8. Odplata.

127 17 11
                                    

Úplněk se vzbudil. Zrovna se chystal jít na trénink s Větvinkou. Když vylezl z doupěte, Lví měsíc byl na Bledé skále a vypadal nervózně po té zeskočil.

Šel Rozmlouvat se staršími.
Lasice, hnědá kočka s bílími tlapky a tmavšími hnědými fleky je jedna ze starších.
Pak je tam ještě Trhotesák. Hnědo-černý kocour. Jsou to jediní starší v klanu.

Vždy když se Lví na něco zeptal, oba jen zavrtěli hlavou. Úplněk si zamýšlel o čem se asi tak baví.

Potom se Lví měsíc uklonil a odešel na Bledou skálu.
Řekl to co říká vždy když svolává klan a kočky se hned zběhli k němu.
"Už od včerejšího rána, je náš zástupce Zrzák nezvěstný." Lví měsíc mluvil vážně a nervózně.
"Proto vysílám hlídku která danou situaci prozkoumá. Půjde Bledoocas, Krkavec, a Bělosrst. Ostříž je povede.
Poté rozhodnu co bude dál." skočil z Bledé skály a kočky co byli vybrány se ihned rozběhli z tábora hledat.

Lví měsíc zamířil k Úplňkovi.
Úplněk se zděsil ale nezježil se mu ani chloupek. Nechtěl přeci aby Lví měsíc věděl že to 'on' zabil Zrzáka.

"Následuj mě." švihl ocasem aby ho Úplněk následoval. Úplněk šel za ním do velitelského doupěte.

"Tak.." sedl si Lví měsíc, obtočil ocas kolem tlapek a upřel své zlaté oči na Úplňka. Úplněk přivřel oči.
"Vrabec mi řekl že jste včera šli na trénink společně. Pak jste se rozdělily a nechali učedníky lovit. Co se stalo?"
Mňoukl Lví měsíc.
"Potom jsme si řekli že bychom se mohli také rozdělit abychom toho více nalovily." Mňoukl Úplněk.
Lví měsíc vypadal že mu moc nevěří.
"Dobře...A.. No nic. Můžeš jít." Mňoukl a odvrátil zrak. Úplněk se zvedl a šel k úponkám co vyseli z vchodu do doupěte. Už už strkal hlavu ven když v tom Lví promluvil.

"Úplňku? Slíbíš mi něco?"
Mňoukl a Úplněk řekl.
"Co?" Úplněk nevěděl o co jde.
"Jsme stále přátelé...viď..?" Mňoukl.

Úplněk zkameněl jako nikdy.
Čekal by od něho cokoliv ale ne zrovna tohle!
Co teď! Co teď?! Co říct!?  Říkal si Úplněk v duchu. Už bylo tak dlouhé ticho, že si toho musel prostě musel Lví všimnout. Úplňkovi se trochu zvedli chlupy.
"... Nevím proč jsem takový... Jsme kamarádi viď?" zopakoval Lví a Úplněk z toho vyčetl smutek.
Úplněk skrz zuby zavrčel ale nic nebylo slyšet.

"Jasně.." mňoukl Úplněk.
Lví už nic neříkal a Úplněk odešel.

Hah, přátelé?! Kamarádi?! Na to měl myslet předtím! Teď už nejsme přátelé... Už ne... On mě zradil! A krom toho... Už dokončím co jsem začal. Jestli se mu konečně rozsvítí a udělá mně zástupcem... Zabiju ho. Byla to jeho chyba.
Přemýšlel Úplněk a sedl si na mýtinu.

Pozoroval Vrabce a Větvinkou jak trénují boj. Úplněk si uvědomil že už dlouho nejedl. Šel k hromadě s úlovky. Vybral si tučného hraboše a šel si sednout ke kopřivám kde si ho začal jíst.

V tom vtrhla do tábora Bělosrst.
Hned za ní se vynořil Ostříž, Krkavec a Bledoocas.

Úplněk přestal jíst. Hlavu nechal skloněnou ke kořisti ale pořád, velice pečlivě pozoroval hlídku ke které už šel Lví měsíc.

Úplňkovi se zježila srst na krku.
Pak se ale hned uklidnil. Zrzák je v bahně a Úplňkův pach tam klidně může být. On ten den lovil se Zrzákem takže ho jen vzácně někdo obviní.

Úplněk rychle zhltnul hraboše a vstal.
Svižným krokem se dostal k hlídce.

"Tak co?" mrskl ocasem Lví měsíc.
Ostříž si vyměnil pohled s Bělosrstí ale pak začal :"Sledovali jsme Zrzákuv pach až k hranici s Lučním klanem, poté jsme jeho pach ztratily v blátě."
Mňoukl a do toho se přidala Bělosrst.
"Je možné že to je odplata za to že jsme zabily Orlího. Tygřice mu byla vždy oddaná a určitě ho chtěla pomstít." mňoukla Bělosrst a Ostříž přikývl.
Lví měsíc vycenil zuby. "To už je příliš! Luční si až moc vyskakujou poslední dobou! Zabili Fretčí hvězdu, Uhla a teď i Zrzáka!!! To už je moc!"
Naštval se Lví měsíc a psrkal.
Hlídka se na něj zděšeně podívala.
Úplněk koukal jak Lví měsíc skočil na Bledou skálu.

"Nechť se všechny kočky které jsou dost staré na to aby si ulovili svou vlastní kořist, shromáždí u Bledé skály pro klanove shromáždění!" zařval.
Kočky přicházely že všech stran.
Když byli všechny, Lví pokračoval.
"Luční zabily Zrzáka! A ještě dříve zabily i Fretčí Hvězdu a Uhla a několik dalších válečníku!!! Až moc si troufají ale my nejsme slabé myši!
Dnes večer napadneme jejich tábor!"
Řval přes Mýtinu. Kočky zděšeně zamňoukali když mluvil o Zrzákově smrti ale pak povzbudivě a naštvaně syčely aby napadli Luční.

Úplněk se v mysli uchechtl že si opravdu myslí že ho zabily Luční.
Ale i tak si to zasloužily. Nebýt nich, Fretčí hvězda by ještě žila a Lev by nebyl velitelem.
Nemusel bych dělat tohle všechno...
No nic.. Jeho chyba.
Úplněk cítil smutek ale hned to vytřeštil z hlavy.
V jeho žilách kolovala chladná krev..
A CHUŤ ZABÍJET.

Pak ale Lví pokračoval.
"Uděláme to takhle... Vrhneme na jejich území, kdybychom našli nějaké hlídky tak je normálně omráčíme a necháme tam. Možná i někoho omráčeného rovnou i zabijeme jako odplatu." mňoukl. "Potom se vrhneme na další část, a to tábor. Rozdělíme se na tři skupiny. První skupina to obejde zezadu a vrhne se na odpočívající válečníky. Druhá skupina půjde normálně zepředu a napadne všechno v dosahu. Třetí skupina bude mít jen pár koček a půjdou na koťata."

Úplněk se divil. Byl to skutku dobrý plán. Ale neměl se proč divit. Lev býval vždy chytrý.

Kočky radostně zamňoukali.

"Koťata zabíjet nebudem. Ta ukradneme a necháme u nás v táboře.
Můra a Duše je vychovají jako svá koťata a budou to v budoucnu naši válečníci." Můra s Duší jsou matky a obě přikývli.
Lví měsíc pohlédl na oblohu.
"Brzy se stmívá. Buďte připraveni.
Zatím rozdělím skupiny. Takže skupina první půjde zezadu a budou to ; Jestřáb, Straka, Prach, Krkavec a Bukovec. Druhá skupina půjde normálně zepředu do vchodu do tábora a bude to ; já, Kouř, Bouře, Bělosrst, Větvinka, Úplněk, Vrabec. Třetí skupina půjde po koťatech, budou to ; Bledoocas, Ostříž, Stín a Písečná Duna. Duše s Můrou počkají před táborem a až jim třetí skupina přinese koťata, oni s nima ihned utečou do našeho tábora."

Všechny kočky zabručeli že rozumí a Lví ukončil klanové shromáždění.
Úplněk byl celý natěšený. Již brzy napadnou Luční...



1035 slov
Ahooj kulíšci! Včera jsem další kapitolu už nestihla tak snad neva :'( ❤️
Každopádně doufám že se vám tahle kapitola líbila. ❤️😊
Budu moc ráda za nějakou hvězdičku 😉😏❤️❤️
No nevím co říct tak ahuuj kulišáci! U další kapitoly! ❤️❤️😊



Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat