Başladığım Yere Geri Döndüm

834 61 36
                                    

Merhaba canlarım!!!

Nasılsınız umarım iyisinizdir okuyorsunuz görüyorum ama lütfen nasıl hissettiğinizi ve hikayenin nasıl gittiğini yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim duygularınızı merak ediyorum beğenilerinizi ve yorumlarınızı da bekliyorum...

İyi okumalar sizleri seviyorum...

Jimin onu zorla da olsa evine götürebilmişti hızla yatağa yatırarak üstünü sıkıca örtmüştü çok fazla titriyordur bu yüzden ona sıcak bir şeyler yapmak için mutfağa doğru gitmişti. Çorbayı yaparken aklındaki sorulara cevap arıyordu 'Neden bütün gece orada yatmıştı neden beni aramamıştı Jungkook ile kavga mı etmişti' bütün sorularına cevap istiyordu ama ilk önce Tae'nin iyileşmesi gerekiyordu onu bu halde gördüğü için canı yanıyordu Tae onun dostuydu ve dostunun canı yandığı için kendini çok kötü hissediyordu bu hep böyle olmuştur dostlar her şeyi hisseder ve anlardı.

Çorbayı yaptıktan sonra yavaş adımlarla Tae'nin yanına gitmişti elindeki tepsiyi bir köşeye bırakarak hafifçe Tae'nin yanağına dokunmuştu ateşi vardı hemde çok fazla Jimin ne yapacağına şaşırmıştı Tae'nin üstündeki yorganı hızlıca açmıştı hemen mutfağa gidip bir kabın içine soğuk su doldurup bir bez alarak tekrar Tae'nin yanına gelmişti yanına oturarak bezi soğuk suya sokup iyice sıkmıştı bedeni yanıyordu ama kendisi titriyordu bezi hemen anlına koyarak hafifçe orayı ıslatmıştı soğuk suyu biraz kollarına biraz göğsüne dökmüştü her suyu döktüğünde yanan bedeni zangır zangır titriyordu sadece birazcık bekleyecekti eğer ateşi düşmezse hemen hastaneye götürecekti çünkü korkmaya başlamıştı.

...

Aradan bir saat geçmişti Jimin o saat boyunca elinden geleni yapmıştı ateşinin düşmesi için ama asla düşmüyordu Tae'yi zar zor yerinden kaldırarak arabasına götürmüştü arka koltuğa düzgün bir şekilde yatırarak hemen şoför koltuğuna geçerek hastaneye gitmek için hızlı bir şekilde gaza basmıştı yolda giderken telefonunu alarak Namjoon'u aramıştı.

''Alo Namjoon hyung nerdesin'' diyerek sesi titremişti.

''Jimin ne oldu bir sorun mu var''

''Namjoon hyung Tae'' diyerek sesi kesilmişti bir anlığına.

''Jimin Tae'ye ne oldu neredesiniz sesim geliyor mu''

''Tae çok hasta Namjoon hyung hastaneye götürüyorum şimdi saatlerdir ateşi düşmüyor ne yapacağımı bilmiyorum lütfen hastaneye gel''

''Tamam Yoongi'yi alıp hemen geliyorum sakin ol Jimin arabayı dikkatli kullan'' diyerek telefonu hızlıca kapatmıştı.

Namjoon hızlıca Yoongi'nin odasına doğru koşmaya başlamıştı. Kapıyı öyle hızlı açmıştı ki Yoongi'nin ödü kopmuştu ''Biraz yavaş olamazmısın Namjoon ödümü kopardın'' demişti hızla ''Yoongi hemen hastaneye gitmemiz gerekiyor'' derken nefes nefese kalmıştı ''Ne oldu Namjoon birine bir şey mi oldu'' ''Tae hastalanmış çok ateşi varmış ve Jimin şuan onu hastaneye götürüyormuş hemen gitmemiz gerekiyor'' dedikten sonra hızla odadan çıkmıştı. Yoongi ceketini alıp Namjoon'un peşinden koşmuştu.

Jungkook olaylardan habersiz işi ile ilgileniyordu bir yandan da aklı Tae'deydi dün gece çıkmıştı ondan haber alamamıştı onu umursamıyordu ama geç saate çıktığı için endişeleniyordu Jimin'in yanına gitmiştir diye düşünerek kendini avutuyordu dayanamayıp telefonu eline alıp Jimin'i aramıştı. Bir kaç kere aramıştı ama Jimin telefonu açmamıştı meraklanmaya başlamıştı tekrar tekrar aramaya devam ediyordu en sonunda Jimin telefonunu açabilmişti.

A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin