Minden jó ember megérdemli a boldog befejezést.
Amy :
Időbe telt összehozni Izát és Taehyung - ot, de sikerült! Mostmár Taehyung is boldog. És most, hogy tudom ez így van én is boldog vagyok. Junkook - kal. A szerelmünk nem múlik, hanem egyre erősebb lesz. Junkook egy gyönyörű, tavaszi napon megkérte a kezem. Természetesen azonnal igent mondtam. Taehyung volt az első, akinek elmondtam. A tavasz egy fantasztikus évszak. Junkook és én a tengerparton tartottuk az esküvönket. Naplementekor. Úgy emlékszem rá, mintha tegnap lett volna. Azóta is boldogak vagyunk. Együtt. Kettesben. Végül odaköltöztem hozzá. Kettesben éljük az életünket abban a szép erdei házban.
Sophie :
Az idő begyógyítja a sebeket.
Mostmár teljesen kihevertem Junkook - ot. És nem bántam meg. Sőt az volt életem legjobb döntése, hogy lemondtam róla. Na meg az hogy kibékültem Amy - vel. Hiba volt. Az ember nem irányíthatja az érzelmeit. Amikor ő és Junkook összeházasodtak és Amy feldobta a csokrát, én kaptam el. Bocsánatot kértem tőle. Azt hiszem... Amy - nek már nem is lehetett volna szebb a napja.Yoongi :
Sophie és én tökéletes párt alkotunk. Örülök, hogy boldog mellettem. Mindig is erre vágytam. A boldog befejezésre. Az én boldog befejezésemre. Ami az, hogy Sophie és én Mi vagyunk. Alaposan megfontoltam... és arra jutottam, eljött az idő...
,, - Eljött az idő,hogy feltegyek egy fontos kérdést. Leszel a feleségem? - térdeltem le elé. "
,, - Halálom napjáig - mondta Sophie könnyeivel küszködve.
- Megcsókólhatja az arát - mondta a pap. "
Ez volt az esküvőnk napja. Minden gyönyörű volt.Amy :
Amikor Sophie elmondta, hogy szeretné, ha én lennék a koszorúslány azonnal megöleltem őt és igennel feleltem. Néhány évvel ezelőtt még azt hittem senki nem vagyok. Senki sem szeret. De most... rájöttem hogy tökéletes az életem. Talán akkor nem volt az. De... Élj a mostban! Mindig. És... most jó! Szeretem az életem! Abban a szép erdei házban. Kettesben Junkook - kal. Elzárva a zajos utcáktól... Nekem ez így tökéletes!
Taehyung :
Iza egy nagyon aranyos lány. Hálás vagyok Amy - nek. Ha ő nincs lehet, hogy egy nagy tömegben csak úgy elsétálnék mellette. De most... én vagyok a világ legszerencsésebb férfia.
Talán a történet során a "stréber" és a "menő" nem találta meg az összhangot. Mert a stréber, tökéletes ellentéte a menőnek. A történet alapján, az ellentétek taszítják egymást. De ennek az ellentéte is igaz.
A fiúk újra "egyesült ".
Nem voltak száműzöttek. Sem menők. Mind a heten egyek voltak. Mint régen.
YOU ARE READING
A menő és a stréber
FanfictionSophie Brown egy 15 éves lány aki most kezdi a gimit. De még nem is sejti milyen izgalmas lesz ez az év...