+eighteen 💔

66 14 0
                                    

» BAB 18 «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» BAB 18 «

kim jennie terhenti daripada melakukan sebarang pergerakan lanjut apabila satu kepala seseorang singgah di bahunya.

siapa lagi kalau bukan dagu tajam bentuk v milik si anak byun yang berani mahu menggedik seperti itu.

si anak byun yang memberi popo(ciuman) percuma semalam!

"anak byun, tolong berperangai baik. nak rasa saya tendang punggung kesayangan awak tu ke, huh?" jennie bersuara datar sambil anak matanya menjeling baekhyun.

lelaki itu tergelak halus. dia sengaja mahu menambah tahap usikan terhadap gadis comel itu.

dia tahu jennie cepat marah.

lagilah dirinya suka menyakat gadis itu.


"saya ni... awak tak nak pujuk, ke? hati dah cedera parah ni sebab ada orang tak nak pujuk. tampal plaster tak mampu untuk legakan hati. kena juga minta kasih sayang jennie... Yeheeiii!~" ujar baekhyun sambil membuat muka comel cuba menarik perhatian jennie.

setelah sarapan pagi tersebut selesai disediakan di atas pinggan, jennie menyiku kuat perut baekhyun yang masih melekat seperti gam dengannya.

"aduh, sakitlah sayang! sampai hati~" baekhyun yang sudah berjauhan dari Jennie memegang bahagian perutnya yang disiku oleh jennie.

dia mencebik.

jennie pula hanya menggeleng kecil.

"ingatkan dah berhenti jadi syaitonn. Awak ni memang tak serik kacau saya ea, Mr B?" Jennie menjeling Baekhyun yang buat muka tak bersalah.

soalan jennie dibiarkan tidak berjawab. bekhyun merangkul leher gadis itu dari arah hadapan. "pujuk saya. kalau tak, saya bagi popo tahap ganas pula kalini. Grrr!" ugutnya.

jennie cuba menepis lengan sasa baekhyun yang masih melingkar di lehernya.

namun usahanya langsung tidak membuahkan hasil. Dia dan Mr. B serupa gam Uhu. sukar sekali untuk dia pisahkan diri daripada lelaki gila itu.

"baik, saya pujuk awak. maaf sebab selama ni saya selalu palaukan awak, baekhyun hensem. aigoo, anak byun ni comel banget sih. tengok muka pun macam nak geget je. comel macam siapa? comel macam Pak Ajib. EHEHEHEHEH~~" pujuk jennie manja.

dia tersenyum manja pada baekhyun.

lalu kakinya dijengketkan agar tangannya dapat mencubit perlahan pipi milik baekhyun.

mata baekhyun terbuka luas.

liurnya ditelan perit.

jantungnya berdegup sangat laju.

rona merah terang mula mewarnai permukaan kulit pipinya. eceh, byun baekhyun telah jatuh ditimpa musibah cinta.

💉💊

to be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

to be continued...

√1 | Annoying Neighbour | Byun BaekhyunWhere stories live. Discover now