Úplněk se probudil. Zamžoural oči a rozmazaně hleděl okolo sebe.
,,Už je to v pořádku. Pořádně jsi se praštil. Budeš tu muset chvíli zůstat."
Mňoukl něčí hlas. Úplněk zamrkal a uviděl Polárku jak míchá nějaké byliny. Úplněk to nechápal.
"K-kde to jsem?" zatřepal Úplněk hlavou.
"U mě v pelechu, normálně v táboře. Musím ti dát bylinky." mňoukla.
"T-to už se nebojuje?" zakoktal ale pak se otřepal a normálně si lehl.
Polárka zavrtěla hlavou.
"Ne. Byl jsi v bezvědomí až moc dlouho. Přenesli jsme tě do tábora společně s koťati. Potom přišli všichni ostatní." dořekla a přenesla byliny do váčků z listí. Nahoře to zamotala a utáhla kouskem lýka.
"Aha.." kývl Úplněk a podíval se hlavou směrem ven z doupěte.
Polárka vstala a vzala váčky s bylinami.
"Musím odnést bylinky ostatním. Řeknu Severince aby se o tebe postarala." mňoukla a odešla.
"Pff.. Nepotřebujetu aby se o mě někdo staral." zamumlal si když odešla.Po nějaké chvíli tam přišla Severinka.
"Tak.. Prý si se uhodil do hlavy jo?"
Mňoukla a podívala se na bylinky.
"No jo no... Nechci o tom mluvit" zavrčel tlumeně Úplněk.
Severinka sebou trochu trhla když projevil takovou nepříjemnost.
"Jojo dobře já tě nenutím." pokrčila potom rameny. Vzala do tlamy nějaké bylinky a šla k Úplňkovi.
"Tady máš." dala mu nějakou bylinku a Úplněk se na bylinu jen mrtvě podíval, pak ji začal jíst. Severinka sklopila uši a odešla k bylinám.Potom přišla s pavučinami okolo packy, a společně s nějakou bylinkou v tlamičce.
Rozpůlila bylinu na dvě části. Jednu část položila Úplňkovi na hlavu, a druhou rozkousla aby její šťáva stekla do pavučin. Potom je přiložila na jeho hlavu a obvázala více pavučinami.Úplněk přemýšlel. Vzpomněl si na Hnědounku. Chtěl ji vidět... Ale jak? Má být v táboře...
Potom dostal nápad."Severinko?" mňoukl.
"No?" otočila hlavu od bylin a tázavě se na něj podívala.
"Můžu si aspoň dojít pro nějakou myš? Mám neskutečný hlad."
"no..jo samozřejmě ale... Radši bys měl ležet... Nechceš abych ti ji přinesla?" naklonila hlavu.
"Ne." prskl Úplněk
"mám zraněnou hlavu, ne nohy." sykl.
"...." Severinka zůstala ticho.
Potom mňoukla. "Dobře..."
Úplněk kývl a zvedl se. Otřepal si kožíšek od prachu a vydal se z léčitelského doupěte ven.
Zastavil se u hromady s úlovky.
Vzal si pořádného králíka.
Odešel dozadu za doupě starších do stínů. Tam začal jíst. Podíval se na oblohu. Slunce už bylo nejvíš.
Byla sama půlnoc když zaútočili.Po nějaké době snědl skoro celého králíka. Kosti odhodil do rohu.
Vzal zbytek králíka a tajně se za doupětem starších vyškrábal nahoru na kameny.
Teď děkoval své černé stínové srsti protože se tam úplně ztratil.
Když se vyškrábal až nahoru na okraj tábora, skočil dolů na druhou stranu a už byl v lese. Utíkal k díře která patřila dříve jezevcovi. Chodil tam často. Byla to jeho tajná díra kam chodil když neměl náladu a tak.
Položil tam zbytek králíka a protáhl se ven. Několik liščích délek od díry tam rostla šanta kočičí. Několik si utrhl a zamaskoval u díry svůj pach.
Potom odešel směrem k hranicím s Lesním klanem...Když se tam dostal schoval se do keřů.
Jak ji vlastně najdu? Jak můžu vědět jestli tu je?... Říkal si potichu Úplněk.Čas plynul a Úplněk už zíval a ležel. Podíval se na oblohu. Slunce ještě bylo vidět ale brzy zajde. V tom se na druhé straně za řekou pohli keře. Úplněk okamžitě nastražil uši a potichu se zvedl.
Potom vyšla noční hlídka. Úplněk byl radostí bez sebe.
Byla tam nějaká černá kočka, potom velký šedý kocour, malý bílý učedník a Hnědounka! Úplněk nevěděl jak ji přivolat aniž by si toho jejich hlídka všimla. Úplněk vzal do tlamy malý kamínek a hodil jím do vody, blízko hlídky. Hlídka okamžitě zpozornila a otočila se. Úplněk doširoka rozevřel oči a vykoukl z keře. Byli mu vidět jenom jantarově zářící oči.
Hnědounka se pořád koukala. Pěknou dobu ji trvalo než si všimla jeho očí.
Už už se jí ježil ocas aby vykřikla ale hned jak Úplněk zamrkal Hnědounka se uklidnila a očividně ho poznala.
Podívala se na hlídku, něco řekla a švihla ocasem. Hlídka přikývla a tam, kam švihla ocasem se vydali.Hnědounka ještě čekala ale pak se rozběhla k mostu který byl trochu dál.
Udělali ho dvounožci.
Hnědounka předběhla přes most a mířila k Úplňkovi. Zastavila se před keřem. Nejistě se na keř koukala.
"Úplňku?" mňoukla.
Úplněk se zvedl a vylezl z keře.
"Úplňku!" usmála se. Úplněk se usmál zpátky a zvedl ocas vysoko nad sebe.
"Ahoj! Co tu děláš na mém teritoriu?" zachechtal se Úplněk.
"Há Há vtipný, sám si chtěl abych přišla když jsi na mě z keře koukal." zasmála se Hnědounka, sedla si a obtočila ocas kolem tlapek.
Úplněk se usmál a sedl si taky.
"No... Jo no víš.. Chtěl jsem si s někým popovídat. Po té bitvě...vypadám k ostatním jako vra-.." Úplněk radši nedokončil protože nechtěl aby si Hnědounka taky myslela že je Úplněk nějaká krvežíznivá nestvůra.
"Po jaké bitvě? Ještě po té na shromáždění?" naklonila tázavě hlavu. Úplněk zastříhal ušima.
"No dnes v noci jsme napadli Luční klan." Mňoukl. Hnědounka se narovnala. "Proč?" zeptala se.
"zabili naší bývalou velitelku, několik válečníků a..." Úplněk se zarazil.
"a zástupce." když to řekl podíval se jinam. Hnědounka přikývla.
"Aha.." mňoukla. "No a Lví měsíc byl naštvaný a celý klan s ním.. Já taky." dodal potom.
TO ANO! MOC. NEBÝT NICH NEMUSEL BYCH TOHLE VŠECHNO DĚLAT.
A hvězdný klan mi tohle udělal za nic! Za nic! Však já už v žádný hvězdný klan nevěřím! Oni mi úplně zničili život! A teď já zničím životy jiných. Zabíjení, krev, bolest, násilí ach... Jak mě to najednou baví! Teď za jejich milost budou pikat mojí.
Usmál se Úplněk jak přemýšlel.
Hnědounka se na něj nechápavě podívala.
"To nic." mňoukl lehce. Hnědounka se usmála a přitulila se k Úplňkovi.
Úplněk zapředl a Hnědounka zapředla taky. Už byl západ slunce a Úplněk šel do keře. Mávl ocasem a Hnědounka ho následovala. Lehli si tam a usnuli...988 slov
Ahooj kulišáci! ❤️😂🖤
Dlouho nebyla kapitola že? Omlouvám se... Pořád jezdím na ambulanci a do nemocnice protože mě pořád bolí břicho. Asi mám nějakou virózu. Doktor říkal že to bude jen nějaká trávící porucha takže jsem teď na dietě a zkrátka na psaní nemám moc čas protože do toho všechno je škola a tak...
Věřte mi když se snažím udělat kapitolu na watt, často mám průšvih takže ehm proto nejsou moc kapitoly.... ☹️😂❤️
No ale zpátky k tématu! ❤️😂
Nevím co tu mám ale dalšího říct... 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Prostě to chápete atd...
MIMOCHODEM!!!
jak mám tohle všechno školu a bolest břicha atd. (víc prostě nahoře xD) Tak ani nestíhám udělat přihlášku do rpg od _lover_animal_!
Věř mi já vidím že mě označuješ a tak ale prosím počkej..
ALE! Do dneška už by to mohlo být! 😂❤️❤️
No nic už je to moc dlouhý tak ahoj kulíšci a přemýšlejte o tom co jsem psala 😂🖤🖤
Tak ahuuj! 🖤
ČTEŠ
Stopy Krve
ActionÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...