Úplněk se probudil ve válečnickém doupěti. Vstal a protáhl se.
Když vyšel z doupěte, uviděl Lva jak zrovna dorazil společně s Polárkou. Teď se už jmenoval Lví měsíc.
Vyskočil na Bledou skálu a svolal klan.
"Nechť se všechny kočky dost staré na to aby si ulovili svou vlastní kořist, dostaví u Bledé skály na Klanové shromáždění." dokončil Lví měsíc a všechny kočky se tam začali sbíhat.
Úplněk si tam šel taky sednout.
Už tam byli zhruba všichni.
"Dnešní noc se koná Shromáždění. Na shromáždění půjdu já, Zrzák, Jestřáb, Prach, Krkavec, Kouř, Úplněk, Bouře, a Polárka, Severinka a z učedníků Ostřížek, Bledík, Duna a Stínek. Starší půjdou tentokrát také. Straka, Bukovec, a Bělosrst tu počkají společně s matkami a budou hlídat tábor." když to Lví měsíc dopověděl, všechny kočky souhlasně přikývli a Lví měsíc seskočil dolů.
Už začínala být tma.
"Vyrážíme." mňoukl hlasitě Lví měsíc a všichni se dali do pohybu.Když se dostali k řece, skočili do ní a začali plavat. Pak dopluly na velký kopec. Když se podívali dolů tak tam už na jedné z malích tří skal čekala Liščí hvězda, Velitelka Lesních společně s kočkami z jejího klanu.
Lví měsíc počkal. Pak dal znamení tím že zvedl ocas a všechny kočky se vydali dolů do dolíku.
"Zdravím tě Liščí Hvězdo." pozdravil zdvořile Lví měsíc.
"Ach zdravím Lve. Kdepak je Fretčí hvězda?" mňoukla Liščí hvězda.
Lví měsíc vyskočil nahoru na jednu ze skal a sedl si. "Fretčí hvězda zemřela. Už loví s Hvězdným klanem. Teď jsem Lví měsíc." oznámil Liščí hvězdě.
"Aha to je mi líto. Byla to moudrá Velitelka." přivřela oči Liščí ale jinak nedala najevo nic.
Lví měsíc kývl. "Jak se to stalo?" optala se potom. "povím to při shromáždění... Jenom kde je Luční klan?" řekl Lví měsíc a zahleděl do dálky.
"Nevím, mají zpoždění." Mňoukla popravdě Liščí hvězda.Poté nahoře na kopci zašusteli keře a dolů vyšel Orlí měsíc v čele s Lučním klanem.
Úplněk si všiml že se Lvímu měsíci zježily chlupy na krku. Úplněk věděl že by se na Orlího měsíce nejradši vrhnul a roztrhal jo na myší hadry ale musel udržet mír shromáždění.
Orlí měsíc vyskočil nahoru na jeho Skálu a pozdravil.
"Zdravím vás Lesní a Útesový klane, omlouvám se že jsme přišli pozdě..
Měli jsme ještě problémy se samotáři na našem území." mňoukl a Úplněk se zahleděl na jeho tlapy. Měl na nich ještě zaschlou krev. Vlastně všechny kočky z Lučního klanu smrděli krví. "To nic, ale už bychom měli začít." mrskla vousky Liščí hvězda.
Lví měsíc přikývl.
Normálně začíná mluvit Klan který přišel první. A proto Liščí hvězda začala. "Na našem území máme dost kořisti, i vody. Máme spoustu nových učedníků a válečníků. V poslední době jsme si ale všimli několik cizích pachů na našem území. Moc dobře víme kterému klanu to patří. Luční klan často chodí na naše území. Někde jsme našli i zbytky králíků."
"Občas se nám tam z louky nějaký zaběhne!" přerušil Liščí hvězdu Orlí měsíc a zavrčel.
Liščí hvězda přimhouřila oči až znich měla jen malé čárky. "Chci ti jenom oznámit Orlí měsíci že Lesní klan je v plné síle a může Luční klidně napadnout jestli to takhle půjde dál!" sykla Liščí hvězda. Orlí měsíc protočil oči a zasyčel : "Luční klan není zas tak slabý! To jsou jen ty vaše ubohé řeči. Když si to tak přeješ bitva se může klidně odehrát!" Orlí měsíc vytasil drápy a několik koček z Lučního klanu vyskočilo na tlapky jakoby byli připravené k boji.
Liščí hvězda už jen zavřela a naježila se až po ocas že vypadala o něco větší.
Orlí měsíc se týčil nad Liščí hvězdou a zvedl výhružně tlapku s ostrými drápy. Už už ji chtěl drápnout a rozpoutat boj. I kočky byli připravené ale v tom do toho skočil Lví měsíc.
"Tak dost!!!" zavrčel. "klidně si bojujte ale ne na shromáždění! Hvězdný klan se rozzlobí jestli se tu začneme prát!"
Napnul svaly Lví měsíc a střílel očima po obou velitelích.
"Fajn. Máš pravdu." mňoukla Liščí hvězda a chlupy se jí začali klidnit.
Lví měsíc si sedl. Vše se uklidnilo ale Orlí měsíc byl ještě pořád napnutý a drápy měl pořád ještě vytasené.
"Dost" zopakoval Lví měsíc a probodával Orlího měsíce pohledem.
Orlí měsíc si sedl a kočky z jeho klanu ho napodobily. Stálé měl ale vytasené drápy. To už ale Lví měsíc neřešil a začal mluvit.
"Útesový klan si v poslední době vede v celku dobře. Potravy máme dost a vody také. Válečníci jsou stále pracovití a učedníci den ode dne silnější. Nedávno nás však napadl Luční klan s Orlím měsícem." přimhouřil oči na Orlího měsíce ale ten jen sklopil zlostně uši. Pak Lví měsíc pokračoval. "Zabili Fretčí hvězdu a dva válečníky. Několik jich bylo ještě zraněných ale už je to v pořádku." Liščí hvězda zpražila Orlího pohledem. "Vrahu." sykla tlumeně. Ale Orlí měsíc se jen usmál a očividně si vzpomněl na bitvu. Pak Lví dodal. "Ale jak jsem říkal. Máme dost válečníků a učedníků. Ztráty se brzy vytratí." dopověděl Lví měsíc a odsedl si na kraj jeho skály.
Poté začal Orlí měsíc. "Kořisti nemáme až tak moc. Některá kořist nám utíká na území Lesního klanu a my pak nemáme co jíst. Vodu ještě máme ale jídlo ne. Proto chodíme na území Lesního klanu pro kořist která nám pravém patří." řekl Orlí měsíc a zvedl hlavu hrdě do vzduchu. "Tví válečníci asi neumí moc dobře lovit že jim to pořád utíká!" sykla Liščí hvězda a několik koček z ostatních klanů se zachechtalo. I Úplněk se uchechtl.
"Varuji tě Liščí Hvězdo!" mrskl výhružně Orlí měsíc vousky. "Možná nemáme moc jídla za to ještě stále dost sil! Jídlo si lovíme ještě za hranicemi Skalního teritoria! Je tam několik samotářů kteří nám ji berou! Proto jsme také přišli pozdě." zavrčel Orlí měsíc. Liščí hvězda přitiskla uši k hlavě a zasyčela. "No podle toho jak nenažraní jste, si myslím že těm samotářům toho moc nezbyde!" uchechtla se Liščí.
A to bylo příliš.
Úplněk ucítil ve větru napětí. Bylo ticho. Přes mýtinu bylo slyšet jen vrčení a syčení.
Orlí měsíc se postavil a jeho klan ho napodobil. Všichni odhalily drápy a kočky z Lesního klanu se postavily a zvláštně se dívali na Luční.
Útesový klan se zvedl a díval se na Luční a Lesní.
Najednou Orlí dal znamení. Rychle dvakrát mrskl ocasem tam a zpět. V tu chvíli se okamžitě kočky z Lučního klanu vrhli na Lesní. Začali lítat chlupy a všude to vřískalo.
Orlí měsíc se vrhl na Liščí hvězdu.
Přišpendlil ji k zemi. Liščí se snažila vyprostit ale nešlo to. Začala škrábat, drápat a kousat. Drápala Orlího do břicha až mu vyrvala chuchvalce srsti které se už mísily s jeho krví. Orlí měsíc se jí těžce zakousl do krku. Liščí přestala dýchat. Vtom Zase začala protože Orlího z ní někdo shodil.
Byl to Lví měsíc. Zavrčel a snažil se neudělat mu nic. Ještě stále chtěl udržet mír. Ale nešlo to. Už ne.
Všude byla krev a tohle už zastavit nešlo. Lví měsíc držel jednu tlapku na hlavě Orlího měsíce. Orlí měsíc mu ale podrazil zadní nohy takže Lví upadl. Orlí se rychle zvedl a zakousl se mu do ucha. Lví ho drápl do krku aby ho pustil ale nepustil. Místo toho se zakousl hlouběji. Lví zavřeštěl bolestí. Pak ho Orlí pustil. Lví se ještě svíjel v bolesti a tak měl Orlí čas.
Otočil se a zadníma nohama ho silně udeřil do čelisti. Lev zavrávoral a Orlí ho pak naposledy udeřil do nohy a Lví měsíc padal dolů ze skály.
Úplněk doširoka rozevřel oči.
Lví měsíc padal dolů a jak se kutálel tak se hodně krát zranil o kameny.
Když dopadl spadla mu hlava na kámen a on upadl do bezvědomí.Úplněk utíkal k němu. Polárka už k němu přiběhla. "Postarám se o něj!" mňoukla a Úplněk přikývl.
Potom vyskočil na kámen a další kámen. Skákal nahoru na skálu. Když se tam dostal uviděl Orlího jak se chystá dokončit Liščí hvězdu. Zaryl jí drápy do zadní nohy aby neutekla. Pak ji bolestivě přejel drápem po krku až po nohy. Pak ji položil tlapku na hlavu a druhou na břicho takže mu nic nebránilo aby jí prokousl krk a zabil ji. Už se k ní skláněl když v tom do něj vrazil Úplněk tak silně až ho povalil. Orlí se zvedl a otevřel oči. Uviděl Úplňka a usmál se.
"No koho pak to tu máme! Znovu se setkáváme! Ale tentokrát mě jentak snadno nevyženeš!!!" zasyčel.
Úplněk zavrčel. Orlí taky...
A pak se do sebe pustili...1402 slov 😵🤒
Doufám že se vám to líbí. 😏
Budete si holt muset zvyknout 😂 zabíjení,bitvy to je prostě moje😂❤️
Uuf úplně mě bolí krk a ruce jak jsem psala. Mimochodem mapu území asi neudělám..budu vám prostě vyprávět jak to tam vypadá a tak.❤️ Tak jo to je asi všechno a ahoj kulíšci! Uvidíme se u další kapitoly! ❤️😘😁
ČTEŠ
Stopy Krve
AcciónÚplněk je oddaný a čestný válečník Útesového klanu a má věrného přítele Lva který je zástupce velitele... Jakmile velitel zemře, Lev se stane novým velitelem. Úplněk si je zcela jistý že ho udělá zástupcem protože se znají celá léta... Opak je však...