20. poglavlje

80 7 0
                                    

Stigao sam. I izvini, nisam te trebao poljubiti, glupo mi je sada zbog toga.

Pročitala je naglas poruku koju je dobila.

"Sere, hoće samo da zna da li si okej s tim." dobacila joj je Milica.

"Kako to misliš?"

"Tako, jer sad ćeš mu odgovoriti sa nema veze i to će značiti da ima tvoju dozvolu, odnosno da si okej s tim što te je poljubio."

"A ako ne napišem to?"

"Šta god mu ti napisala sada, posle će se svesti na nema veze, a to znači da si ti to već aminovala."

"A jeste sad."

"Pa videćeš i sama, evo odgovori mu sa:
"Dobro je sa si stigao" i videćeš da će pitati "Da li se ljutiš ili Da li ti je smetalo?".

Napisala je upravo ono što joj je Milica rekla, a zatim joj je stigla naredna poruka u kojoj je bilo pitanje:
Da li si sada ljuta na mene?

"Šta sam ti ja rekla? Ma nanjušim ja te koji su se zacopali, a da nisu ni svesni toga."

"Ma ajde ne počinji."

"Ne počinjem, kažem ti, mali je pao, a ti si u rastrojstvu sama sa sobom zbog njegovog imenjaka."

"Au jebote, pa nisam javila Aleksi da sam stigla za Beograd."

"Vidiš? Ti se sad ovog majmuna što te vrti oko malog prsta ne bi ni setila da ti ga nisam pomenula. Znači počeo je da ti se sviđa fudbalerčić."

"Joj Milice začepi, molim te."

"Ma začepiću ja, ali nemoj da kažeš kako ti nisam rekla."

"Dobro je, nego imam nešto da ti kažem. Saznala sam nešto."

"Šta? Hoće da te ženi?" pitala ju je dok se kikotala.

"Ajde uozbilji se malo. Saznala sam da mu je u oca ispaljeno pet hitaca, ali jedna stvar me jako zbunjuje."

"Koja?"

"Koliko sam uspela da povežem, neko je doslovno izrezbario slovo "A" tim ranama, ali najčudnije od svega je što mu je ta osoba pucala s prednje strane."

"Šta to može da znači jebote? "

"Otkud znam, to je ili potpis tog ko je izvršio ili je opomena njemu ili njegovoj sestri."

"Zašto misliš da je opomena?"

"Oboje se zovu na A, on Aleksa, a ona Ana."

"Ima logike, ali mi nije jasno kako to da je pucao s prednje strane, jebote, trebao je da zaobiđe leš kako bi izašao iz zgrade."

"Možda i nije izašao, moram pitati Sašu da li postoji neki snimak."

"Proveri, mada se mnogo uplićeš u ono što ne bi trebalo i to me pomalo plaši." rekla je Milica dok je izlazila i zatvarala vrata od Nine sobe i otišla u svoju da spava.

Nina je za to vreme odgovorila Saši i rekla da nije ljuta i da se moraju naći sutra da porazgovaraju. Predložila mu je da se nađu nakon što završi snimanje i on je pristao.
Potražila je i poruke sa Bogdanovićem i poslala mu poruku da je stigla i da će sad otići na spavanje.
Stavila je telefon na punjač i legla da spava.

Slučajni (sa)putnici? Onde histórias criam vida. Descubra agora