🎭 7. BÖLÜM: LİSTEDE ADI OLMAK
Ter içinde uyandığımda derin soluklar aldım. Yine çoğu gece olduğu gibi Selin ile ilgili kabuslar görmüştüm. Nasıl öldüğünü düşündüğüm, kanlı cesedini, katil onu öldürürken çırpınışları... Sadece bir kere Selin'in çırpınmadan öldüğünü görmüştüm. O zaman önünde arkası bana dönük olan biri vardı. Erkekti. Uzun boyluydu. Üzerinde siyah bir kapüşonlu vardı. Kim olduğunu biliyordum ve beynimin oyunu olduğunu biliyordum. Çünkü en son yapacak kişiydi gördüğüm kişi.
Kendime geldiğimi anladığımda yataktan kalkarak esnedim. Her yerim ter içinde ve yapış yapıştı. Dolabımın önüne giderek siyah bir eşofman altı ve aynı renk bir tişört aldım. Küçük çekmeceye de koyduğum iç çamaşırlarımı aldım. Odamdan çıkarak kapımı kilitledim. Saat öğlen on ikiyi çoktan geçmişti ve herkes odasındaydı. Bir haftadır böyleydi. Kimse odasından çıkmıyor, Selin için ağlıyordu.
Yatakhaneden çıkarak duşların olduğu yere geçtim. Kapının yanında olan sepetten temiz bir havlu alarak elimdeki kıyafetleri küçük dolaplardan birine koydum. Üzerimdekileri de çıkartarak havlumu bedenine sardım ve ilk karşıma çıkan duşakabine girdim. Suyu ılık olacak bir şekilde ayarlayarak havlumu çıkartarak kapının üzerinden sarkıttım ve suyun altına girdim. Ilık su bedenime değdiği an gevşeyerek rahatladım. Başımdan aşağı akan ve yüzüme doğru yol çizen suları sildim önce, sonra da ellerimle saçlarımı geriye ittim.
Bir hafta...
Tam bir hafta önce bugün Selin'in ölümünü görmüştük. Aramızda en çok Pelin sarsılmıştı. Öğrendiğime göre ikisi kuzendi ve Selin'in öldüğünü herkese aynı anda söylediğimizde ilk başta kimse olayı kavrayamamış, inanmamıştı. Kerem olayları soğuk bir şekilde anlatırken Merve daha fazla dayanamayacağını söyleyerek oradan çıkmıştı. Merve'nin çıkışıyla herkes olayı kavramış, mahvolmuştu. Pelin çığlıklar atmaya başlamış, kendini yere atmıştı. Devamlı yalan söylediğimizi Selin'in hasta olduğu için odadan çıkmadığını söylemişti.
Daha sonra da Onur vardı. Selin ile sevgili olduklarını biliyordum ama Onur kendini kaybettiğinde dile getirdiği sözcüklerle beraber aralarındaki ilişkinin ne kadar ciddi olduğunu anlamıştım.
Pelin gibi kendini yerden yere atmamış, put gibi olduğu yerde kala kalmıştı. Hatta bir ara Pelin, Onur'a vurmaya başlamıştı. Pelin'i kimse sakinleştirememiş, yorgun düşüp bayılmıştı. Onun bayılmasıyla herkes telaşa kapılmıştı ve Kerem onu kucağına alarak odasına çıkarmıştı. Onun odaya geçmesiyle Kerem tekrar döndüğünde birkaç saat kimse kendine gelememiş en sonunda Anıl, Selin'i görmek istediğini söylemişti. Kerem buna karşı çıkacakken araya ben girmiştim. Görmelilerdi. Çünkü Selin'den sonra başka kişilerde ölecekti.
Kerem araya girmemle bana kötü bir bakış atsa da çok kısa sürmüştü. O odaya girdiğimizde Selin'in halini gören herkes daha kötü olmuştu ve odasına çekilen herkes bir hafta çıkmamıştı.
Sırılsıklam olan saçlarıma şampuan sıkarak köpürttüm.
Ve Kerem'in şerif olduğumu öğrendiği an vardı. İlk söylediğimi anlamamıştı ama ikinci cümlemi kurduğumda anlamıştı. Şerif olduğumu öğrendiğinde sus pus olmuş bir şey diyememişti. Çünkü anlamıştı ki ben ne yaptıysam, yapmak zorundaydım. Kendisinin rolünü her ne kadar tam bilmesem de aklımdaki tahmin o sırada verdiği tepki sayesindeydi. Masum olduğunu düşünüyordum. Ve buna rağmen herkesle ilgilenip, herkesi yönetiyordu.
Lider gibiydi. Seçilmemiş bir lider...
Duşakabinin kapısı tıklatıldığında kaşlarımı çattım. İki elimle yüzüöü sıvazlayarak yüzümdeki suların gitmesini sağladım. Yüzüm aynı hızla tekrar ıslandığında umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
Teen Fiction"Sen şerifsin ben de katil," dedi sırıtarak. Ne kadar sırıtırsa sırıtsın gözlerinde ki korku kendini gösteriyordu. "Ya sen beni öldürürsün ya da ben seni. Her şekilde birimiz ölecek." "Sen aklını kaybetmişsin," diyerek geri kaçtım. "Ben kimseyi öld...