YARIM KALAN MUTLULUK

300 19 2
                                    

-Seliiiin.

-Efendim.

-Ben Çetin’in evinde kalabilir miyim?

-Neee.

Kulağımda o tiz sesi duymamla telefonu kendimden uzaklaştırmam bir oldu kızacağına adım gibi emindim yine de şansımı denemek istemiştim.Ama başarılı olamamıştım.

-Tamam ya demedim varsay izin vermeyeceğini biliyordum.

-Tamam kalabilirsin.

-Neee.

Bu sefer tiz ses benden çıkmıştı şaşırmıştım ve mutlu olmuştum tamam kabul sevinçten bıraksalar up filmindeki balonları kendime bağlayıp havaya uçacaktım.

-Duydun işte senden bıktım kızım evlen artık rahat bırak beni yalnızlığımla.

-Yaaa selin deme öyle.

-Ya dalga geçiyorum aptal ama burada bir evin olduğunu unutma.Odan hep aynı yerli yerinde olucak.

-Teşekkür ederim.

-Ne demek bebeğim eşyalarını toplayayım mı?

-Bakıyorum da beni evden postalamaya meraklısın.

-Haahaahaha yok be kızım aşık olduğun adamın yanında kalmak istemen en doğal hakkın.dedi gülerek.

-Tamam o halde akşam görüşürüz,eşyalarımı toplar mısın cidden.

-Yok ebesinin gözü başka işim gücüm yok senin o dünyanın yarısı olan dolabınla uğraşıcam gel kendin topla.

-Off tamam ya akşam hallederim ben.

-Başka bir şey var mı diyeceğin.

-Yok.

-İyi o zaman ben diyorum gelirken ekmek al.dedi ve yüzüme telefonu kapattı.

Hemen Çetin’in odasına gittim.Ona Selin’in izin verdiğini söyledim.Yanıma gelip beni öptü.

-Şimdi her sabah benim kahvaltımı sen mi hazırlayacaksın.

-Galibaaa.

-Buna sevindim.

-Bende.

Akşam eve gittim giderken ekmek almayı da unutmadım.Eve girdiğimde Selin’in yüzü beş karıştı.

-Ne oldu?

-Ne olacak öküz Akın’la kavga ettim.

-Neden.

-Senin gitmene sinir oldu hani sadece sevgilisiniz ortada fol yok yumurta yok dedi falan amaan salla onu takan kim.

Odama geçtim Akın’a ne oluyordu yani anam değil babam değil dağdan gelmiş bağdakine afra tafra yapıyor aklınca eşyalarımı toplarken evin kapısının açılıp kağandığını duydum.Odamdan başımı çıkardım Akın gelmişti.Kendimi geri çekicektim ki sesiyle durdum.

-Bir yere gidemeyeceğini biliyorsun değil mi?

-Pardon ama sana ne oluyor.

-Bana ne mi oluyor senin böyle basit bir kız olduğunu bilmiyordum adam seni kullanıp bir kenara atıcak bunun farkında bile değilsin.

-Çetin öyle biri değil.

-Nereden biliyorsun,onu ne kadar tanıyorsun.

-Selin’i tanıdığım gibi tanıyorum.

-Sen Selin’i bu kadar mı tanıyorsun.dedi ve cebinden bir fotoğraf çıkarttı.Çetin’in yine bir kızla fotoğrafı vardı.Bu sefer kızla bakışmıyordu ama kıza gülüyordu.Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Gözlerim doldu hızla odama gidip kapıyı sertçe kapattım ve ağlamaya başladım

SON SÖZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin