12. Hlídka

107 15 13
                                    

Už ubyli dva úplňky od doby kdy se Úplněk seznámil s Flamem. Často se s sním vídal. Úplněk právě teď ležel v doupěti a přemýšlel nad plánem co má s Flamem.
Úplněk bude muset zabíjet tolik zástupců dokud Lví měsíc nevybere jeho. A pak mu sebere všechny životy aby se stal velitelem. Slíbil za to Flamovi že ho přijme do klanu a udělá ho zástupcem. Flame mu bude pomáhat. Potom Úplňkovo myšlenky přerušil hlas Lvího měsíce.

"Nechť se všechny kočky dost staré na to aby si ulovili vlastní kořist, shromáždí u Bledé skály pro klanové shromáždění!" Zařval a kočky se tam začali sbíhat. Úplněk zívl a zvedl se.
Vykoukl z doupěte. Protáhl se, potom si šel sednout pod Bledou skálu.

"Doufám že se Hvězdný klan nenaštval...od doby co Zrzák zemřel jsem Nejmenoval nového zástupce a proto to udělám teď." mňoukl.
Kočky si mezi sebou něco začali pošeptávat. Lví měsíc švihl ocasem a utišil je.
"Mým novým zástupcem se stane... Straka!" oznámil a černá kočka s Bílimi tlapkami, břichem a koncem ocásku, přistoupila k Bledé skále.
"Děkuji Lví měsíci. Jsem ráda že mohu být tvoji zástupkyní." mňoukla a v jejím hlase byla jako vždy slyšet pohrdavost.
Úplněk nikdy neměl Straku rád.

"Mimo to..." pokračoval Lví. "Se dnes koná Shromáždění." mňoukl a kočky zvedli hlavu. "Na shromáždění jdu já, Straka, Jestřáb, Bělosrst, Kouř, Bouře, Větvinka, Úplněk, a Prach." mňoukl.
Kočky přikývli a Úplněk viděl zklamaného Vrabce. Větvinka šla za ním a řekla mu že mu všechno poví.
Lví měsíc se na Vrabce zahleděl, s ocasem překvapením mrskl.
"Málem bych zapomněl." pokračoval Lví měsíc a kočky se na něj tázavě zahleděli.
"Zrzák byl také Vrabcův učitel. A když zemřel, tak Vrabec potřebuje nového učitele." mňoukl a hlavou kývl na Bukovce. "Bukovče. Býval si Fretčinín Učedník, doufám že vše co jsi je naučil předáš tomuto učedníkovi." mňoukl.
"Jistě." mňoukl s úsměvem Bukovec a šel k Vrabcovi aby mu dal čumáček na jeho. Lev kývl a dodal.
"Toť vše." ukončil svými slovy a skočil ze skály.

Kočky šli pogratulovat Strace k nové pozici, Úplněk si jen znechuceně odfrkl. Lví měsíc šel k Strace taky a něco ji pošeptal do ucha.
Straka přikývla a vznešeně odběhla do válečnického doupěte.
Úplněk se zvedl a šel si vzít něco k jídlu. Měl strašný hlad. Sklonil se a otevřel tlamu aby si vzal pěkně tučnou pěnkavu. Vtom se tam objevila bílá tlapka která pěnkavu rychle odsunula. Úplněk se zvedl a zavrčel.
Straka pěnkavu dala zpět a řekla.
"To počká. Teď jdeš semnou a Prachem na hlídku." ušklíbla se a za ní už stál Prach.
"No Bezva." zavrčel Úplněk skrz zuby a protočil oči v sloup. Straka se jen zachechtala a otočila se.
Prach a Úplněk ji následovali.

Když už byli v lese Úplněk závětřil.
Ucítil několik myší, vrabců a jednoho hraboše hodně blízko. Okamžitě se přikrčil a začal se plížit trávou.
Potom zahlédl malé hnědé stvoření.
Jedlo tam nějaká semínka. Úplněk se připlížil ještě blíž, až když měl hraboše od sebe jen jednu délku ocasu. Už se chystal vystartovat ale vtom se objevila Straka a hlučně zadupala tlapkami.
Hraboš zvedl uši a okamžitě utekl.
"Co to bylo?!" zasyčel Úplněk když se zvedl. "To bych taky ráda věděla. Lovíš jak domácí mazlíček! Toho hraboše jsi měl přímo u tlapek a ty začneš dupat! On ti klidně zdrhne!"
Posmívala se Straka. Úplňka se zmocnil vztek. "COŽE?! Vždyť to ty jsi začala dupat! Nakráčíš si sem jak nějaký naparádění čáp, odeženeš mou kořist a ještě lžeš!" prskl Úplněk. Straka vypadala uraženě. Pak ale zvedla ocas vysoko vzhůru a odešla.
Úplněk potichu zavrčel. Chtěl Straku zabít hned dnes večer ale dnes je shromáždění.
Potom zašustily keře a Úplňka do nosu udeřil tulácký pach. Flame!
Potom z keře na Úplňka vykoukla šedá hlava s ohnivými oči.
"Flame! Schovej se! Je tu hlídka!" zasyčel potichu Úplněk. Flame ale jakoby neslyšel. Jenom trochu mrskl uchem. Úplněk rozumněl a rozhlédl se. Potom rychle vletěl za ním do keře. Flame si sedl a nastražil uši.
"Kdo je cíl?" mňoukl a zúžil oči.
"Straka. Ta černobílá kočka která šla předemnou." mňoukl potichu.
Flame kývl. Úplněk dodal
"Ale dnes ji zabít nemůžeme." Flame se na něj chladně zadíval. "Proč ne?"
"Dnes večer je shromáždění. Ale hned jak by shromáždění skončilo tak bych to mohl udělat. Ještě v noci." podotkl Úplněk a Flame přikývl. "Dobrá. Tak po shromáždění budu čekat u vašeho tábora." řekl a Úplněk na to kývl.

"dobře ale ne tak blízko." šeptl Úplněk a v tom uslyšel ťapání tlapek.
"Úplňku?" mňoukla arogantně.
Úplněk naznačil aby Flame zmizel.
Potom Úplněk vyšel z keře.
"Kde jsi byl?!" zasyčela.
"To vůbec není tvoje starost." prskl ale pak mňoukl. "Lovil jsem."
Straka si ho očichala a zúžila oči.
"Strašně smrdíš, nějakým puchem. Jakoby mi to připomínalo tuláky či samotáře..." zamyslela se, a rozhlédla.

Když po ní Úplněk pořád střílel falešné tázavé pohledy, Straka mrskla ocasem a mňoukla.
"Hlídka je u konce. Brzy se jde na shromáždění." Úplněk jen chladně kývl a šel směrem k táboru. Straka se po cestě loudala s Prachem a potichu se povídali. Někdy se na něj oba podívali ale, hned potom zase odvrátili pohled. Úplňka už to štvalo a tak zrychlil tempo a doběhl rovnou do tábora.




860 slov
Ahooj kulíšci! Zase kapitola na nic ale nebojte, příště bude lepší SLIBUJU! 😂❤️❤️❤️
Tak ahuuj! ❤️😂

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat