12. poglavlje

90 8 0
                                    

Pre nego što su napustili kabine, izvadila je telefon iz njegovog džepa i iskoristila priliku da mu dotakne mišićave grudi. U trenutku je osetila neku jezu.

Znala je da mora da pokrene priču oko njegovog dolaska tu kako bi ga zapravo navela na "njegov deo posla".

"Otkud to da si ti ovde?"

"Dijana me je pozvala, ali ovde nisam ja tema, mala."

"Kako to misliš?"

"Ponuđena ti je uloga, još si na studijama, imaš priliku da se pokažeš, a ti se nećkaš. Jesi luda?"

"Pokušavaš da me nagovoriš da prihvatim ulogu? Moraš malo više da se potrudiš" nasmejala se i namignula mu.

Zastali su, privukao ju je k sebi i poljubio.

"Hoće li ovo biti dovoljno ili moram još da se potrudim?"

"Moram priznati da si se ovaj put pomalo i potrudio, ali nedovoljno da prihvatim ulogu."

Ljubio ju je sve strasnije, iako je znao da je pristala čim joj je otkrio o čemu se radi, bez obzira na to što nije ništa izgovorila.

"Saša, mogu ti reći da si me uverio da mi je ova uloga, uloga života!" nasmejano mu je rekla pre nego što su ušli u prostoriju gde su ih čekali Nestići i Nikola.

"E pa, dragi moji Nestići, odlučila sam da prihvatim ulogu iako ne znam kakva je. Saša me je uverio da je to moja životna prilika, tako da moram da je iskoristim. Autograme delim kad se završi snimanje, ali vi ćete uvek imati protekcije" rekla je uz smeh dok je sedala za sto kako bi se protokolarni ručak ispoštovao.

Ilija je prišao mladom fudbaleru čije je uzdahe do malopre slušao i rekao mu "Dobro obavljen posao, mali".

Slučajni (sa)putnici? Where stories live. Discover now