Sabah yattığım yerden kalkmayı hiç istemiyordum,ama sapık birisinin öpücükleriyle gözlerimi açtım.
-Yaaa yapmaa.
-Kahvaltıyı senin hazırlaman gerekiyorken ben hazirladim hanimefendi ne zaman teşrif edersiniz kalkana kadar öpücem.
-Aslında halimden gayet memnunum beyefendi ama sizin nazik teklifiniz reddedilmeyecek kadar şirin.
Yavaşça yattığım yerden dogruldum.Yatağin ucuna gecip beni izlemeye başladı.Yanımdaki yastıği alıp yüzümü kapattim.
-Bakmasana be çok berbat bir haldeyim şu an.
-Hahahaha benim deli sevgilim berbat kelimesi seninle güzelleşiyor.
-Çetiiin.diyip elimdeki yastığı ona doğru fırlattım.Refleksleri güçlüydü hemen yakaladı yastığı
-Savaşmak mı istiyorsun.
Dedi gülerek.
-Hayır,hayır,hayır,hayır elimden kaçtıı.
-Tabi tabi,diyerek elindeki yastıkla koluma vurdu.Yanımdaki yastığı alıp karşılık verdim.Ama aniden bileğimi kavradi savunmasiz kalmiştim.
-Şimdi bittin sen.
-Çetin aklımdan geçeni yapmayacaksın dimi.
-Ne geçiyo söyle.
-Yastıkla yüzüme vurmicaksin dimi.
-Senin yüzüne zarar vermek bunu nasıl yapabilirim.
Elindeki yastıği birakti.Yaklaşti ve öptü.Kulağima
-Sadece bunu yapicaktim.
Güldüm.
-Hoşuna gittiyse bir daha yapabilirim.
-Hayyir hadi kalkmama yardim et yoksa bütün hazırladiklarini soguk soğuk yemek zorunda kalicaz.dedim gülerek.
Beklemediğim bir hareketle beni kucağina aldi.
-Çetin ne yapiyorsun.
-Sevgilimi kahvalti masasina götürüyorum.
-Ama buna alışırsam bel fıtığı olursun.
-Beni de düşünürmüş.
-Tabi düşünücem sen benimsin çünkü.
-Seninim.
Alnımı burnuna dayadim.
-Sadece benimsin.
-Sonuna kadar.
-Sonuna kadar.
Kusura bakmayın ödevlerden dolayı yazamadım arkadaşlar bu hafta böyle devam edebilir sınavlarım var ardarda yorumlar ve voteler eksik olmasin sizi seviyoruum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZÜM
RomanceAniden karşına çıkan biri tarafından tüm hayatı değişen ve bundan asla geri dönüşü olmayacağını anlayan ve her gün her dakika her saniye aklından çıkaramayan iki aşığın hiç beklenmedik anda yaşadığı olaylar ve bir AŞK...Peki bunda kazanan ve kaybed...