Bölüm şarkısı: Ben Fero
"Arkadaş"
Merhaba arkadaşlar fazla bir şey söyleyip sizi daha fazla bekletmek istemiyorum. Medyada Meriç, Rüya ve Esin var. Yorumlarınızı eksik etmeyin❤Keyifli Okumalar..
Ellerindeki yastıklara iyice sarılan
Rüya ve Meriç aynı anda korkarak çıkan sesleri ile hazırız deyince "Güzeelll." diyerek sırıtmamı daha da genişlettim. Sanırım
bu işe kendimi biraz fazla kaptırmıştım. Arkamı dönüp beyaz tahtanın üzerine bir şeyler çizip yazdıktan sonra tekrar önüme dönerek at kuyruğu yaptığım saçımı sıkılaştırdım. Boğazımı temizledikten sonra çubuğumu sağ elime alarak Rüya'ya doğru yönelttim ve "Sen!" diye seslendim.Rüya kendini göstererek ürkek bakışlarıyla "Ben mi?" diye sorunca "Evet sen. Başka biri mi var orada?" diye çemkirdikten sonra "Meriç'in annesini arayıp onun yurt dışından dönmesini sağlayacaksın." dedim.
Rüya biraz düşündükten sonra "Ama bunu nasıl yapacağım ki?" diye sordu.
Derin bir nefes vererek dudağımı Rüya'nın sorusuna cevap vermek için araladım. "Meriç'in hasta olduğunu söyleyecek, biraz da duygu sömürüsü yapacaksın." deyip sırıttıktan sonra tahtaya çizdiğim şablonu elimdeki çubukla göstererek konuşmaya devam ettim."O sırada Meriç de annnesinin geleceği gün babasıyla vakit geçirmek için bir plan yaptığını söyleyerek babasını eve erken gelmesi için ikna edecek. Okul çıkışı Meriçlerin evine girip evi mum ve güllerle süsleyeceğiz. Meriç annesinin beğeneceği bir hediye alıp tıpkı hediyeyi babası almış gibi üzerine bir not yazacak. Sonra da onu salondaki koltukların üzerine bırakacak.
Bir de yemek masası hazırlayıp başbaşa kalmalarını sağladık mı bu iş tamam."Konuşmamı bitirip parlayan gözlerimle Meriç'e döndüğümde hala somurtuyor olduğunu gördüm. Gözlerimdeki umut
ışığı bir anlığına sönse de hemen kendimi toplayıp Meriç'in yanına oturdum ve "Yoksa planımı beğenmedin mi?" diye sordum."Hayır Esin sadece b-ben...yani ne bilim ya olmazsa. Ya bu plan onları barıştırmaya yetmezse."
Bir an durup mantıklı konuşmak için söyleyeceğim kelimeleri düşündüm. Ardından seçtiğim kelimeleri bir cümlede toplayarak "Annenle babanın hala birbirlerine aşık olduklarını söylemiştin öyle değil mi?" diye sordum ve onaylaması için bekledim.
Evet anlamında başını sallayınca konuşmaya devam ederek "O zaman hazırladığımız gece olanlara iyi gelebilir. Ortada ayrılmalarını gerektiren büyük bir sebep yok. Sadece baban işleri sebebiyle anneni çok boşlamış. Annen de babanın artık onu sevmediğini düşünüyor. Sen de böyle düşünüyorsan sıkıntı yok."
dediğimde Meriç "Evet annem biraz alıngan ve kuruntulu bir kadındır. Bana babamın artık onu sevmediğini söyledi. Ona her ne kadar bu fikrinde yanıldığını söylesem de beni dinlememiş ve yurt dışına gitmiş. Babam gerçekten de çok üzgün Esin. Ben de öyle. Umarım her şey yolunda gider ve planımız işe yarar."Meriç sözünü bitirdiğinde "Az kalsın unutuyordum." diye bağırdım. Rüya ve Meriç aynı anda "Neyi?" diye sorunca oturduğum yerden kalktım ve birkaç dakika düşündükten sonra "Annen eve girmeden evden çıkmalı ve bahçede saklanmalıyız. Meriç unutma baban annenden hemen sonra evde olmalı. Aradan çok zaman geçmemeli. Babanın bahçeye girdiğini gördüğünde ona hemen mesaj atmalısın. Zaten mesajı gördüğünde itiraz etmeye vakti olmayacak ve mecburen plana uyacaktır. Evdeki sürprizi kendi hazırlamış gibi davranmalı. Anlaşıldı mı?" deyip sorumu onlara yöneltince ikisi de "Anlaşıldı." deyip gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR #Wattys2019
Fiksi RemajaSirius, aydınlığı karanlığa esir etti... Bir şimşek, bir gök gürültüsü, ardından sanki hiç yağmamışçasına yağan yağmur... İşte o şimşek benim feryadım, yağan yağmur ise benim koyu yeşil gözlerimden akan damlalardı. Ben Esin SOYLU kapattım gözlerimi...