Měsíční klan pochodoval už celý den. Úplněk cítil jak se mu slunce silně propaluje do zad jeho dlouhého černého kožichu.
Kdyby tu někde byla aspoň malá louže aby se mohli napít.
Úplněk vedl svůj klan jinou cestou, než předtím když šli skrze území Lučních. Tentokrát to berou okolo, ještě za hranicemi skalního teritoria.Úplněk právě přemýšlel jak se má Hnědounka. Až zabydlý svůj klan, půjde ji navštívit. Musí to však udělat chytře aby Lví měsíc hned nezjistil, že jim po území pobíhají cizí kočky, a ještě ke všemu spolu s Úplňkem.
Úplněk najednou zavětřil. Ovzduší se tady měnilo. Úplněk vzhlédl a uviděl že Měsíční narazily na krásný zelený lesík. Lepší než písečné planiny kterými chodily celý den.
Les nebyl zrovna velký ale několik liščích délek dál, byla menší říčka."Řeka!"
"Voda!"
Vřískali vesele kočky za Úplňkem. Úplněk se otočil a začal se rozhlížet. Vypadá to tu bezpečně a zároveň tu bude nějaká kořist. Proto rozhodl:"Pojďme se napít a chvíli tady pobudeme. Můžete si i něco nalovit."Poté pohlédl na Flama. "Flame postarej se chvíli o klan." dodal. "Musím tu něco prozkoumat."
A opravdu musel.
Flame jenom přikývl a šel směrem k lesu kam vedl Měsíční klan. Kočky se hned rozběhli k říčce a začali pít.
Úplněk se otočil a podíval se za stromy nahoru. Byli tam vysoké skáli. Úplněk věděl že tam za nimi je Skalní teritorium. Chtěl však vědět, na jakém území se to tu právě rozkládá, čili jaký klan je Měsíčnímu právě nejblíže.
Úplněk neváhal a hned se rozběhl do malého lesa. Přeskakoval kořeny, mechy, houby. Najednou se prudce zastavil, div nenarazil do kamene. Už byl u skály.
Vytasil drápy a začal se škrábat nahoru. Položil drápy na jeden kámen, a druhou tlapku s drápy na druhý. Začal se vytahovat nahoru. Znovu položil drápy na jeden kámen a znovu na druhý. Tohle opakoval dokud se nevytáhl až nahoru.
Zbýval poslední vysoký kámen. Úplněk se za něj zahákl drápy na obou tlapkách, a vytáhl se. Najednou se pod jeho zadními nohami však ozval dusot. Úplněk zběsile otočil krk a hlavu aby se podíval. Pod jeho nohami se začali kameny kutálet dolů. Úplněk honem uskočil do strany, jestliže se nechtěl skutálet taky.Už byl úplně nahoře ale pořád se díval zpět. Když všechno utichlo, zvedl hlavu a podíval se na druhou stranu, do skalního teritoria.
Přímo předním byla hranice území Lučních s... Útesovými?! Ano. Bylo to území Útesových. Úplněk se nadechl čerstvého vzduchu. Slunce měl na boku a vítr mu čechral srst.
Úplněk se ještě chvíli díval na jeho staré území a přemýšlel.
Co teď asi Útesový dělají? Kdo učil nebo stále učí Větvinku?
Úplněk zatřepal hlavou a myšlenky odehnal. Otočil se a podíval se dolů na druhou stranu, na jeho klan.
Nechtěl tohle opouštět tak brzy ale Musel jít za svým klanem.Když Úplněk dorazil k lesu a říčce, sedl si před keř, a pozoroval klan.
Malé bledě modré kotě kotě si hrálo
před jeho matkou, Snow.
Válečníci si povídali a zároveň jedli před keři.
Učedníci se spolu z legrace prali.Úplněk však hledal Flama. Ten tu nebyl. Úplněk si tedy lehl, položil hlavu na tlapky, zavřel oči a usnul na hřejícím slunci...
Najednou se prudce probudil. Něco se ho dotklo na konci ocasu. Úplněk se překvapeně podíval za sebe. Bylo tam to modro bledé kotě které si hrálo s jeho ocasem jako s myší.
Úplněk se potichu zasmál :"Kdopak jsi?" zeptal se kotěte.
Kotě zvedlo své nebesky modré oči a řádně si sedlo, obtočilo ocásek kolem tlapek a mňouklo.
"Crystal!"
"Ach, tak Crystal. Tvá Matka je Snow že?" mňoukl Úplněk.
"Ano! A táta je Blue!" podotkla Crystal a šla před Úplňka.
"Ty-... Ty jsi ten co zabil Ashe?" její oči se zaleskli. "Ano, já jsem velitel. Úplně-..." začal ale hlas ho přerušil."Crystal! Neotravuj Úplňka!" křikla Snow a svižně proběhla kolem koček k jejímu kotěti. Úplněk vzhlédl a Crystal se otočila. Snow packou přišoupla Crystal k sobě blíž.
"Omlouvám se Úplňku. Chvilku neposedí." mňoukla uctivě Snow a zakoulela očima. Úplněk pomalu kývl. "To nic." zívl a znovu si položil hlavu na tlapky. Snow přikývla a vzala Crystal za zátylek."Táta!" usmála se Crystal a koukala se do dálky. Snow se otočila. Úplněk rychle vzhlédl a vstal.
Zrovna přišel Flame společně s Bluem a Cream. Nesli toho dost.
Tři myši, dva drozdy, králíka a dvě veverky. Úplněk vstal a šel k Flamovi.
"Flame!" zvolal Úplněk s úsměvem.
Flame položil kořist na hromádku bez keřů a podíval se na Úplňka.
Flame se usmál a chtěl něco říct, Úplněk mu však dal ocas na tlamičku a mňoukl :"Chci s tebou mluvit."Flame kývl. Úplněk se otočil a šel společně s Flamem do keřů, tam si sedli a Úplněk začal mluvit.
780 slov.
Ahuj kulíšci, viděla jsem že minulá kapitola vás tedy nijak nepotěšila tak doufám že tohle nebylo až tak hrozný, i když tohle bylo nudný. No nic zatím cs.
ČTEŠ
Stopy Krve
AkcjaÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...