2. Zrada?!

135 20 0
                                    

Úplňka probudilo ranní světlo slunce. Probudilo ho právě v čas. Lev svolával klanové shromáždění.
Úplněk vstal, protáhl se a pak vykoukl ven z doupěte. Všechny kočky viděli Lva na Bledé skále, takže se tam rychle shromáždili.
Bledá skála je skála udělaná z Pískovce a nahoře je pěkně zahlazená pro kočičí tlapky, odtamtud velitelé svolávají klanové shromáždění. "Nechť se všechny kočky dost staré na to aby si ulovili vlastní kořist, dostaví u Bledé skály na klanové shromáždění!" křikl Lev.
Úplněk vyšel z doupěte a sedl si na useděný mech pod Bledou skálou a pak už jen vzhlédl nahoru na Lva.
"Včerejší noc náš tábor napadl Luční klan, utrpěli jsme mnoho ztrát. Zemřela naše Velitelka Fretčí hvězda, teď už loví s hvězdným klanem.." povzdychl si Lev a pak mňoukl.
"A jako její zástupce musím teď nastoupit na její místo. Dnes se společně s Polárkou vydám k Mračnému Kameni." kočky souhlasně zamručeli. "ale ještě předtím..." dodal "musím jmenovat nového zástupce Útesového klanu." Kočky napjatě ztichli a pozorovali Lva.
Úplněk si byl jistý kdo to bude. Zná se s Lvem už dost dlouho. Už od učedníků spolu trénovali a Lev moc dobře ví jak je Úplněk oddaný a čestný válečník. Z myšlenek ho potom odtrhl hlas Lva. "novým zástupcem Útesového klanu se stane...
                                 ZRZÁK!"




Krátká kapitola ale snad neva 😂 už musím jít totiž spát tak ahuj vy kulišáci! ❤️

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat