Arkadaşlar sınavlardan dolayi pek yazmaya fırsat bulamıyorum yazdığım zaman da kısa oluyor kusura bakmayın elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum voteler ve yorumlar için teşekkür ederim devam etnelerini umuyorum sizi seviyoruum :))))
Bana sarılan kolların gevşediğini hissettiğimde tedirgin oldum,başımı göğsünden çekip yüzüne doğru baktım.
-Ağrın mı var?
-Biraz,boşver sonra geçer.
-İlaçların nerde?
-Odamda.
-Açken mi yoksa tokken mi içmen gerek.
-Tok.dedi ve güldü.Benim sevgilim bana yemek mi yapıcak yoksa.
-Pek uzman sayılmam ama elimden geldiği kadar yaparım yanii.
-Korkmam mı gerek beni zehirler misin?
-Ya hayııırr.O kadar da değil herhalde,sen iceri geç mutfak ne tarafta bir bakıyım malzemelerden neler yapılır.
-Koridorun solu mutfak sağ tarafıda odam.
-Odan ne alaka şimdi yatıcak mısın tamam o zaman...daha sözümü bitirmeden beni kendine çekti ve öptü.O kadar nazikti ki aynı rüyamdaki gibi incinmemden korkuyor gibi nazikçe davranıyordu.Geri çekildiğimizde alnımı öpüp "seni asla bırakmıcam."dedi.
"Bırak diyen mi var."dedim ve sarıldım.
Birkaç saat sonra televizyonun karşısında başı dizimin üstünde uykuya dalıcak gibi duruyordu.Çorba yapmıştım tahminimden de güzel olmuştu.İlaçlarını içtikten sonra küçük bir çocuk gibi başını dizlerimin üstüne koydu.Televizyon izliyor gibi yapıyordum.Ama gözlerini üstümde hissediyordum.Bir şey demedim.Hosuma gidiyordu.Ama bir an asıl sorunun ne olduğunu unutmustum,neden böyle olduğunu tereddüt etmeden sordum:
-Aşkım.
-Efendim.
-Rahatsızlığın ne?
-Bir yıl kadar önce bir kaza geçirmiştim.Bir araba yüzünden iki araba kazadan zararlı çıkandı.Bir araba bana aitti.Diğer araba Mert diye birinin hiçbir sorun yoktu.Otobandaydım normaldi hersey bir an oldu.Sarhoş biri hızını alamamış Mert denen çocuğun arabasına şiddetle carpınca benim arabama da Mert çarpmısti,direksiyonu son anda kırdım.Ama cam kırıldı.Başımda hasar vardı.Gecti ama arada ağrı oluyor.Ama bu da geçermiş ilaçlarımı düzgün kullanırsam.
Mert mert demisti.Mert'in kazası da aynı böyle olmustu.Diğer kişiden hiçbir bilgimiz yoktu.Demek o,o Çetin'di.
-Aşkım iyi misin?
-Şey ee nasıl denir bilmiyorum ama Mert benim ev arkadaşımın evleneceği adamdi.O da trafik kazasında öldü.Polisin anlattigi olayin aynısını sen anlattın şu anda diğer kazazede hakkında yani senin hakkıda hiçbir şey bilmiyorduk.
-Olayın nasıl oldugunu anlatan da bendim zaten arkadaşın için çok üzüldüm.Böyle birsey gerçekten cok kötü.
O gece nasıl gecti bilmiyorum aklımda soru işaretleriyle birlikte nasıl uyudugumu bilmiyodum,ama sabah uyandığımda Çetin'in yatağındaydım.Masumca uyuyordu.Kafamda cevaplayamadığım sorular vardi her şey bir yana bundan Selin'e bahsetmeli miydim bilmiyordum.
Kısa yazdıysam kusura bakmayin tekrardan yorumlar ve voteleri bekliyoruum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZÜM
RomanceAniden karşına çıkan biri tarafından tüm hayatı değişen ve bundan asla geri dönüşü olmayacağını anlayan ve her gün her dakika her saniye aklından çıkaramayan iki aşığın hiç beklenmedik anda yaşadığı olaylar ve bir AŞK...Peki bunda kazanan ve kaybed...