-Akın mı?
-Nasıl ama yani nasıl araştırdı?
-Bana Çetin şerefsizi hakkında soru sordu bende söyledim.
-Ona şerefsiz deme.
-İnanamıyorum sana o Mert'in katili.
-Doğru olduğunu nerden biliyorsun.Akın'ın söylediklerine nasıl hemen inanabildin.
-Elinde kanıtlarla geldi.
-Öyle mi?Bende görücem o kanıtları.
Cebimden telefonu çıkardıgım gibi Akın'ı aradım.
-Bana hemen o bulduklarını göster.
-Ben de görüşmeyeli iyiyim canım sağol.
-Lafı uzatma göster çabuk.
-Evdeyim gel gösteriyim.
Geldigimiz sahilden sinirli bir sekilde ayrılıyordum.İlk defa arkamdan Selin bağırıyordu.
-Nereye?
-Cehennemin dibine bir de şu kanıtlara ben bakıcam.
-Bekle geliyorum.
Arkamdan koşa kosa yetişti.Konusmuyordum,eve gelince Akın karşısına geçtim.Önündeki dosyalari hemen elime aldım.Doğruydu elindeki dosyalarda Çetin'in bir kaza yaptığı ve bunun sonucunda biri öldürdüğü yazılıyordu.Digerinde ifadesinin yalan olduğu ortaya çıktı.Doğruydu.Elimdeki dosyaları bıraktım.Akın alay eder gibi bana bakıyordu.Evden cıktım.Arkamdan Selin yine bağırdı.
-Yine nereye.
Cevap vermedim.Dışarıda yağmur yağıyordu.Aldırmadan yürümeye başladım.Aniden bir araba karşımda bir araba fren yaptı.İçinden Çetin indi.
-Neden geldin.diye bağırdım.Sesim yagmurdan dolayi tam duyulmuyordu.Yanıma yaklaştı.Geri çekildim.
-Uzak dur benden o kirli ellerinle bir daha bana dokunmana izin vermicem.
-Banu sana yemin ederim.Öyle bir şey yok.
-Neden o zaman sirkette sorduğumda cevap vermedin.
Çetin yine susmuştu.Cevap vermemişti.Ben bu adam yüzünden kaç defa kırılıp ağlayacaktım.Ama bu sefer ağlamayacaktım.
-Sakın bir daha karşıma çıkma.
-O ben değildim.
-Ney sen değildin.Elinde kanıtlar var.
-Hepsinin gerçek olduğuna ne kadar eminsin?
Sustum.İkimiz sırılsıklam ıslanmıştık.Yaklaştı yüzümü ellerinin arasına aldı.Alnını alnıma yasladı.Geri çekilmek istiyordum.Ama bedenim bana ihanet ediyordu.Hareket etmiyordu.Gözlerim kapalıydı.
-Bana bir şans ver.Sana bütün gerçekleri anlatıcam.Aşkım bunu bize yapma.
-Benim karşıma tamamen inandırıcı şeylerle geldiğin zaman seninle görüşücem.dedim.
Ondan uzaklaşmak için ellerini ittirmeyi çabaladım.O sırada ellerimi tuttu.Ağlamaklı bir ses çıkardı.
-Beni bırakmayacağına söz verdin.Banu hepsi yalan iftira.Ne olur beni bırakma.
-Sana bir şans verdim.dedim ağlamaya çalışmayarak.Karşımda küçük bir çocuk gibi ağlamaya başladı.Ne yapacağım hakkımda bir fikrim yoktu.Sustum,sadece sustum.Hala ellerimi sımsıkı tutmuştu.Alnı alnımdaydı.Aniden birinin Çetin'i itmesiyle ayrıldık.Çetin de ne olduğunu anlayamamıştı.
-Sen ne yüzle buraya geliyorsun lan.
Bu Akın'dı.Çetin'i arabasına doğru itti.Kaportaya sert bir sekilde çarpmıştı.Yere kapaklandı.Akın üstüne çıkmıştı.Yumruk atmaya başladı.Yanlarına doğru kostum.Akın'ı çekiştirerek
-Bırak onu.dedim.
-Sen sus Banu.Hem sen hala nasıl bu adiyle görüşebiliyorsun.
-Hemen onu birak Akın,yoksa polis çağırıcam.
-Çağır banane,umrumda değil.
Hala Çetin'e vurmaya devam ediyordu.Dizlerimin üzerinde yere oturdum.Ağlamaya başladım.Çetin karşı koymuyordu.Akın hala ona vuruyordu.Birazdan üzerinden kalktı.Cetin baygındı.Çetin diye yanına gitmek için olduğum yerden kalktım.Akın kolumu çekistirerek
-Yürü eve gidiyoruz.dedi.
-Bırak beni bırak onu ne hale getirdin.
-O bunu hak etti.
-Senden nefret ediyorum.
-Bana bir gün teşekkür ediceksin.
-Neden,onu bu hale getirdiğin için mi?
-Evet.
-Sana beni bırak diyorum.dedim.Kolundan kurtulmaya çalışsamda beni sertçe eve doğru götürmeye basladı.Gözlerimi Çetin'den ayıramıyordum.Yerde baygın bir şekilde uzanıyordu.Gözyaşlarımın yanağımdan akmasına izin vermeye devam ettim.Eve geldiğimde Selin bana "canım iyi misin?Sırılsıklam olmuşsun"diyip elini yanağıma koydu.Onun elini ittirdim.Odama girdim.Kapıyı kilitledim.Akın kapıma gelip "aç şu kapıyı konuşucaz."dedi.
-Defol,hatta defolun konuşmak istemiyorum.dedim.
Sonra kapımdan ayrıldı.İceride konuştuklarını biliyordum.Ama ne konuştuklarını duymuyordum.Çetin'i orada öylece bırakmıştım.Ona zarar gelmesine dayanamamıştım.Her ne kadar sinirlensemde aşıktım.Hak etmemişti belki de,ona bir şans vermiştim.Ona güvenmeyi istiyordum.Yatağıma uzandım.Islaktım,dizlerimi kendime doğru çektim.Ağlaya ağlaya uyumuştum.Çetin'den hiçbir haber alamamıştım.Odamdan çıkmamıştım.Selin'le konuşmadım.Sadece Çetin'i istiyordum.Sadece yanında olmayı istiyordum.Sadece doğruları duymak istiyordum.Peki şu ana kadar duyduklarım doğru muydu?Hepsinin cevabını öğrenmek istiyordum.
Sizce Akın doğru mu söylüyor?
Çetin hakkında ne düşünüyorsunuz yorumlarınızı bekliyoruuum. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZÜM
RomanceAniden karşına çıkan biri tarafından tüm hayatı değişen ve bundan asla geri dönüşü olmayacağını anlayan ve her gün her dakika her saniye aklından çıkaramayan iki aşığın hiç beklenmedik anda yaşadığı olaylar ve bir AŞK...Peki bunda kazanan ve kaybed...