Nina je uskoro trebala da krene na snimanje. Imala je dovoljno vremena da ode pod tuš, što je i uradila.
Odvrnula je toplu vodu i pustila da se mlaz tople vode sliva po njenom telu.
Bila je toliko premorena da je imala osećaj kao da joj svaka kapljica koja padne na njeno telo zapravo stvara opekotinu.
Razmišljala je o ubistvu Dragana Milovanovića, nasilju koje Ilija Nestić primenjuje nad njenom tetkom i njene reči.
Odzvanjalo joj je u glavi Dijanino "Pokaže mi gde mi je mesto".
Znala je da mora da pomogne Dijani, ali za tako nešto bi joj trebalo vremena koje je curilo kao voda iz slavine.
Kupkom je nakvasila svaki deo svoje isušene kože.
Ponovo je stala pod mlaz vode, isprala sapunicu, a zatim se obrisala.
Iako je u tom trenutku trebala da razmišlja o snimanju, nije to mogla da uradi.Zazvonio joj je telefon.
"Reci Milice?"
"Zovem samo da vidim kada treba sa se vratim?"
"Milice, dođi što pre. Pre nego što odem moramo da porazgovaramo."
"Stižem za 10-ak minuta."
"Važi" rekla je i prekinula vezu.
Ponovo joj je zazvonio telefon. Ovoga puta bio je Aleksa Bogdanović.
"Šta radiš mala, kako si?"
"Spremam se za snimanje, nemam puno vremena, nazvaću te večeras, važi?"
"Nemoj samo da me i večeras otkačiš kao sad."
"Neću, ajde ljubim te."
"I ja tebe, ćao."
Prekinula je vezu i uzdahnula, bio je ovo prvi put da je Nina ovako otkačila Aleksu.
Nije imala vremena za neobavezno ćaskanje.Bilo je tri sata poslepodne i pretpostavila je da je sahrana Sašinog oca završena, te je odlučila da ga pozove.
" Hej Saša, ima li pomaka u istrazi?"
"Ma kakvi."
"Slušaj, danas mi je snimanje do osam, pa bih te molila da me oko pola devet pokupiš kako bi otišli negde da porazgovaramo."
"GK odgovara?"
"Može. Ali pre nego što budeš došao po mene, moraš nešto da uradiš."
"Reci?"
"Potrebno je da, dok sam na snimanju, pretražiš sva dokumenta i fotografije koje je tvoj otac imao u kompjuteru ili negde.
Sigurno ima nešto do čega policija nije došla.""Hm, nisam siguran da je ostalo išta."
"Pokušaj" rekla je i zavrišila razgovor.
Ubrzo je Nina primetila na svom telefonu poruku u kojoj je pisalo:
MDIN59BDP
Poruka je bila od Saše. Nije joj dugo trebalo da razazna ovu šifru, jer su kao deca komunicirali ušifrovano.
Ova poruka je zapravo značila:
Mislim da imam nešto, brojevi dodati kako bi manje bila sumnjiva poruka, a zapravo su predstavljali vreme viđanja-pola devet i skraćenica kojom joj je Saša rekao da se boji da prisluškuju.
ESTÁS LEYENDO
Slučajni (sa)putnici?
Misterio / SuspensoSlučajan pogled u autobusu, odvešće dvoje mladih poznanika u bajku kakvu nisu mogli ni da zamisle. Misterija jednog ubista, uticaće na njihove živote i zauvek ih promeniti. Hoće li njihova bajka imati srećan kraj?