21 września 2019
W mojej klasie jest dziewczyna, która nie zwraca na siebie uwagi. Przeważnie siedzi sama. Nie mówi wiele. Trzyma się na uboczu. Jest nieśmiała. Boi się zagadać, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie rozmawiam z nią. Nikt z nią nie rozmawia. Traktujemy ją należycie i zwracamy się do niej z niepewnością w głosie, ilekroć czegoś od niej chcemy. Zawsze nam wtedy pomaga, chyba że jest to coś wbrew jej zasadom, których nie znamy. Jest w naszej klasie, ale wydaje się być duchem. Na pewno coś się jej stało, co przyczyniło się do jej zamknięcia na świat, ale nikogo z nas to nie obchodzi. Chciałbym do niej zagadać, ale boję się, że źle zrozumie moje intencje. Przyglądam się jej czasami, gdy wiem, że nie patrzy. Nie wiem dlaczego, ale czuję, że chcę wyciągnąć ją z kokonu nieśmiałości. Wiem, że to ja muszę zdobyć się na pierwszy krok... A może powinno zostać tak, jak jest? Może nie powinienem się mieszać w jej życie?
Chociaż zastanawiam się też dlaczego dopiero teraz ją dostrzegłem. Chodzimy do tej samej klasy od dwóch lat. Niedługo czeka nas matura, a ja jakbym dopiero wczoraj otworzył oczy i ją zobaczył... Jak to możliwe, że nagle zacząłem się nią interesować, a jeszcze niedawno tak skutecznie jej nie zauważałem?
Jestem pewien, że ona nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, jak bardzo wniknęła do moich myśli. Zastanawiam się też, dlaczego ona? Przecież nawet jej nie znam. Właśnie. Dlaczego więc mnie zaintrygowała? Dlaczego więc piszę o niej notatki? Myślę, że dlatego, ponieważ nikt nigdy nie chce posłuchać jej historii. Tego, co ma do powiedzenia. Ona za to chętnie wysłuchuje i pomaga. Nie skarży się. Wydaje mi się, że podoba jej się bycie dobrym duszkiem, do którego zwracamy się tylko w razie potrzeby. Ciekawi mnie, co wpłynęło na taki jej tok myślenia.Dziękuję za okładkę Anniunia ❤. Polecam zajrzeć na jej profil, jeśli szukacie ładnych okładek ;)
Dziękuję również Anonim6315 za wytykanie mi błędów ^^. Polecam zajrzeć na jej profil i na jej opowiadania ❤
Link do playlisty z piosenkami, które znajdziecie w mediach →
CZYTASZ
Zjawa & Duch
Roman pour Adolescents„Przenikamy przez cudze życie jak duchy i zostawiamy po sobie wspomnienia o ludziach, którzy tak naprawdę nigdy nie istnieli. (...) Ale koniec końców to my decydujemy, jak inni mają nas widzieć". Robyn Schneider, „Początek wszystkiego". Czasami lubi...