S Úplňkem jakoby se zatočil svět.
On čeká koťata!
Úplněk se zhluboka nadechl.
Šel blíž k Severince která obsluhovala Hnědounku.
"Jak je na tom? B-bude v pořádku? Projde to v pohodě..?" mňoukl roztřeseně.
"Jak to mám asi vědět, ty myší mozku! Hledím do budoucnosti?! Opravdu nevím jak to dopadne, ale udělám vše co můžu." pokrčila rameny a přidržela tlapky na Hnědounky břiše.
"To byl teda nápad." mňoukl Úplněk.
"Co?" Vzhlédla Hnědounka.
"To byl nápad hnát se do boje proti Tygří, když čekáš koťata! A mě nic neřekne-.." Úplněk si neuvědomil kolik toho řekl.
Severinka teď už musí, proste musí vědět že mezi námi něco je.
Hodil na Severinku prosebný pohled.
"Nikomu to neřeknu." mňoukla.
Úplněk se s úlevou usmál.
"I když vím že je to proti Hvězdnému klanu! Měl by sis toho vážit. Špiním svoji pověst kvůli tobě, že chráním tvůj tajný vztah!" zasmála se Severinka. "Pff..Hvězdný klan. Joo, ten mi dal. A za co?! Co jsem kdy předtím uděla-.."
"Kdy 'Před tím'?" mňoukla mu Severinka do řeči. Úplněk se málem prozradil o Zrzákově opravdové smrti. "Před... Před tímhle! Ano, před tímhle." mňoukl a ocasem ukazoval na Hnědounku. Je tak pomatený s touto situací, že málem prozradil svou zradu!
Měl bych se více soustředit.. Pomyslel si Úplněk a zatřepal hlavou.
"Lituješ toho snad?!" vyrval ho z přemýšlení hlas Hnědounky.
"Ne! A nikdy nebudu.." mňoukl Úplněk a zapředl. "Jsem rád že mám rodinu.. I když v jiném klanu." zapředl a jemně ji olízl.
"No jo. To jste ještě nepobrali. Kterého klanu budou?" mňoukla do toho Severinka. Úplněk se zarazil, a všiml si že Hnědounka taky přemýšlí.
"V lesním." mňoukla Hnědounka.
"Potřebujou válečníky." zapředla.
"Ale to Útesový taky!" prskla Severinka.
Hnědounka a Severinka na sebe chvíli vrčeli. "Klid! To ještě rozhodneme." mňoukl jasně Úplněk.
Hnědounka chtěla kývnout ale do toho ji udeřila silná bolest a zase zasténala. Úplněk šel blíž.
Zasténala znovu, tentokrát mnohem hlasitěji a bylo slyšet že ji bolest zkolila.323 slov
Bye❤️
ČTEŠ
Stopy Krve
ActionÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...