burayı aşırı özlemişimmmm iyi ki döndümm🤩
Multimedya: Billie Eilish - Copycat
🎭 4. BÖLÜM: ELEBAŞI
Bu sabah diğer sabaha göre daha erken uyanıp daha erken yemekhaneye gitmiştim. Yemekhaneye girdiğimde herkes yemek tepsisini doldurmul yemek yiyordu. Bende tezgaha giderek tepsimi kahvaltılıklarla doldurdum ve boş bulduğum ilk yere, Merve'nin karşısına geçip oturdum.
Erkeklerin hepsi bir tarafa geçip oturmuş, kızların hepsi de aynı şekilde masanın diğer ucuna geçip oturmuşlardı. Benim yanımda Pelin, Pelin karşısında Eda, Eda'nın sağında Zehra, solunda ise Merve vardı. Zehra'nın karşısında da Sevgi oturuyordu.
Hepsi hem yemek yiyor hem de sohbet ediyorlardı. Ben Merve'nin karşısına geçip oturduğumda hepsi susmuş bana bakmıştı. Aynı karşılarında bir katil varmış gibi... tabii bu bakış nedense sadece Pelin içindi. Ne yani hâlâ mı bana güvenmiyordu?
Gözlerimi onlardan çekerek Merve'ye odakladım. Gülümseyerek, "Günaydın," dedi. Bende aynı şekilde gülümseyerek karşılık verdiğimde diğer kızlarda -Pelin hariç- günaydın dediklerinde onlarada aynı şekilde karşılık vererek yemeğime başladım. Kızlarda yemeklerine dönerek sessiz kaldılar. Sanki ben yokken konuşmuyorlarmış gibilerdi.
Onlar yemeklerini bitirdiklerinde ben hâlâ bitirememiş, yemeğimi bitirmeye çalışıyordum. Yemeğim bittiğinde önümdeki tepsiyi alarak tüm tepsilerin atıldığı mavi poşete atarak oturduğum yere geri döndüm. Herkes kendi halinde takılıyordu. Kendimi fazlalık hissedip kalmak istesem de kendimi tutarak oturmaya devam ettim.
Bir süre sonra kızlar konuşmalarına beni de kattıkların da memnuniyetle onlara katılarak onlarla sohbet etmiştim, ta ki ince sesli vurulma sesine kadar. Hasan bir elinde küçük cam bardak bir elinde de çatalla bardağa vuruyordu. Herkes dikkatini ona verdi.
"Arkadaşlar, geçen gün bulduğumuz şeyleri bugün değerlendireceğimizi dün konuşmuştuk."
Benim niye bundan haberim yoktu?
Hasan susarak Kerem devam etti. "Herkes getirdi mi bulduğu eşyaları?" Çoğu kişiden onaylar anlamda sesler çıktı. İlk olarak Kerem masaya bulduğu katlanabilir bıçağı koydu. Onunla beraber diğer herkes bulduklarını koydu. Gözlerimle masayı tarayarak kırmızı anahtarı bulmaya çalıştım. Erkeklerin bulunduğu yerde gözüme çarptı. Sadık'ın önünde duruyordu.
"Nasıl değerlendireceğiz bunları?" Sevgi elinde tuttuğu çekici kendinden uzaklaştırarak tek gözünü kapatarak baktı. "Bayağı da ağırmış," diyerek elinde tuttuğu çekici masaya koydu.
"Mesela," dedi Hasan, Kerem'in masaya koyduğu bıçağı alarak. Bıçağı açarak parmağını metal kısmında gezdirdi. "Ne işe yarayabilir, diye soracağız kendimize."
Sadık eline anahtarı alarak havaya kaldırdı. "Bir anahtar en fazla ne işe yarayabilir ki?"
Kırmızı deliği olan bir kapıyı açmada.
"Hem de kırmızı renkli. İlk defa renkli anahtar görüyorum." Diye devam etti sırıtarak.
Sadık'ın yanında oturan Anıl, anahtarı eline alarak masaya koydu. "Niye gri renk değil mi gerizekalı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
Teen Fiction"Sen şerifsin ben de katil," dedi sırıtarak. Ne kadar sırıtırsa sırıtsın gözlerinde ki korku kendini gösteriyordu. "Ya sen beni öldürürsün ya da ben seni. Her şekilde birimiz ölecek." "Sen aklını kaybetmişsin," diyerek geri kaçtım. "Ben kimseyi öld...