5¿ KAPININ ARDINDAKİ

4.8K 347 418
                                    

❤🎁🎊🎉1.3k olmuşuzzz🎉🎊🎁❤

🎭 5. BÖLÜM: KAPININ ARDINDAKİ

Hızla inip kalkan göğüslerim, iki dudağımın arasına yerleştirdiğim serçe parmağım ve ayağımla tuttuğum ritim... Şu an kesinlikle aşırı stresliydim

Küçücük olan odamda volta atmaya başladığımda diğer yandan tırnağımı kemirmeye başlamıştım.

Merve ile Sadık'tan anahtarı alabilmek için bir plan yapmamızın ardından 2 gün geçmişti ve bugün, o gündü. Bir şekilde Sadık'a kur yapacak o anahtarı alacaktı, ama Sadık fark eder miydi orasını bilmiyordum. Şu an tek bildiğim her şeyin Merve'nin elinde olduğuydu, ve bir hata olursa o anahtarı unutmam gerektiğiydi.

"Onur, Selin'in nesi var?" Bir kız sesi duyduğumda merakla kapıya yanaştım. Kulağımı, soğuk çelik kapıya yaslayarak sesleri dinledim.

"Hasta dediğimi hatırlıyorum," dedi Onur iğneleyici bir sesle karşı tarafa. Karşı taraf memnun olmamış gibi homurdandı.

"Selin'in yanına gideceğim ben!"

Onur hiddetle, "Sakın," dedi ve birkaç takırtılar oldu.

Pelin bir daha konuşmadığında kaşlarımı çatarak kulağımı daha fazla bastırdım kapıya, ama bu sesleri daha zor duymama neden olduğu için eski halime geri döndüm.

"Hasta diyorum sana!" Pelin ona cevap vermediğinde Onur devam etti. "Gitmeyeceksin yanına!"

Pelin yine konuşmadığında odamdan çıkıp yanlarına gidip gitmemekte kararsız kaldım ama en sonunda en mantıklısı olduğunu düşünerek kulağımı kapıdan uzaklaştırarak kapıyı açtım.

Odamdan çıktığımda gördüğüm görüntüyle şoka uğradım. Yerimde kala kalmış bir şekilde önümde ki ikiliye bakıyor, bir anlam çıkarmaya çalışıyordum.

Onur, elini Pelin'in ağzının üstüne sert bir şekilde bastırmış kolunu sert bir şekilde tuttuğu belli oluyordu.

"Ne oluyor burada?" Sesimi duyduklarında ikisinin de başı hızla bana döndü. Odamdan çıktığımı yeni fark ediyorlardı.

Onur, öfkeyle gözlerime bakarak elini Pelin'in ağzından çekti. Gözlerimi Onur'dan çevirerek Pelin'e baktım. Yanakları ıslanmış, gözlerinin akı kırmızılaşmıştı.

"Senin burada ne işin var?" Öfkeyle konuşan Onur'a baktım.

"Benim burada olmamdan daha doğal bir şey yok," diyerek tekrar Pelin'e baktım. Yüzünü buruşturmuş altdudağını dişlerinin arasında sıkıştırmıştı. Gözlerim koluna gittiğinde; elini, Onur'un elinin üzerine koyarak çekmeye çalıştı ama Onur daha da sıkılaştırdı elini. "Bıraksana kızın kolunu!" Dedim sesimi biraz yükselterek.

"Sana ne kızım?" Dediği şeyin hemen ardından Pelin acıyla inledi.

"Elini çek," dedi sesini zar zor çıkartarak.

Onur, gözlerini benden çekerek Pelin'e baktı. "Kes sesini, konuşacağız."

Pelin aldığı tehditle sustu ve gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

Daha fazla dayanamadığım da yanlarına gittim. "Çek şu elini, kızın canını yakıyorsun!"

Sırıttı. "Söyleyeceğine çekmeyi denesene?" Bir iki saniye suratıma dik dik baktı. "Gücün yetmez değil mi?"

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin