5. Konec Bitvy

130 19 8
                                    

Úplněk skočil na Orlího měsíce a zakousl se mu do krku.
Orlí ho ale silně drápl nad okem a tím ho oslabil.
Úplněk bolestivě zamňoukal. Mezitím do něj Orlí vrazil a Úplněk se pomalu dostával k okraji skály.
Orlí se ho pokusil kopnout do břicha a shodit dolů ze skály tak jako to udělal Lvímu měsíci. Když do něj kopl, Úplněk se řítil dolů že skály. Ale naštěstí se hned zachytil drápy za kámen a zůstal vyset. Orlí měsíc se na něj podíval a usmál se.
"Pozdravuj Hvězdný Klan!" zasmál se šíleně a chystal se drápy oddělit Úplňkovi tlapy od kamene.
V tom do něj cosi vyrazilo a odhodilo pryč.
Úplněk se snažil dostat nahoru ale moc mu to nešlo.
Když potom vylezl uviděl kdo Orlího měsíce napadl. Byla to nějaká krásná hnědá kočička. Tlapky měla krémově zbarvené a pak měla o něco tmavěji hnědé pruhy které bylo skoro až neviditelné. Kočka ho sekla po tváři a zasyčela.
Úplněk se vyškrábal nahoru a postavil na packy. Orlí měsíc bojovně zaječel, sebral všechnu sílu a vrazil do té kočky až se sní valil dolů po svahu.
"NE!!!" zařval Úplněk a skočil dolů.
Bouchal se o kameny do hlavy, ocasu a hlavně zad a nohou. Moc to bolelo.
Když se svalil dolů postavil se a musel otřást hlavou. Rozhlédl se. Kde jsou?
Pomyslel si ale potom uslyšel zasténání. Vrhl se do křoví a viděl jak Orlí měsíc bolestivě a pomale zarývá drápy do kočičina stehna a drápe.
Úplněk se po něm vrhl. Přišpendlil ho k zemi tak silně, že by mu nepomohl ani Hvězdný klan.
"TY VRAHU! TYRANE A JEDNO LIŠČÍ LEJNO! BUDEŠ PYKAT!!!" Zaječel Úplněk tak silně že ho slyšela celá mýtina a všechny kočky přestali bojovat. Podívali se na Úplňka s Orlím měsícem pod ním.
Vztek Úplňkovi dodal sílu. Začal vidět rudě a tvrdě se Orlímu zakousl do krku. Držel ho hodně pevně. Pak sním chladnokrevně trhl až to křuplo. Vystříkla krev a Orlí přestal dýchat.
Všechny kočky se na Úplňka zděšeně zahléděli jenže to teď Úplňkovi bylo jedno.
Soustředil se na Orlího.
Ucítil na sobě pohled té kočky co mu pomohla.
Úplněk už věděl že Orlí je dávno mrtvý, ale i tak ho pořád pevně držel a vrčel tak hlasitě že o tom ani sám nevěděl. Pak ho pustil a z jeho tlamy se hrnula krev Orlího měsíce.

Pak proběhla davem koček velká mourovatá svalnatá kočka s ostrými drápy. Byla to Tygřice. Zástupkyně Orlího měsíce a Lučního klanu.
Úplněk se trochu zděsil. Tygřice zasyčela. "CO SI TO UDĚLAL?!" skočila a dopadla hned vedle Úplňka. Zavřela na něj aby odstoupil a on tak udělal.
Tygřice se zadívala na Orlího měsíce. Ale bylo to nějaké divné... Orlímu měsíci by se měl zase zvedat hrudník, Úplněk mu ubral jen jeden život ne?

Pak tam proběhla i Léčitelka Lučních.
Vše viděla z povzdálí. Položila dolů listěný váček s bylinkami a přisedla si k Orlímu měsíci. Položila mu tlapku na hrudník a zavřela oči.
Po nějaké době otevřela oči a celá se zježila. Úplněk se na ni díval. Ale to co řekla...
Ho vyděsilo...

510 slov. 😁❤️
Doufám že se líbí 😉
Co myslíte? Ubral Úplněk Orlímu měsíci jen jeden nebo všechny zbylé životy? ❤️🖤❤️
Mimochodem co říkáte na nový cover?❤️😍❤️ Je od sandraCAT8! ❤️
Ještě jednou moc děkuji! ❤️😃😃

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat