Úplněk ležel vedle Hnědounky.
Hnědounko! Chtěl Úplněk vykřiknout ale nemohl pohnout čelistí. Vlastně ničím.
Hnědounka se probudila a očima se zahleděla na Úplňka.
"Úplňku.." mňoukla naléhavě.
Co?! C-co?! Jenže Úplněk pořád nemohl mluvit."Úplňku!!!" zvolal hlas znovu, a Úplněk se probudil ze snu. Uviděl Hnědounku.
"Hně.. - ?!" Úplněk už mohl mluvit jenže v tom si uvědomil že ho nevzbudila Hnědounka ale Cream.
Cream se na něj tázavě zadívala.
"Děje se něco?" mňoukla.
"N-ne... Jen..-" vykoktal Úplněk.
"Jen..?" Zeptala se Cream.Úplněk si uvědomil že Cream mu strašně připomíná Hnědounku...
"To nic. Jsem v pořádku." mňoukl Úplněk a vstal. Trochu se na Cream usmál, Cream mu úsměv opětovala.
"Proč jsi mě vůbec budila?" mňoukl Úplněk když vyšli ven z jeho doupěte pod vysokým senem.
Cream pokrčila rameny.
"Strašně si sebou cukal a něco mumlal ze spaní." Švihla nervózně ocasem.
"Aha...jo jsem v pořádku.." mňoukl Úplněk.Flame právě vydával rozkazy ohledně lovu.
"Mist a Oake. Vemte to okolo hranice s Lučními, Vezmi sebou rovnou svého učedníka, Icea." mňoukl."Ano, Flame." mňoukl Mist a odešel s Oakem pro Ice do rohu kde jsou Učedníci.
Flame se potom otočil a uviděl Úplňka.
"Jéé!!! Ahoj Úplňku!" vyjekl překvapeně. Cream a Úplněk se pobaveně na sebe podívali.
"Ahoj Flame." pozdravil Úplněk."Role zástupce, ti očividně svědčí." mrskla Cream fousky. Flame se zasmál a kývl hlavou:"Dělám co můžu."
Úplněk si rychle olízl náprsenku.
"Už dnes se budeme stěhovat. Už jsem promýšlel trasu kudy půjdeme." mňoukl Úplněk. Flame se na něj zadíval. "Dobrý nápad. Moc jídla tu není a taky myslím že už je načase." zamumlal. Úplněk kývl a šel ven ze stodoly.Šel dolů k řece. Předklonil se a napil.
Potom ji přeskočil a šel na louku. Viděl krásné květiny a spoustu motýlů, okolo něj. Sedl si a myslel v té kráse na Hnědounku.
Co měl ten sen znamenat? Měl ten sen Hnědounku opět připomenout?
Najednou zasebou uslyšel křupavý zvuk klacíku. Otočil se ale za ním nic nebylo. Závětřil a cítil nádhernou vůni. Tak moc se zapomněl že zůstal chvíli jentak stát.
Najednou na něj něco skočilo.
Přišpendlilo ho to k zemi.Úplněk doširoka rozevřel oči strachem.
Měl nad sebou stín nějaké kočky...
Závětřil.
Poznal pach..."Ha lekl se!!!" zasmál se stín a podíval se na Úplňka blíž až z toho oslepujcího slunce Úplněk konečně poznal, kdo to je.
"Cream!" prskl. Cream se zasmála.
"Lekl ses!!!" "Cože?! Já?! Nikdy!" usmál se Úplněk a utekl zespodu z ní. Utíkal jak nejrychleji mohl ale Cream ho znovu přišpendlila. Úplněk znovu utekl a Cream ho znovu přišpendlila.
"Nesežrala si nějakého hyperaktivního králíka? Slez ze mě!" zasmál se. Cream se uchechtla a skočila z něj.
"Za dnešek jsem ještě nic nejedla." mňoukla a švihla ocáskem. Úplněk se usmál a závětřil. Ucítil veverku.
ČTEŠ
Stopy Krve
ActionÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...