+twenty. six 💔

54 11 0
                                    

» BAB 26 «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» BAB 26 «

"YES!" sorak baekhyun dalam nada riang.

pemergian Justin Bibir La Senza dipercepatkan lagi. susuk tubuh Justin mula menghilang dari pandangan.

lalu pandangan matanya beralih pada jennie pula.

"jennie... GRRR!!" ngauman bapak singa miang keladi ni menegakkan bulu roma Jennie.

lelaki itu memberikan senyuman nakal.

dia terus menarik laju tangannya lepas dari pegangan baekhyun lalu tangannya kalut memasukkan surat-surat perjanjian ke dalam satu fail kerja berwarna biru muda.

langit mulai gelap.

bunyi hujan rintik mula turun membasahi bumi. titis-titis hujan mula kelihatan di luar cermin kaca lutsinar bilik pejabat tingkat 3 itu.

cuaca yang redup dan menenangkan itu langsung tidak memberi apa-apa kesan pada jennie.

baekhyun pula yang dari tadi memerhatikannya mula melangkah le tahap yang seterusnya. dia mendekati jennie.

tangannya dibawa ke kolar leher

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tangannya dibawa ke kolar leher. tie merah gelap yang dipakai dilonggarkan untuk memberi ruang bernafas dengan lancar. dua butang di bahagian atas sudah siap ditanggalkan. lalu tangannya mengunci pergerakan jennie di kerusi pejabat itu.

jennie serta-merta terkaku seperti ais. jantungnya berdegup kencang sekali lagi. baekhyun semakin merapatkan wajahnya ke wajah jennie.

lalu bibirnya perlahan-lahan turun pada telinga jennie.

"hujan-hujan ni seronok. rasa tenang dan selesa nak berdua-duaan dengan kau." bisik baekhyun dalam nada perlahan menggegarkan jantung Jennie.

"saya mengidam awak." ringkas luahan hati Mr B.

"ta–––" tak sempat aku mahu membantah, baekhyun melekapkan jari telunjuknya pada bibirku menghentikanku dari terus berkata-kata.

"shhh. i just want spend time with you. i miss you so much, jendeukie. saranghae~"

baekhyun semakin mendekatkan wajahnya sehingga hidung kami berlaga antara satu sama lain.

hembusan nafas hangat baekhyun menyedarkan aku dari terus hanyut.

"pintu tak kunci, baek. jangan melebih.” tegas aku memberi amaran.

baekhyun spontan menghamburkan tawa kecil. aku mengerutkan dahi.

aku buat lawak ke?

"awal-awal lagi saya dah minta bodyguard sata kawal pintu. jadi, kita habiskan masa kat sini. hanya awak, dan saya." bisik baekhyun sebelum tangannya menarik pinggangku merapati badannya sambil bibirnya mula meninggalkan kesan di serata wajahku.

aku mula rasa satu perasaan yang aneh apabila bibir lembut baekhyun singgah di serata wajahku.

aku menahan bidang sasa baekhyun dari terus mencium setiap inci wajahku.

"baek–baekhyun... sa–ranghae.. sa–erm–––” aku tidak sempat meluahkan rasa di dalam hati,  bibirku menjadi mangsa terkamannya.

dia mencium bibirku dengan rakus sekali.

aku agak sukar bernafas namun aku tetap hanyut di dalam ciumannya. akhirnya aku membalas dan mendalami ciuman dari baekhyun.

aku sudah tidak mampu mengungkapkan kata-kata.

aku sudah hanyut di dalam ciuman dan dakapan baekhyun bersama gerak badan masing-masing yang saling memberi sentuhan tindak balas membahagiakan.

💉💊

to be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

to be continued...

√1 | Annoying Neighbour | Byun BaekhyunWhere stories live. Discover now