Merhabalar!!
Yeni bir bölümle karşınızdayım heyecanlı bölümler gelecek beklemede kalın umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum lütfen hayalet okuyucu olmayın..
İyi okumalar sizleri seviyorum..
Taehyung nefes nefes kalmıştı ellerindeki poşetler ona çok ağır geliyordu halbuki eve en yakın markete gitmişti neden bu kadar uzak gelmişti ki ona. Zar zor taşıdığı poşetlerle sonunda eve varabilmişti. Bütün aldıklarını yerlerine dizerek işine hızlıca başlamıştı artık Tae önüne gelen bütün engelleri aşmak istiyordu artık kendinde yazı görmek istiyordu her şeyi başaracaktı kendine inanıyordu. Yemekleri büyük bir özenle hazırlıyordu poşetten çıkardığı kırmızı şarabı dolaba koyarak soğumaya bırakmıştı şuan her şey istediği gibi ilerliyordu salona geçerek masayı hazırlamaya başlamıştı çatallar bıçaklar bardaklar her şey tamamdı.
Tae aşırı uykusuzdu dün gece hiç uyuyamamıştı çok yorgundu ama bunları yapmak zorundaydı akşam azar işitmek istemiyordu bu yüzden elinden gelenin en güzelini yapmak istiyordu. Her şeyi hazırladıktan sonra odasına gitmişti ampul takarak karanlık odasını aydınlatmıştı bu yüzünde büyük bir gülümsemeye sebep olmuştu artık rahat uyuyabilirdi böyle küçük şeylere mutlu olabiliyordu fazlasında gözü yoktu sadece biraz mutluluk hepsi bu kadar.
Göz kapatıp açıncaya kadar akşam olmuştu bile kimlerin geleceğini bilmiyordu sadece 6 kişi olacaklarını biliyordu bunlardan ikisi zaten Namjoon ve Seokjin'di diğerlerini bilmiyordu Jungkook ve bir arkadaşı erken geleceklerdi Seokjin'in restoranı olduğu için işler bittikten sonra kapatıp Namjoon ile beraber geleceklerdi diğerlerinin ne zaman geleceklerini bilmiyordu.
Kapı çalmıştı hızla oraya doğru giderek kapıyı açmıştı Jungkook ve arkadaşı gelmişti. ''Hoşgeldiniz efendim'' diyerek kapıdan çekilerek geçmeleri için yol vermişti Jungkook arkadaşına beklemesini söyleyerek odasına gitmişti. Tae hızla Jungkook'un arkadaşının yanına giderek ''Bir şey ister misiniz efendim'' diyerek dikkatlice ona bakmıştı Jungkook'un arkadaşı olduğunu belli ediyordu suratında hiç bir ifade yoktu bembeyaz bir teni vardı boyu Jungkook'dan üç dört santim kısaydı Tae'ye bakarak gülümsemişti Tae şaşırmıştı çünkü az önce ifadesiz suratın yerini diş etlerini gösterecek şekilde gülümseme almıştı ''Merhaba sen Kim Taehyung olmalısın tanıştığımıza sevindim bende Min Yoongi'' diyerek Tae'ye bakmıştı Tae de gülümse ile karşılık vermişti ''Bende tanıştığımıza memnum oldum efendim'' dediğinde Jungkook merdivenlerden inerek yanlarına gelmişti ters ters Tae'ye bakıyordu Tae hızlıca arkasını dönüp mutfağa doğru giderken bir ses ile hızlıca arkasına dönmüştü Jungkook ters bir şekilde ''Bana su getir hemen'' diyerek gözlerini devirmişti gerçekten Jungkook'u anlamıyordu çok garip biriydi sinirli kibirli kendini beğenmiş umursamaz resmen hepsinden vardı onda sanırım hiç bir zaman anlamayacaktı kafasını tamam şeklinde sallayarak mutfağa gitmişti.
Kapı tekrardan çalmıştı Tae hızlı bir şekilde kapıyı açmıştı karşısında Namjoon ve Seokjin'i görünce mutlu olmuştu hemen gülümseyerek ''Hoş geldiniz sizi çok özledim'' demişti. Seokjin hemen Tae'ye sarılmıştı bu Tae'yi çok mutlu etmişti çünkü gerçekten abisi gibi görmüştü oda sıkıca sarılarak karşılık vermişti. Kapıdan içeriye tam gireceklerken arkalarından ''Hey Namjoonie'' diye bir ses gelmişti bunlar sanırım diğer arkadaşlarıydı son üç kişi de geldiğine göre grup tamamlanmıştı. Namjoon ve Seokjin hemen diğerlerine sarılarak içeri girmişlerdi diğer üçü ise içeri girmemişlerdi daha çünkü Tae'ye garip garip bakıyorlardı birisi sarı saçlıydı hafif kısa boyluydu ve dudakları dolgun biriydi gerçekten yakışıklı biriydi ve çok cana yakın sıcacık bir kalbi var gibi gözüküyordu Tae insanlara bakınca gerçekten onların nasıl birileri olduğunu çözebiliyordu çünkü hemen herkes kendini belli ediyordu diğer kişi ise sarı saçlıdan biraz daha uzun ve onunda ayrı bir yakışıklılığı vardı sempatik ve bir o kadar tatlı biriydi Tae kafasının içindeki seslerden kurtulup hemen ''Hoş geldiniz efendim'' diyerek üçüne de sıcak bir gülümseme ile karşılık vermişti sarı saçlı olan hemen konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A New Hope | Taekook
Fanfiction''Kimse kötü hayatı yaşamak istemezdi ama o şansızlık birini bulmuştu , bir olayın tüm hayatını değiştirebileceğini düşünememişti '' [TAMAMLANDI]