» BAB 15 «
kim jennie mengeluh buat kali yang ke sepuluh. tangannya masih setia menaip kertas kerja projek jualan mega seluar boxer seperti yang diminta oleh Mr. B.
namun, fikirannya bertebaran di tempat lain.
ingatkan siapa, wahai kim jennie? sudah tentu perkara yang bersarang di fikiran gadis itu adalah Mr. byun baekhyun.
mulut kata meluat.
tapi hati pula kata sebaliknya.
dari hujung anak matanya, wajah jengkel baekhyun menyentap hati tisu miliknya. dia akui rasa kekok tahap maksimum semakin galak menguasai diri. sikap dingin baekhyun yang begitu berbeza dengan sikap gila-gilanya itu menyebabkan jennie berasa aneh.
"Mr. B, saya ada buat apa-apa salah ke? saya minta maaf sebab hal minggu lepas. tak ada niat pun nak palaukan encik baekhyun yang handsome lagikan comel ni. erm.” jelas gadis itu dengan menggunakan nada memujuk.
kali ini, wajahnya dipalingkan tepat menghadap baekhyun. lelaki itu menjengketkan kening lalu deheman suara yang kuat bunyinya ditujukan khas buat jennie.
"tiada maaf bagimu. saya sakit hati tak habis lagi. bye.” ujar baekhyun menghentakkan tangannya di atas meja tanda protes.
baekhyun flipkan rambutnya yang terjuntai di dahinya ke belakang.
hatinya diusik semangat yang jatuh merundum kerana jennie yang langsung tiada usaha gigih untuk memujuknya.
sakit hati?
Tidak.
baekhyun gedik hanya ingin mendapatkan perhatian dari jennie.
💉💊
to be continued...
YOU ARE READING
√1 | Annoying Neighbour | Byun Baekhyun
Romance[COMPLETED] Wajah tampannya langsung tidak mengusik hatiku kerana perangai gila dan jengkelnya yang mencecah level maksimum. Start : 10/04/20 End : 26/4/20