Anlamsız Duygular

686 54 30
                                    

Merhabalar güzel okuyucular!!!

Gününüz nasıl geçiyor umarım istediğiniz gibi güzel geçiyordur yeni bölümlerle karşınızda olacağım umarım bölümleri beğeniyorsunuzdur lütfen hayalet okuyucu olmayın duygularınızı öğrenmek istiyorum yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum...

İyi okumalar sizleri seviyorum...

Kusursuz bir ses eşsiz güzellikte bir görünüş tam burnunun dibinde ona sesleniyordu eğer gelirim demezse sanki oracıkta kayboluverecekti o bedeni kendi kendine hareket ediyordu ve istemsizce 'Tamam gelirim' demişti. Jungkook en güzel gülüşü ile ona karşılık vermişti.

Arkasını dönüp gittiğinde Tae hala olduğu yerde donup kalmıştı az önce ne yaşanmıştı böyle sanki rüya görmüştü de şimdi uyanmış gibiydi on dakika boyunca kendine gelememişti zar zor ayılarak işine odaklanmaya çalışıyordu. Parti yarın akşamdı bu yüzden bütün işlerini bugün bitirmesi gerekiyordu sabahın erken saatinde yola çıkmaları gerekiyordu hemen mutfağın işlerini hallederek salona geçmişti.

Jungkook merdivenlerden inerek Tae'ye seslenmişti ''Valizimi hazırla benim dışarıda bir kaç işim var'' diyerek emir vermişti resmen ceketini alarak dışarı çıkmıştı. Tae bir türlü anlam veremiyordu sanki iki tane Jungkook var gibiydi biri az önceki mutfakta olan diğeri ise bu kişiydi tedavi olması gerekiyor diye düşünüyordu çok hızlı duygu değişimleri vardı ve bu Tae'yi korkutuyordu. Yukarı çıkarak Jungkook'un odasına girmişti ilk defa bu odaya giriyordu ve gerçekten çok ferah bir odası vardı beyaz duvarlar eşyaların hepsi simsiyahtı zevki çok farklıydı kendisi gibi odasının içinde bir oda daha vardı burası da kıyafet yeriydi burasının da diğer taraftan farkı yoktu kenarda duran küçük valizi alarak dolabı açmıştı bir çok kıyafeti vardı ama yarıdan çoğu siyah ve gri renklerden ibaretti. Ne tür kıyafetler alacağını bilmiyordu çünkü kendisi de böyle bir partiye ilk defa gidecekti o yüzden her birinden birer tane almayı tercih etti takım elbise spor tarzı rahat gibi kıyafetleri alarak güzel bir şekilde katlayarak valize dizmişti. Dolabı kapatarak yan tarafta duran çekmeceyi açmıştı kravat kol saatleri gözlükler vardı gerçekten de her biri çok güzeldi onlardan da bir kaç tane koyarak çekmeceyi kapatmıştı.

Sanırım gereken her şeyi almıştı bir eksik göremiyordu Jungkook gelince kendisi de kontrol edebilirdi eksiklerini koyabilirdi tekrardan bu yüzden valizi yatağının köşesine koymuştu odadan çıkmadan önce masasının üstünde bir kaç tane fotoğraf görmüştü bakmaması gerekiyordu ama kendini durduramamıştı. Birisinde bütün arkadaşlar ile bir fotoğrafı vardı gerçekten çok mutlu gözüküyordu sanırım lise yıllarıydı ikinci fotoğraf ise ailesi ileydi buradaki fotoğrafta ise diğeri kadar mutlu değildi hatta elinde olsa ağlayacakmış gibi duruyordu nedenini içten içe merak ediyordu ama bunu soramazdı bu onu ilgilendirmezdi. Fotoğraflara bakarak dalıp gitmişti Jungkook odasına girdiğinde Tae'nin özel eşyalarını karıştırdığını görmüştü işte buna çok sinirlenmişti Tae Jungkook'un geldiğini görünce eli ayağı birbirine girmişti ne diyeceğini bilmiyordu biraz da korkuyordu çünkü sinirliydi bunu Jungkook'un gözlerindeki ateşten anlamıştı.

''Sana sadece valizimi hazırla dedim özel eşyalarıma dokun demedim'' diyerek sinirli bir şekilde Tae'ye bakmıştı ''Efendim ben şey özür dilerim'' diyerek mırıldanmıştı adeta çünkü Jungkook'un bu sinirli hallerini biliyordu bu yüzden korkuyordu. ''Çık dışarı bir daha ben söylemeden bu odaya girme'' demişti bağırarak Tae oradan hızla çıkmıştı Tae kendi odasına geçerek kapıyı hemen kapatmıştı gerçekten bu kadar sinirlenecek ne vardı ki Jungkook'u hala çözememişti bu onu daha çok sinirlendiriyordu.

A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin