İlk İş Günü

1K 83 46
                                    

Merhabalar !!!

3. bölümle karşınızdayım umarım beğeniyorsunuzdur hala küçük heycanlarım var hikaye aklımda çok güzel ilerliyor ama umarım buraya da aktarabilirim lütfen hayalet okuyucu olmayın...

İyi okumalar sizleri seviyorum..

Taehyung ilk defa güzel bir uyku çekiyordu sıcak ve ferah. İçeriden gelen bağırma sesi ile Tae irkilerek uyanmıştı gözlerini zar zor açıyordu kalkmak istemiyordu çünkü çok rahat bir yataktı içerideki bağırma sesi sanırım Namjoon'dan geliyordu mutfakta ayağını bir yere vurmuş olmalıydı yataktan çıkmak istemese de çıkmıştı. Odayı biraz gezmek istemişti dizaynı çok güzeldi sade ve hoştu insanın içini açıyordu resmen.

Odadan çıkmak için kapıya yönelmişti Taehyung çok utangaç biriydi her tarafı gezmek istese de bunu yapamıyordu yavaş adımlarla mutfağa gidiyordu. Seokjin ve Namjoon yemek hazırlıyorlardı çok tatlı bir çiftlerdi gerçekten birbirlerini çok seviyorlardı gözlerinden bile anlamıştım Namjoon ne kadar nazik biriyse Seokjin de bir o kadar tatlı biriydi. Dün gece Seokjin'le tanıştıklarında sanki kırk yıldır arkadaşmışız gibiydi beni sevmişti bende onu sevmiştim.

Mutfağa girdiğinde ''Günaydın'' diye gülümseyerek Seokjin ve Namjoon'a bakmıştı. Seokjin gerçekten Tae'yi çok sevmişti kardeşi gibi seviyordu resmen hemen Tae'nin yanına gelerek saçlarına elini daldırıp karıştırmıştı ''Sanada günaydın Tae'cim gel otur bir şeyler yiyelim sonra Namjoonie seni işine bırakır'' dediğinde Tae gülümseyerek kafasını tamam şeklinde sallamıştı.

Hep beraber güzel bir sabah kahvaltısı yapmışlardı ve Tae'nin ilk defa çok yakın iki arkadaşı olmuştu Tae içinden 'bu gün hiç bitmesin diye' yalvarıyordu resmen çünkü bir gün olmasına rağmen ailesi gibi görmüştü onları ilk defa Tae'ye bu kadar sıcak şekilde davranan olmuştu o çok mutluydu.

Namjoon yemeğini bitirdiğinde ''Taehyung eğer yemeğin bittiyse seni yeni işine bırakayım olur mu?'' diyerek gülümsedi. Tae hemen ''Tabi ki olur ben hemen üstümü değiştirip geliyorum Namjoon'' diyerek hemen odaya doğru yöneldi. Üstünü hızlı bir şekilde değiştirip valizini alıp odadan çıkmıştı. ''Namjoon hazırım gidelim mi?'' dediğinde Namjoon hemen yanına gelip kafasını tamam diye salladığında kapıya doğru yöneldiler. Tae arkasını dönüp Seokjine bakarak ''Seokjin çok teşekkür ederim beni evinizde misafir ettiğiniz için sizinle bir gün geçirmek beni çok mutlu etti sizi de en kısa zamanda kendi evim olduğunda ilk davet edeceğim kişilersiniz '' diyerek Seokjine sarılmıştı.

Gerçekten onları çok sevmişti. Namjoon'la arabaya binip yola çıkmışlardı Tae her zaman ilk iş günlerinde çok heyecanlı olurdu çünkü ilk gün ne yapılacağını bilemezdi bu yüzden çok stresli olurdu şuan olduğu gibi avuç içleri terliyordu. Sonunda gelmişlerdi ev çok büyük gözüküyordu bahçesi çok güzeldi bahçede küçük bir köpek kulübesi vardı kapıya doğru yürümeye başladılar.

Namjoon kapıya geldiğinde Tae'ye dönüp ''Hadi bakalım ilk iş gününde sana bol şanslar'' diyip gülümseyerek kapıyı açtı. İçerisi dışarıdan gözüktüğü gibi çok büyüktü ve dizaynı gerçekten tek kelime ile mükemmeldi Namjoon mimardı ve arkadaşı da onun gibi bir mimardı gerçekten mimarların yaptığı evler beni büyülüyordu ve Namjoon'un dediğine göre bu evi arkadaşı kendi tasarlayıp yaptırmıştı gerçekten de şaheser gibi bir evdi.

Namjoon Tae'ye bakarak ''Sanırım evi çok beğendin açılan ağzını kapatmalısın '' dediğinde ikiside kahkalara boğulmuştu. Namjoon tekrardan konuşarak ''Sana arkadaşımdan pek bahsetmedim kusura bakma bizde kaldığında sadece eğlenmeni istediğim için anlatmak istemedim şimdi anlatabilirim kendisi biraz huysuzdur ve biraz da sinirlidir yaptığın şeyin en iyisini yapmanı ister buna dikkat etmelisin her şeyi onun isteğine göre temizlemelisin o demeden hiç bir kişisel eşyasına dokunma ve son olarak bir işin olduğu zaman yada bir şeye ihtiyaç olduğu zaman onunla konuşmalısın kendisi pek yeni kişilerle sohbet etmeyi sevmez bunları unutma gerisini sen halledebilirsin Tae inanıyorum sana'' diyerek Tae'ye bolca uyarılarda bulundu. Tae bazılarını pek anlamasa da kafasını tamam anlamında sallamıştı. Namjoon her şeyi anlattıktan sonra işe gitmek için kapıya doğru yöneldi kapıyı kapatmadan Tae'ye seslenmişti

A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin