21. Klan.

59 15 1
                                    

Úplněk se ráno probudil a uslyšel jak si před jeho doupětem někdo povídá. Pomalu a potichu se zvedl a podíval se. Cream a Sand si povídali o tom, jak Úplněk včerejší noc, zabil Ashe.

"Byl silný ale Úplněk ho dorazil rychle." uznal Sand. "To jo, ještě mu dával šanci, ale víš co? Takhle je to možná lepší, poněvadž Ash nám ani moc nedával najíst." mňoukla Cream.
"Sice dělal lovecké výpravy ale všechnu kořist snědl sám a nebo někdy dal jenom Acornovi." sykla.
Sand kývl. Úplněk vylezl ven a mrskl lehce ocasem.

"Úplňku! Jsi vzhůru!" usmála se Cream. Sand otočil hlavou a uklonil ji.
Úplněk mu opětoval kývnutí hlavou a podíval se na Cream.
"Kde je Flame?" zeptal se Úplněk a Cream odpověděla:"Šel společně s Emberem a Bluem na lov."
"Výtečně." zapředl spokojeně Úplněk a vyskočil na vysokou kupu sena.
"Počkáme než se vrátí. Hodlám udělat poradu. Zvolíme jméno klanu a pozice." mňoukl a lehl si aby počkal na Flama. Cream a Sand kývli a dál si povídali.









Po nějaké době se pomalu otevřeli veliké vrata do stodoly a tam vešel Flame a Bluem a Emberem v patách.
Moc toho nenesli.
Jenom veverku, tři myši a aspoň jednoho králíka.
Na tomto teritoriu je sice hezky sle všechno jídlo sebrali Luční nebo sežral Ash.

Úplněk seskočil z kupy sena a šel k Flamovi který už dával kořist do rohu bez sena. Flame se pak otočil na Úplňka a kývl hlavou na pozdrav.
"Ahoj, jak to šlo?" mňoukl Úplněk.
Flame pokrčil rameny. "Nic moc. Hodně pochybuji že tohle nasytí celý klan." sykl Flame. Úplněk přikývl.
"Dáme jen těm, co to opravdu potřebují."

Úplněk vyskočil na nejvyšší kupu sena a zvolal:"PORADA! Všichni se dostavte pod vysoké seno."

Kočky se tam začali sbíhat.

"Dnes zvolíme jméno klanu, pozice a dobu kdy vyrazíme." mňoukl Úplněk.
Kočky se na něj podívali a každá z nich měla v očích záblesk nedočkavosti a radosti.
Úplněk se zahleděl ven a začalo se stmívat.
"Dnes je měsíc v úplňku. Mé jméno je Úplněk. Protože je dnes úplněk, je to znamení že dnes povstaneme!!!" zvolal. "Náš klan se od této chvíle bude nazývat...MĚSÍČNÍ KLAN!" Zvolal. Kočky pod ním začali jásat.

"Ať žije Měsíční klan!"
"Ať žije Úplněk!"

Slyšel jeden jásot za druhým.

Úplněk švihl ocasem a utišil je.
"A teď.. Zvolím svého zástupce." mňoukl jasně.
Kočky zpozornily. Všichni se rozhlíželi kolem. Nedočkavě nastražily uši a poslouchali.

Úplněk moc dobře nezapomněl, kdo mu pomohl jako první uskutečnit tento plán. Moc dobře věděl, kdo mu pomáhal když to potřeboval.
A nikdy... Nezapomněl...

"Můj zástupce je Flame!" mňoukl Úplněk a usmál se na Flama.
Flame se usmál taky a uctivě sklonil hlavu.
"Díky Úplňku, jsem rád že se mohu stát tvým, a zároveň prvním zástupcem Měsíčního klanu." zapředl Flame. Úplněk přikývl.
"Věřím že Flame bude bezvadný zástupce a jistě jednou skvělý velitel Měsíčního klanu." mňoukl Úplněk.

Kočky začali znovu jásat. Všechny nadšeně mňoukali, všechny skákali a mrskali ocasy.

Úplněk se musel usmát. Má svůj vlastní klan. A již brzy...mu Útesový zaplatí.









Úplněk později v noci šel spát. Už rozdělil pozice a byl unavený.
Ještě chvíli v pelechu ze slámy přemýšlel nad tím vším. Hlava ho ale začala bolet a spánek ho přemohl.









530 slov.
Ahooj kulíšci! Nic moc kapitola že? Ani jsem vám nenapsala jak rozdělil pozice a tak ale v příští kapitole vám dám rozhled o Měsíčním Klaně. No nic mějte se a ahuuj u další kapitoly! Kulíšci!!!🖤😂😂😂🖤🖤❤️

Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat