3. Odchod

123 20 0
                                    

Zrzák?! znělo Úplňkovi stále v uších.
Úplněk po shromáždění vstal a rozhlédl se.
Několik koček šlo pogratulovat Zrzákovi. Úplněk tam šel že slušnosti taky, už tam bylo jen pár koček.
Když odešli i ti poslední přišel na řadu Úplněk. "Ahoj, Zrzáku!" šťouchl Úplněk kamarádsky do Zrzáka. "Ahoj Úplňku!" pozdravil i Zrzák. Teď mu to došlo... Zrzák sním taky vlastně trénoval když byli učedníci.
"Gratuluji." usmál se Úplněk na půl falešně. "Díky!" mňoukl Zrzák.

Úplněk kývl a odešel. Viděl jak se Polárka chystá na cestu k Mračnému kameni. Lev už čekal u malého trsu kopřiv, jedl tam hraboše.

Úplněk si vzal do tlamy myš a šel k němu. Lev se na něj ani nepodíval. 
Udělal jsem něco špatně? Proč mě nejmenoval zástupcem? Co jsem udělal.... Opakoval si stále Úplněk.
Chvíli bylo ticho a pak Úplněk řekl.
"Um.. Ahoj." řekl Úplněk a Lev vzhlédl od kořisti a podíval se na tlapky.
"Ahoj." mňoukl i Lev ale nepodíval se na něj.
"jo, no víš... Chtěl jsem si stebou promluvi-...." chtěl říct Úplněk.
"nemám čas." vyhrkl rychle Lev a odběhl k vchodu do tábora kam zrovna přicházela i Polárka.
Úplněk vytáhl a zatáhl drápy.
"No, nevadí." zamumlal si pro sebe Úplněk.
Vstal a šel k vchodu do tábora.
Prošel kolem Lva s Polárkou a vydal se směrem ven z tábora.

Úplněk tomu nerozuměl. Co se mezi ním a Lvem stalo?
Přemýšlel tak moc že ho tlapky sami zanesli k Zlomenému Útesu.
To je takový veliký Útes a tam se kdysi odehrála bitva Útesového klanu proti Lesnímu. Někteří starší věří že ten strom co je tam nakloněn že je to symbol Lesního klanu když prohráli. Ale i tak v té bitvě zahynul tehdejší velitel a proto je ten Útes také zlomený.

Řekl si že by mohl jít rovnou na prohlídku okraje území s Lesním klanem. Nasál pach. Všechno se zdálo být v pořádku. Lesní jsou na svém území a překvapivě nechodí na naše území. Úplněk se rozhodl že půjde do tábora.

Když tam dorazil Lev s Polárkou už byli pryč takže měl klan na starost Zrzák.
   


Stopy Krve Kde žijí příběhy. Začni objevovat