Úplněk se probudil. Doširoka otevřel oči a vyděsil se, pak se ale uklidnil.
Vzpomněl si že usnul v keři.
Podíval se hlavou směrem k Hnědounce.
Zvedal a zase ji klesal hrudník.
Spokojeně spala. Úplněk potichu zapředl. Zvedl se a šel z keře ven.
Přivrel oči protože slunce silné zářilo.
Otřepal si písek a prach z kožíšku a šel dolů k řece. Sehnul se dolů a napil.
Pak se zvedl a šel si sednout k stromu kde se začal čistit.Najednou zašustili keře. Úplněk se okamžitě přestal čistit a rozhlédl se.
Když pořád nic začal být neklidný.Zase to zašustilo!
Úplněk přimhouřil oči že z nich měl malinké čáry. Pořád se rozhlížel, stražil uši ale pořád nic. Znova to zašustilo. Tak dost. Pomyslel si.
Potichu se zvedl. Vytáhl drápy až se na slunečním svitu zableskli.
Pomalu a potichu se blížil k keři v kterém se to hýbalo. Závětřil.Tohle nebyla kořist...byla to kočka... Ale ten pach vůbec neznal. Žádnému klanu to nepatřilo, nebo..?
Znovu zavětřil. Ten pach byl sice starý ale byl z něho cítit lesní klan.
Ale ne! HNĚDOUNKA! Někdo ji musel ucítít!
Úplněk se přikrčil...potom dal všechnu sílu do zadních nohou a odrazil se do vzduchu. Uviděl nějakého kocoura a přistál na něm.
Kocour zavřeštěl. Úplněk ho rychle připevnil drápy k zemi.
"Co tu pohledáváš!" prskl Úplněk ale kocour na to.
"Jdi ze mě ty chlupatá koule!" zasyčel a odrazil Úplňka stranou. Úplněk zatřásl hlavou a kocour se oklepal.
Vypadal že nestojí o boj. Úplněk se tedy zklidnil.
"Co tu teda pohledáváš? A kdo vůbec jsi." řekl Úplněk a sedl si, přitom z něho ale nezpouštěl oči. Úplněk se mu zahleděl do očí. Měl je rudo-oranžové jako oheň. Zajímavá barva..
"Jsem Fl-..!"
"POZOR FLAME!" Někdo mu skočil na hřbet. Hnědounka.
"Co to děláš Hnědounko? Kdo to je a Jak ho vůbec znáš?" mňoukl Úplněk.
"Je to Flame. Dříve známý jako Ohnivec. Byl vyhnaný z Lesního klanu za zabíjení." mňoukla a když to říkala v očích se jí klíčil děs.
"Správně. Jsem to já. Dlouho jsme se neviděli Hnědounko." zašklebil se.
Hnědounka zavrčela.
"Rád bych teď s tímhle kocourem něco probral! Tak mě pusť!" zasyčel.
"Nevěř mu Úplňku. Je to bezcitný, krvežíznivý vrah a lhář." mňoukla a pohledem prosila Úplňka aby mu nevěřila. Úplňkovi se sklopily uši že ji neposlouchá.
"Ach Úplněk? Právě tebe hledám, mám pro tebe něco na probrání." mňoukl 'Flame' a Úplňka to začalo zajímat. Po chvíli rozsoudil."Pusť ho." mňoukl Úplněk.
"ale..-" začala Hnědounka.
"Řekl jsem pusť ho." vycenil Úplněk zuby I když ne tolik. Hnědounka z něho slezla a Flame vstal. Hnědounce se strachy zježili chlupy.
Podíval se na Úplňka a pak na Hnědounku. "Je to soukromé." mňoukl a Hnědounka pohlédla na Úplňka.
"Jen jdi." řekl Úplněk a pokračoval.
"Už jsi tu moc dlouho. Někdo by tě mohl hledat." mňoukl.
"Neboj se. Budu v pořádku." zapředl a Hnědounka potom kývla na souhlas.
Švihla ocasem na pozdrav a odešla přes most na druhou stranu.
Úplněk se za ní ještě díval a pak pohlédl na Flama."Tak." zvedl se Úplněk.
"Co jsi mi to chtěl říct." mňoukl a šel raději blíž k obydlí dvounožců aby to vypadalo že se tam zdržuje nějaký tulák a nenechal na teritoriu Útesových nějaký pach.
Když šli směrem k tomu tam Flame mluvil. "Já vím že zabíjíš v Klaně." mňoukl a Úplněk se zastavil.
"Kdybych to někomu řekl... Vyhnali by tě a byl by jsi jako já." mňoukl.
Úplňek zavrčel a vytáhl drápy."Klid. Jen klid zklidni se." mňoukl a Úplněk je zatáhl. "Já ti chci pomoct. Už nějakou chvíli jsem tě pozoroval. Jenže potom jsem odešel daleko a teď zase přišel- no.. To není důležité."
Řekl a když už jsme se skoro objevili u obydlí dvounožců, zastavil se. Úplněk se taky zastavil...
"Kdybych ti pomohl.. Zabít všechny kteří jsou zralý na zástupce.. Pak by Lví vybral tebe. A pro tebe už bude hračka sebrat mu všechny životy ne?"
Mňoukl a podíval se Úplňkovi do očí.
Úplňkovi se vybavila smrt Orlího měsíce. A tenhle plán se mu skutku líbil. Ale... Něco v tom bude. Přeci tohle nebude Flame nabízet pro nic za nic. A měl pravdu..."Ale něco za to chci....."
692 slov
Ahooj kulíšci! ❤️
Celkem nezajímavá kapitola já vím ale nebojte příště už se to rozjede 😏😏
Nevím co dalšího tu říct tak se klidně ptejte v komentářích a ahuuj! ❤️❤️😂😂🖤🖤
ČTEŠ
Stopy Krve
ActionÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...