"Jsme tu." mňoukl Flame a zastavil se u Úplňka který ještě stále upřeně zíral na obří stodolu, a její sytě rudé barvy.
Flame šel dovnitř a všichni ho následovali. Úplněk nasál pachy. Cítil spoustu myší.Rozhlédl se kolem sebe. Vchodem do stodoly byla rovná cesta po prkenné podlaze, za to když se podíval do stran tak okolo byli kupy sena na kterých se váleli kočky.
Vzadu byla jedna nejvyšší kupka sena. Na té se válel šedě kouřový kocour s temnějšími fleky.
"To je Ash." mňoukla potichu Cream a její ocas spadl dolů a hlavu dala o něco níže. Flame a Ember udělali to samé.
Oni se ho zřejmě bojí. Pomyslel si Úplněk a rozhlížel se na ostatní. Jenom Acorn zůstal tak jak je, společně s Úplňkem.Úplněk se nepokloní!
"Koukám že jsi přivedl návštěvu, Acorne.." mňoukl hlas Ashe a od stran stodoly dělal ozvěny. Vylezl z temnoty a skočil z jeho sena.
Acorn kývl a když se Ash přibližoval, už taky trochu sklonil hlavu.
"Ano, Ashi. Tito kocouři by stebou rádi mluvili." mňoukl Acorn a mrskal ocasem mezi Flamem a Úplňkem.Ash si dlouho prohlížel Úplňka.
Ten se mu díval hluboko do očí a ani necukl. Hlavu měl vysoko zdvyženou a však koukal na Ashe. Ash zúžil zorničky a pohlédl na Flama.
"Ohnivče? Nevěděl jsem že se tu znovu objevíš po tvém bezvadném plánu." ušklíbl se na Flama.
"Jsem teď Flame." mňoukl Flame a dodal. "Můj plán jaksi selhal a byl jsem vyhnaný, teď mám však nový plán a spolu s ním i nového člena plánu." odfkl a usmál se. Trochu zvedl hlavu s kterou pohlédl na Úplňka.
Ash se podíval na Úplňka a přivrel oči.
"Jak se jmenuješ." zavrčel.
"Jsem Úplněk." zavrčel Úplněk nazpět a hlavu nechal pořád zdvyženou.
"Jsem Úplněk a mám pro tebe nabídku." dodal a Ash si sedl a obtočil ocas kolem tlapek.
"Poslouchám." sykl a kývl aby mluvil.
Úplněk tedy začal.
"Tam v lese, ve skalním teritoriu, mám nepřátele kteří mi zničili život. Je to Útesový klan a chci se pomstít.
Právě proto chci aby jsi mi předal velení tvého 'klanu'. Ale neboj, nebude to jen pro mé dobro. Na oplátku ti dám krásné území, s stromy vysokými a zelenými. S kořistí tučnou a dobrou. Vodou čistou a pramenitou. Stačí když mi předáš velení, a pak budeme neporazitelní." usmál se ďábelsky Úplněk.
Ash zůstal chvíli zticha. Potom vyskočil na tlapky a zasyčel:"Jasně! To jakože ti jentak předám velení a já už nikdy nebudu velitel?! Jestli chceš tu roli... Budeš muset o ní bojovat!!!"Úplněk vytáhl drápy a sykl.
"Nezapomeň že by jsi pořád měl vysokou roli ty v tom Klaně!" prskl na Ashe."NIKDY SE NEVZDÁM VELITELSKÉ ROLE PRO NĚJAKÉHO IDIOTA CO SI SEM NAKRÁČÍ JAKO PÁN!" Zařval po chvíli Ash a naježil se.
"JAK ŽE. SI. MĚ... TO NAZVAL?!!!!" Vyprskl Úplněk a skočil na Ashe.
"JESTLI MUSÍM BOJOVAT, BUDU." zasyčel a přišpendlil Ashe k zemi."Teď je mrtvej! To neměl dělat!" mňoukla tiše ale slyšitelně Cream.
Úplněk zaryl Ashovi drápy do ramenou kde bylo citlivé místo.
To Úplněk však nevěděl jakou má sílu...
Ash hlasitě zavyl a silně kopl Úplňka do břicha a i s drápy mu tam udělal silný šrám. Úplněk se snažil zakrýt bolest. Rychle chtěl Ashe kousnout do hrdla ale Ash rychle uhnul, naklonil se, kopl silně Úplňka do čelisti a utekl ze sevření.
Úplněk se bolestivě rozhlédl. Ashe neviděl. Jakoby se po něm slehla zem.Najednou mu na hřbet silné přistáli drápy a zaryli se mu do kůže. Úplněk zavřeštěl a svižně ze sebe Ashe setřásl. Ash se nemotorně kutálel po podlaze až dozadu k jeho senu.
To už zase vyběhl Úplněk a silné zařval. Skočil a dopadl na Ashe. Tlapy mu silně přitiskl ke krku. Ash zalapal po dechu. Marně.
"Dávám ti poslední šanci." zašeptal Úplněk. Ash chvíli váhal. Pak se mu ale zorničky rozšířily ještě víc. "NIKDY." prskl nahlas.
Úplněk pokrčil rameny.
"Vybral sis sám." sykl Úplněk.Úplněk odhalil špičky zubů a zakousl se mu do hrdla. Ash hlasitě zaskučel a naposledy silně Úplňka drápl do boku. Úplněk tlumeně zasyčel, a stiskl ještě víc. Ash naposledy vyjekl a pak mu hlava klesla.
Úplněk ho ještě chvíli držel ale pak ho pustil na zem a z tlamy se mu hrnula Ashova krev.
Kočky okolo vyděšeně a překvapeně zamňoukaly.
Úplněk mrskl ocasem a odešel do prostředka stodoly.
"Už mám vaši pozornost?! Nabídl jsem mu milost ale marně." prskl Úplněk a rozhlížel se kolem sebe na kočky, zároveň agresivně mrskal ocasem. Kočky se na něj pozorně dívali.
Úplněk se rozběhl dozadu a dvěma vysokými skoky, vyskočil na vysoké seno. "Jak už jste slyšeli, nabízím vám krásné teritorium. Vše co jste slyšeli je pravdou. To území získáme když se spojíme. Zahubíme Útesový klan a pak se můžeme radovat!!! Vím že to nezní zrovna vábně, ale věřte mi že nebudete litovat! Kdo jde semnou?!"
Zařval a rozhlížel se okolo sebe na kočky. Chvíli dlouho nic nebylo, pak ale vyšel modrý krátkosrstý kocour.
"Já jdu stebou." mňoukl a hlavu zdvyhl vysoko do výšky.
"Já taky." mňoukl písečně zbarvený kocour za ním.Kočky si začali mumlat a začalo chodit více a více koček.
"Výborně." mňoukl tiše Úplněk a usmál se.
Skočil z sena a šel ke kočkám co jdou s ním. "Tak fajn, jak se jmenujete?" mňoukl Úplněk a sedl si.
"Jsem Blue." mňoukl modrý kocour.
"Já jsem Oak." mňoukl jeden hnědý kocour. "Já Maple." mňoukla jedna tříbarevná kočka.
"Já jsem Sand." mňoukl písečně zbarvený kocour.Když věděl jména všech jeho spojenců vstal a šel do malé jeskyně udělané z sena pod velkým senem. Lehl si tam a ještě mňoukl.
"Ráno vydám rozkazy a všechno začne." mňoukl Úplněk a všichni kývli. "Jděte spát." zamumlal ještě Úplněk.Pak zavřel oči, a usnul.
949 slov.
Ahoj kulíšci! Nesmyslná a nudná kapitola, zase :/
Snad neva a ahoj :/ 🖤
ČTEŠ
Stopy Krve
AcciónÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...