6. Návrat.

105 19 8
                                    

"ON MU SEBRAL VŠECHNY ŽIVOTY!"
Zaječela tak hlasitě, že ji všechny kočky slyšeli. Některé zděšeně zamňoukali a jiné zase agresivně prskaly. Tygřice se na Úplňka podívala. Vytáhla drápy a skočila na něj. Drápala a syčela.
"TY! TOHO BUDEŠ LITOVAT." přišpendlila Úplňka k zemi. Úplněk si sekl na břiše ale ne tak silně protože ji nechtěl zabít aby nevypadal jako krvežíznivá potvora co zabije rovnou dvě kočky za den.
Tygřice zasyčela když ji drápl.
Zakousla se mu do hrdla, přípravená ho zabít. Vtom se hnědá kočka se zraněnou zadní nohou vrhla na Tygřici. Odvalila ji pryč. Úplněk pořád nechápal proč ho chrání... I tak ale.. To byla nádherná kočka.
Tygřice skočila. Hnědá kočka taky.
Když se střetli ve větru... Tygřice natáhla zadní nohy s drápy k břichu hnědé kočky. Úplněk rychle vstal.
Koukal na ty dvě kočky.
Tygřice její břicho naštěstí minula.
Když dopadli na zem, výhružně mrskali ocasem, vrčeli a syčeli.
Pak do toho skočil Lví měsíc.
Očividně už se probral. Zasyčel.
"Tak dost! Shromáždění skončilo!"
Zasyčel a obě kočky se odvrátily stranou. Lví měsíc se koukl na zakrvavené skály a zvedl hlavu.
"Tímto prohlašuji, že bitva i shromáždění skončilo!!!"
Zavrčel. "Je to jasné?!" podíval se na všechny kočky které jen přikývli.
"Vracíme se domů." zavrčel hořce.
Všichni přikývli a následovali ho.

Úplněk se otočil, skoro všechny kočky už byli pryč. Šel k té kočce co ho zachránila před Orlím a i před Tygřicí
Kdyz kočka viděla že k ní jde, malinko se usmála. Úplněk si sedl a Mňoukl.
"Proč jsi mě zachránila? Jsi přeci z Lesního klanu..." kočka přikývla.
"Já vím ale nemohu koukat na to jak.."
Zarazila se. "Jak... Chtějí rozdrápat takového... Kocoura." trochu se začervenala. Úplněk se usmál.
"Jsem Úplněk." Mňoukl.
"Já jsem Hnědounka." usmála se.
Úplněk se zvedl. "Jo no.. Víš.. Už musím za svým klanem. Tak.. Ahoj Hnědounko." Usmál se.
"Ahoj Úplňku." zvedla se. Její noha byla celkem hodně zraněná ale už kráčela ke své léčitelce.
Úplněk se otočil a rozběhl k řece. Tu přeplaval a už byl na území Útesového klanu. Mířil do tábora.

Když už byl v táboře jen tak seděl. Už byl den a bylo světlo.
Několik koček z něj nespustilo oči.
Úplněk cítil jak mu jejich pohledy úplně propalují kožíšek. Byl trochu nervózní ale nedal nic najevo.

Uviděl Lvího jak rozmlouval se svím zástupcem Zrzákem a šel na Bledou skálu. Vyskočil tam a Zrzák si sedl vedle ní.

"Nechť se všechni kočky dost staré na to aby si ulovili svou vlastní kořist, dostaví u Bledé skály na klanové shromáždění." dořekl a pak dodal.
"Dnes i koťata." Úplněk švihl uchem a šel si sednout pod Bledou skálu.
Některé kočky na něj pořád zírali.
Úplněk dal malinko hlavu dolů.
"Nechte ho, zabil Orlího v sebeobraně a je stále loajální." sykla malinko Bělosrst. Úplněk se na ni vděčné usmál. Starší kočka jen pobaveně zabručela a pak vzhlédla k Lvímu měsíci.

"Dnes se několik učedníků stane válečníky. Na shromáždění se za nás loajálně a silně prali. I tenkrát když nás napadl Luční klan s Orlím měsícem." začal a několik učedníků nadšeně zdvihly ocásky.
"Stínku, přistup." řekl Lví a Jestřábův učedník Stínek přistoupil ke skále.
Lví měsíc pokračoval.
"A také Duna, Bledík a Ostřížek."
Všichni Učedníci přistoupili.
"Já, Lví měsíc, Velitel Útesového klanu teď upoutávám naše hvězdné válečnické předky, aby shlédli dolů na tyto učedníky. Pilně pracovali a učily se tomu aby naslouchali vašemu vznešenému Válečnickému Zákoníku a já je vám teď doporučuji jako válečníky." Mňoukl Lví a podíval se na Stínka.
"Ty, Stínku se ode dneška budeš jmenovat Stín. Útesový klan tě vítá mezi válečníky a doufá že budeš svému klanu dobře sloužit."
Mňoukl a Stín se nadšením až naježil, ale z radosti. Lví měsíc seskočil a položil nos na čelo nového válečníka. Pak skočil zase nahoru. Stín si šel sednout a několik válečníků mu pogratulovalo.
Pak Lví měsíc pokračoval.
"Ty, Duno se ode dneška jmenuješ Písečná Duna. Útesový klan tě vítá mezi válečníky." seskočil a zase dal nové válečníci nos na čelo.
"Ty, Bledíku se ode dneška budeš jmenovat Bledoocas. Útesový klan tě vítá mezi válečníky." dal mu nos na čelo a pak šel k poslednímu zbývajícímu učedníkovi.
"a ty, Ostřížku. Se ode dneška budeš jmenovat válečník jménem Ostříž.
Útesový klan tě vítá mezi válečníky."
Dořekl a dotkl se ho nosem na čele. Pak vyskočil na Bledou skálu. Konec však ještě nebyl.

"A ještě bych rád jmenoval dvě koťata která dovršila šest měsíců a jsou zralá na to aby se stala učedníky." Mňoukl a dvě koťata vedle Můry, jedné z matek se otřásla. Spíše ten hnědý kocourek s tmavšími pruhy a Bílími tlapky se otřásl. Ta celá hnědá kočička s oči zelenými jako listy se spíše oddaně radovala.
"Vrabčínku, přistup." zvolal na kocourka Lví měsíc a kotě se nejistě dopotácelo před Bledou skálu.
"Dokud nedostaneš své válečnické jméno, budeš učedník nazývaný Vrabec.Tvým učitelem se stane Zrzák"
Mňoukl a Zrzák vstal. Došel k Vrabcovi a dotkl se ho čumáčkem na jeho čumáčku. Poté Lví Mňoukl.
"A ty, Větvininko, přistup." kočička tak hned udělala. Byla plná radosti.
"Dokud nedostaneš své válečnické jméno, budeš učednice nazývaná Větvinka. Tvým učitelem se stane Úplněk." Úplňka překvapilo že Lev vybral zrovna jeho. Úplněk se zvedl a šel k Učednici. Položil ji čumáček na čumáček a šli si sednout.
"Tímto klanové shromáždění končí."
Dořekl Lev a šel do doupěte.

Úplněk se zamyslel. Že by ho měl Lev pořád ještě rád? V tom ho ale z přemýšlení vytrhl Větvinka plná nadšení.
"Kdy začneme trénovat? Tak kdy?"
Usmála se a skákala na místě.
"Zítra při rozbřesku. Jsem unavený"
Byla to pravda, Úplněk byl ještě po té bitvě na shromáždění unavený.
"Aha... No tak jo!" usmála se a doběhla k učednickému doupěti.
Úplněk zívl a šel k válečnickému doupěti. Tam si lehl do pelíšku a přemýšlel. Přemýšlel jak zabil Orlího. Ta krev a bolest ho nadchla. Byl to takový krásný pocit vidět někoho trpět. Zabíjení si celkem oblíbil. A dostal nápad. Zabije někoho.
A už ví koho. Zrzák bude jeho cíl.
Jenom si to musí ještě promyslet.
Musí udělat plán.....



996 slov
Ahoj kulišáci! ❤️
Omluvám se že tahle kapitola tak moc trvala ale dočkali jste se 😂
Každopádně... Už v příští kapitole začne Úplněk zabíjet 😏 doufám že vám to nebude vadit.
Snažím se jak mohu aby to vypadalo trochu realisticky a ne že úplněk najednou zabije Zrzáka a všechno vyjde jak má.. Nebo... Chápete co myslím.. Prostě aby začal zabíjet z nějakého důvodu a tak. 😂
No... Pochopte mě když to někdy bude vypadat divně. To je vše co chci na začátek říct. Tak zatím ahuj kulíšci! ❤️❤️😏😂😂

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat