu huyunu seviyordum.Acaba dediklerinde haklı olabilir miydi işte onu bilemiyordum.Umarım öyle olur diye geçirdim içimden.Sabah kalktığımda telefonumda on üç cevapsız altı mesaj vardı."Yuh sabah sabah bu ne böyle"diye güne başladım.Yataktan kalkmadan telefonu elime aldım.On üç cevapsız çağrının hepsi Çetin'e aitti.Altı mesaj'da mesajların birinde "Günaydın :)" diğerinde "Hala kalkamadın galiba" "Cevap vermicek misin?" "Merak ediyorum seni." "Banu uff cevap ver artık." en sonunda ise "Evine geliyorum." yazıyordu.En son mesaj atalı on dakika olmuştu.Bir an şaşırdım.Ne yapacağımı bilemedim.Hemen Selin'in odasına gittim.Ama yoktu işe gitmişti.Saçım başım dağınıktı.Böyle karşısına çıkamazdım.Üstümü değiştirmek için hemen odama gittim.Odaya gitmemle kapının çalması bir oldu.Açmayayım ya ne olur ki evde yokum sansın diye geçirdim içinden ama böylede çıkamazdım karşısına ama kapıdan "Banu."diye bağırdı.O sesi duyunca dayanamadım.Kapıyı açtım.Beni görünce şaşırdı.Ben de ne var dercesine bakıyordum."Se...sen daha yeni mi kalktın." "Evet." dedim.Pijamamı hello kitty'li üstümü dağınık saçlarıma bakıyordu."Bakma öyle utanıyorum mesajlarını falan daha yeni gördüm.Önemli bir şey mi oldu."Yani sayılır.Üstünü değiştir de çıkalım." "Anlamadım nereye?" "Sana yeni iş ayarladım uykucu ee hadi hala duruyorsun." Bir an şaşırdım.Sonra sevinçten çığlık atıp boynuna atladım.Bir an ne yapıyorum ben ya diye geçirdim içimden aman banane ne anlarsa anlasın şu an çok mutluydum.Hem de parfüm kokusu çok güzel kokuyordu.Çetin'de gülüp ona sarılmıştı.Bu hareket karşısında Banu daha da mutlu olmuştu.En sonunda kendini çekti.
-Gelsene içeri hazırlanana kadar dışarıda beklemeyeceksin değil mi? dedi Banu gülerek.
-Tamam.dedi Çetin.
Banu hemen odaya gidip beyaz gömleğiyle kalem eteğini giymişti.Saçları normalde dalgalı olduğu için taradı.Hemen saçları şekil almıştı.Gözlerinin rengini ortaya çıkarmak için kalem çektikten sonra hafifçe dudağına da pembe bir ruj sürmüştü.Hazırlanması on dakikasını almıştı.İlk defa bu kadar hızlı hazırlanmıştı.Odadan çıktıktan sonra Çetin'in yanına gitti.Ama salon'da oturmuş takım elbisenin altında o kadar tatlı oturuyordu ki birşey düşünüyor gibi duruyordu.Sessizce "Çetin."dedi.Çetin duymamış gibi gözüküyordu.Yavaşça yanına gitti.Çetin onun geldiğini fark edince "Ne çabuk hazırlandın.Hadi hemen çıkalım ama önce bir kahvaltı yapalım."dedi gülümseyerek.Ne kadar tatlı bir teklifti bu gülümseyip "Tamam."dedikten sonra evden çıktık.Güzel bir kahvaltıdan sonra da şirkete gittik.Çetin'i gören her kız selamlıyordu.O kızların hepsini bir an öldürmek istedim.Çetin'de hepsine gülerek karşılık veriyordu.Yani her kıza nazik mi davranıyordu.Bana özel bir şey yok muydu.Biraz kırılmıştım.Asansöre bindikten sonra bizimle birlikte üç kişi daha binmişti.Onlarda gayet şıklardı.Bana bakıp gülümsediler,bende gülerek karşılık verdim.En üst kata gelince Çetin'le birlikte onun odasına gittik.Oda da biri daha vardı.Bizi bekliyormuş gibi duruyordu.Geldiğimizi görünce ayağa kalktı.
-Sonun da geldiniz Banu Hanım.Anlatıldığınız kadar hatta anlatılanlardan daha güzelsiniz." diyip elini uzattı.Ne yapacağımı şaşırmıştım.Gülümseyerek elimi uzattım.Yavaşça Çetin'e döndüm.
-Aa şey en yakın arkadaşım Tarık.Şirketin yarısı onun yarısı bana ait. dedi gülerek.
-Tanıştığıma memnun oldum Tarık Bey.
-Lütfen Tarık bey deme sadece Tarık demen yeterli.
-Tamam o zaman Tarık.
-Heh şimdi oldu benim yapıcak birkaç işim var daha sonra görüşürüz.Tekrar tanıştığıma memnun oldum Banu.dedi.Sonra Çetin'e dönerek" Çetin öğleden sonraki toplantıyı unutma" dedi ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZÜM
RomanceAniden karşına çıkan biri tarafından tüm hayatı değişen ve bundan asla geri dönüşü olmayacağını anlayan ve her gün her dakika her saniye aklından çıkaramayan iki aşığın hiç beklenmedik anda yaşadığı olaylar ve bir AŞK...Peki bunda kazanan ve kaybed...