17. Vyhnanství

80 15 14
                                    

Úplněk vytáhl drápy a zasyčel. Lví měsíc popošel dopředu.
Úplněk mu skočil do cesty.
"DÁL ANI KROK." zavrčel na něj.
Lví měsíc se ušklíbl.
"Jdu svolat klan. Bitva je u konce." zavrčel. "a TY do mého klanu už nepatříš." zasyčel Lví.
"Ani nechci." mňoukl pohrdavě Úplněk. Lví měsíc už jen zavrčel, otočil se a odešel. Úplněk se otočil na Hnědounku. Ta měla oči vyplašené a zaslzené.
"k-kam teď půjdeš, Úplňku?" mňoukla a přestala se krčit u koťat. Vstala a šla k Úplňkovi.
"To nevím... Já -.. Ne. Počkej. Vím!" mňoukl a na něco si vzpomněl.
"Kam?" zajímala se Hnědounka.
"To je teď vlastně jedno.. Musíme pojmenovat koťata a pak ti pomůžu je bezpečně dopravit do klanu." usmál se a Hnědounka se k němu přitulila.
Oba dva zapředli. Něco za nima podrážděně zavrčelo. Úplněk si uvědomil že tu pořád ještě je Severinka. Otočil se na ni. Ta se překvapeně podívala a začala se škrábat za uchem.
"To nic, to..jen mě svrabí ucho." mňoukla a poté si vzala byliny.
"Koťata se zdají být v pořádku. Vše proběhlo tak jak mělo. Už musím jít. Mějte se." mňoukla a šla k východu.
"Měj se. A... Děkuju." mňoukl Úplněk a Severinka zapředla. "Za nic."
Mňoukla a odešla.

Úplněk se otočil na koťata.
"Tohle bude tedy..." mňoukl a podíval se na bílou kočičku s hnědými tlapkami. Přemýšlel. Jaké jméno?
"Dřevinka." mňoukla za něj Hnědounka. "Dřevinka." zopakoval s úsměvem Úplněk. Pak se Hnědounka otočila na hnědého mourka s tmavšími pruhy. "Kůrovčík." usmála se Hnědounka. Úplněk přikývl a oba se podívali na čistě černého kocourka.
"Hou hou! Tenhle je můj." zasmál se Úplněk a Hnědounka se taky zasmála.
"Tak jo." mňoukla pobaveně.
"Hmm...." Úplněk dlouho přemýšlel.
Až po několika úderů srdce věděl přesně to pravé.
"Měsíček." mňoukl jasně Úplněk.
"Měsíček, Kůrovčík a Dřevinka." usmála se Hnědounka a všem olízla hlavičky. Úplněk zapředl.
Po chvíli se zvedl.
"Tak jdeme."mňoukl. Hnědounka kývla a vzala do tlamičky Dřevinku. Úplněk vzal Měsíčka a Kůrovčíka a vyšli ven. Útesový už byly pryč a Luční taky. Na mýtině Úplněk zahlédl jenom zotavovujcí Lesní klan s Liščí hvězdou.
"Jdeme, ještě jsou tady tak máme náskok aby mě neviděli." pošeptal skrze kotěcí srst Hnědounce. Ta kývla a Úplněk se vydal za velitelské skály.
Když vyšli z mýtiny, tak okolo ostrůvku kde se konají shromáždění, je voda. Úplněk vletěl do vody a co nejvýše zvedl hlavu aby se koťata nenamočily. Přeplavali na druhou stranu na levo, od území Útesového klanu. Tam Úplněk vyšel na břeh a opatrně se otřepal. Otočil se a za ním už vyplavala Hnědounka.
Úplněk kývl aby to teď vedla ona. Území Lesního klanu Úplněk moc neznal.

Když už byli u Tábora, Hnědounka položila Dřevinku a Úplněk Měsíčka s Kůrovčíkem taky. Potom Hnědounka zvedla hlavu.
"Možná bych se zeptala Liščí aby tě Příjmula." mňoukla. "Ne, to je v pořádku." zapředl Úplněk.
"Už mám plá-.. Totiž.. Nápad." mňoukl a usmál se. Hnědounka se taky usmála. "Tak jo, měj se. A někdy se potají přijď podívat na koťata!" zasmála se Hnědounka. Úplněk se zasmál. "Neboj se. Přijdu." mňoukl a dotkl se čumáčkem jejího čumáčku.
Hnědounka zapředla a vzala koťata. Lehce mrskla ocasem na pozdrav a odešla do tábora Lesních.
Úplněk se za ní ještě díval. Pak se otočil a vydal se směrem na území Útesového klanu.



Zrovna byl v jeho díře na Území Útesových. Scházel se tu s Flamem. Dostal nápad. Věděl že chtěl zabít Straku ale to udělá jindy.. Teď má plán.

Už padala noc a Úplněk byl unavený. Najednou Úplněk zpozornil pochyb. Ihned nasál vzduch. Poznal pach Flama. Konečně! Pomyslel si Úplněk.
Di díry vešel Flame a Úplněk si sedl.
Flame se rozhlédl. "Tak jdeme na tu Straku?" sykl. Úplněk přimhouřil oči.
"Ne." mňoukl. "Proč?!" prskl.
"Uklidni se!" zasyčel Úplněk a ocasem dal Flamovi povel aby si sedl. On si sedl a nastražil uši.
"Poslouchej..." mňoukl Úplněk a vysvětlil mu vše o dnešku. Koťata, bitvu, shromáždění a vyhnanství.

"Aha. To je novinek." mňoukl Flame překvapeně.
"Něco po tobě chci." mňoukl Úplněk a zůžil oči. Flame na něj hodil tázavý pohled. A Úplněk začal mluvit.
"Víš jak mají na na území Lučních za skalním teritoriem ty tuláky? I ty sám si říkal že je znáš." mňoukl Úplněk.
"Ano, to znám." usmál se Flame jakoby tušil co Úplněk chystá.
"Zítra se k nim vydáme a poprosíme je o pomoc. Uděláme nový klan a porazíme Útesový." zasmál se Úplněk.
"Bezva nápad! Ty budeš velitel že?" mňoukl. Úplněk přikývl a dodal "ale ty, budeš můj zástupce."
Flame kývl a usmál se.
Úplňkovi se ten plán líbil. Flamovi taky. Útesový budou pikat za to mu udělali! I hvězdný klan! A hlavně... LVÍ MĚSÍC!





KONEC ! XD(Samozřejmě jenom kapitoly xdd)

770 slov
Tak jo ahooj u další kapitoly! Snad byla tahle napínavější (A konečně delší xd) ❤️😂 mám teď dost nudné kapitoly xD mvm co semnou je.. No nic u další kapitoly ahuuj! KULÍŠCI! 🤣❤️🖤

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat