Çetin'in kucağında başimi boynunun arasina gömmüş bir şekilde aşağı indik.O kadar rahattım ki masa'ya falan oturmak istemiyordum.O güçlü kollara koala gibi yapışmıştım.Salona geldiğimizde ağzım beş karış açılmış kahvaltı masasına bakıyordum.Çetin'e baktım.
-Yapmaya çalıştım bişiler amatörce.
-Aşkım amatörce dediğin bu mu ya çok güzel duruyor ben bu güzelliğe kıyamam.
Gerçekten masa özenli bir şekilde hazırlanmıstı bir de masanın üstüne aralara gül koymuştu çok romantikti,sarıldım ayaklarımıda sallandırıyordum bir yandan
-Az önce kahvaltı soğucak diye benim seni öpmeme engel oluyordun ne oluyor hanımefendi şimdi yavaşca beni öldürmeyi bırakır mısınız?
-Ya amaa ben senden böyle bir şey beklemiyordum ki.
-Daha benden beklemediğin ve şaşıracağın çok şey olucak.
-Yaaa neymiş onlar.
-Zamanı gelince görüceksin.dedi ve yanağıma masum bir öpücük kondurdu.
Masaya oturduk ben hala yememekte ısrar ediyordum.Ama beyefendi hiç acımadan o kadar güzelliği midesine indirmeye başlamıştı.O an içerden bir ses duydum.Aynı anda başımızı alt kata doğru çevirdik.
-Çetin aşağıda biri var.
-Hay aksi.
-Neler oluyor.
O an aşağidan yaşlı tonton bir nine yukarı çıkmaya başladı.
-Çetin oğlum başka isteğin var mı?
Şok olmuş bir şekilde Çetin'e döndüm.Ellerini havaya kaldırmış hiç yakalanmayacak ama yakalanmış bir oyunda oynuyor gibiydi.
-Çetin.dedim soru sorar gibi.
-Tamam pes Melek teyze bazen ben ev yemeği istediğimde kırmaz gelir bana yemek hazırlar.Yan komşum olur kendisi
-Yani kahvaltıyı o mu hazırladi.
O sırada araya Melek Teyze girdi.
-Kızım artık sen varsın bana gerek yok ama güller bana ait değil onları Çetin koydu.
-Aman ne çok iş yapmış.dedim iğneleyeci bir tavırla.
-Ya of Melek Teyze ben sana başka bir şey olmadığını söylemiştim niye geliyorsun kii.
-İyi ki geldin Melek teyze yoksa ben bu pis yalancıya inanmıştım.
-Yalancı mi hayrola kızım Çetin dürüst biridir ne yaptı.
-Bunların hepsini o hazırlamış güyaa.
-Tüh boyun posun devrilsin Çetin sen ne anlarsın benim yaptıklarımdan bak bir daha da yapıyor muyum.dedi ve sinirle aşagı inip kapıyı çarpıp evden çıktı.Çetin'e dönüp baktığımda resmen şok olmuştu gülmeye başladım.
-Hosuna mı gitti?dedi.
-Evet hemde çok.
-öyle mi?
-Öyle tüh yazıklar olsun sana Çetin. diyip kadının taklidini yaptım.
O da gülmeye başlamıştı.Bir yandan da
-Senin için yapıldı sonucta ama yakalandım.
-Sana bundan sonra sürprizlerinde inanmalı mıyım bilmiyorum.dedim biraz ciddi olmaya çalışarak
-Ya aşkım ama yaa hoofff dedi.
Yerimden kalkıp yanına gittim.Küçük bir çocuk seviyormuş gibi başını okşadım.Bu şapşal adam çok tatlı olabiliyordu her haliyle.
Bugünlük bu kadar bu hafta full sınavlar var elimden geldiği kadar yazmaya çalışıcam sizi seviyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZÜM
RomanceAniden karşına çıkan biri tarafından tüm hayatı değişen ve bundan asla geri dönüşü olmayacağını anlayan ve her gün her dakika her saniye aklından çıkaramayan iki aşığın hiç beklenmedik anda yaşadığı olaylar ve bir AŞK...Peki bunda kazanan ve kaybed...