თავი ოცდამესამე:უკან არ მოიხედო.

1.8K 145 200
                                    

იუნგის პოვ:
ყველა ემოცია ერთმანეთში ამრეოდა!
ვერ ვაწყობდი აზრებს და ემოციებს,არა და როგორც წესი ისეთი ადვილი იყო ჩემთვის ამ ყოველივეს მართვა.
ახლა კი ამ ორი ადამიანის დაამსახურებით,ამ ამაზრზენ ემოციებს ვგრძნობ!
რა გრძნობაა ეს?
იმედგაცრუება? ღალატი?
ხო ეს რაღაც ასეთს გავს.
თითქოს ნამჯუნმაც და მეიმაც მიღალატეს,როდესაც ჩემი სურვილის წინააღმდეგ დაიწყეს ეს ამორალური თამაში!
თითქოს და ამით მართლაც გამიღვიძებდნენ რაიმე გრძნობას.
არ შევიმჩნიე მეი რომ გამომიტყდა ამ ყოველივეში,მაგრამ სინამდვილეში საშინლად ცუდ ხასიათზე დამაყენა ამ ამბავმა!
შეურაცხყოფილად ვგრძნობ თავს.
ამ შემთხვევაში ნამჯუნს და თეჰიონს მოვთხოვ პასუხს,მეი მაინც არაა ისეთი ადამიანი ვისაც ჩემთან მიმართებაში რაიმე უპატივცემულობა არ გამოუხატავს!
გამოუხატავს...თუნდაც ბოლოს ,როდესაც საკურთხეველთან მარტო დამტოვა და გაიქცა.
ვერ ვიჯერებ რომ ასე უბრალოდ "ვაპატიე"
ეს საქციელი და პლიუს ამას დავეხმარე,მაგრამ ამას მის დღიურს უნდა უმადლოდეს ,რომელშიც მისი გრძნობების შესახებ ეწერა,მხოლოდ ამიტიმ დავინდე,მხოლოდ ამიტომ!
სიყვარული...ეს უცხო გრძნობა ჩემთვის,მაგრამ დარწმუნებული ვარ ძლიერი და სახიფათოა!
ამიტომ გავითვალისწინებ მის ქცევას,ამ შემთხვევაში.

რაც შეეხება ჩემს შემოთავაზებას...მეც ძაალიან მიკვირს რომ ამ გადაწყვეტილებამდე მივედი.
მაგრამ რომ მივხვდი რომ სხვა გზა არ იყო გადაწყვეტილება მივიღე!
რამოდენიმე დღის წინ ,როდესაც უკვე ზუსტად ვიცოდი რომ ყველაფრის ფასად ვიპოვიდი მეის ,ჩემს მეგობარს დავურეკე,რომელიც სახელგანთქმული ადვოკატია .
ვკითხე რა შეიძლებოდა ასეთ შემთხვევაში გაგვეკეთებინა,მან კი ეს ორი ვარიანტი შემომთავაზა,მაგრამ მითხრა რომ უმეტეს წილად პირველი ვარიანტი არ ამართლებს,რადგან მეის ყველა ეძებს ამ დროისთვის და შანსი პატარაა რომ საზღვრებს გასცდეს შეუმჩნევლად,ამიტომ მეორე ვარიანტიც გამაცნო,რომლის თანახმადაც ,ყალბი ფეხმძიმობა უნდა გაამოვაცხადოთ ,სასამართლოზე,რადგან ამ შემთხვევაში მეის კანონი ვეღარ შეეხება!
მაგრამ შემდეგ ჩნდება კითხვა...რამდენად გავაყალბებთ ამ ფეხმძიმობას ისე რომ ხალხი ამაში დავარწმუნოთ.
ცხადია ამის პასუხი რეალური ფეხმძიმობაა,რომელიც ვიცი ადრე თუ გვიან მეის მოუწევდა,მაგრამ არა ასეთი ადრიანად!
ეს მისი დანაშაულია...ამიტომ მოგვიწევს ეს ასე გამოვასწოროთ.
მისი ნებაა რას გააკეთებს,შეუძლია უარი თქვას ამაზე და უბრალოდ ციხეში ჩაჯდეს .
ან გააითვალისწინოს ეს გეგმა და ეცადოს თავი გაადაირჩინოს,რადგან ეს მეც არ მინდა და საერთოდ პირველად რომ ეს გეგმა შემომთავაზა ჩემმა მეგობარმა სოკ ჯინმა,დიდხანს ვფიქრობდი რა გაამეკეთებინა და მეის გადასარჩენად მიმემართა თუ არა ამისთვის,მაგრამ სააბოლოდ როგორც ზრდასრულმა მამაკაცმა ამ გადაწყვეტილებას დავეთანხმე,მაგრამ მაინც ვიმედოვნებ რომ ეს საჭირო არ გახდება და სხვა სახელით სხვაგან გადავაპარებთ,ამის დიდი იმედი მაქვს.

🖤 𝙴𝚁𝚁𝚘𝚁☒ : 𝙐𝙣𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙏𝙤 𝙇𝙤𝙑𝙀❤️ (16+)Where stories live. Discover now