+twenty. three 💔

58 11 0
                                    

» BAB 23 «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» BAB 23 «

bunyi pintu rumah ditutup rapat membuatkan aku dalam mod bersiap sedia menghadapi serangan oleh baekhyun.

kalau dia terkam aku, sempat lah aku nak mengelak. kan?

"awak tak payah berusaha nak lari.awak tu bini saya. lari jauh mana pun... aku terkam juga nanti." baekhyun bersuara dengan suara menggodanya.

lalu tubuh sasanya selamba badak dibaringkan di atas sofa empuk rumahnya itu.

aku perhati keadaan postur badan menggoda si suami. dia sengaja nak goda aku dalam diam. apa dia ingat aku ni senang tertunduk, huh?

"sayang, meh sini duduk atas riba oppa. Meh sini meh." pelawa baekhyun.

secara automatiknya, segala bulu di badanku terus meremang dan berdiri tegak. aku angkat tangan. satu penumbuk kecil aku tayang sekadar amaran keras.

aku ingatkan dia gigih nak ingatkan memori berkarat aku. rupa-rupanya sibuk nak ajak aku mengawan.

tidak sama sekali, Mr B. kau tak akan mudah nak tunddukkan aku. Hati aku kental macam batu, tahu?

"taknak. tunjuk sijil kahwin dan gambar perkahwinan kita. saya nak tengok oppa byun. cepatlah.” aku desak lelaki itu.

baekhyun menghamburkan gelak tawa yang kuat. hampir bergegar satu ruang tamu. aku ada cakap benda  lawak ke?

"selagi punggung saya ni tak hilang gatal, saya akan melekat dekat atas sofa ni macam gam. sijil kahwin nantilah bebi bucuk. saya nak layan feeling... Ah! ~” desah baekhyun sebelum wajahnya disembamkan di atas sofa.

tangannya ligat menggaru bahagian punggung yang gatal. ekstrem sekali garuannya itu.

bagaikan tiada hari esok. aku dibiarkan terpacak bagaikan tiang bendera tidak berbayar di hadapannya.

"bangun, encik byun. stop it!” tegurku seperti seorang ibu. malangnya, telinga Baekhyun kalis peluru.

tabiat lamanya ditayang semula di hadapan mata suci aku. tak puas garu bontot, dia korek hidung.

"lebih baik bercinta dengan punggung dan lubang hidung, diorang bagi saya perhatian. harapkan isteri sendiri, dia layan saya macam saya ni kuman. uhuuhuuhu~ ah, lega..."

berapi mata aku memandang gelagat tak senonoh byun baekhyun. aku tidak membuang masa yang lama.

kaki aku terus menendang punggung baekhyun sehingga lelaki itu jatuh tergolek ke belakang sofa.

lalu, aku terus angkat kaki dari tempat kejadian.

padan muka.

siapa suruh kau jadi syaiton depan aku, byun?

💉💊

to be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

to be continued...

√1 | Annoying Neighbour | Byun BaekhyunWhere stories live. Discover now