Seninle Sonsuza Kadar

484 31 9
                                    

Merhabalar!!!

Uzun bir zaman oldu umarım bu zamana kadar hikayeyi keyif alarak okumuşsunuzdur hikayem de sona gelmiş bulunmaktayız. Bu güzel son bölümü elimden gelenin en iyisini yazarak sizlere güzel bir son vermek istiyorum.

İyi okumalar sizleri seviyorum...

...

2 yıl sonra...

Zaman denilen şey ne kadar çabuk geçiyordu. Geçirdiği zor günler tekrar gözünün önüne geldiğinde tüyleri ürperiyordu.

O korkunç günleri atlatarak bu günlere gelmek gerçekten kendini şanslı hissettiriyordu.

Şimdi ise hayatını mutlu ve huzurlu bir şekilde geçiriyordu. Kardeşi arkadaşları ve sevdiği adam hepsi onun tek ailesiydi.

Yaşayamadığı ve hissetmediği duyguların hepsini yaşatmışlardı. Hayallerini bir bir gerçekleştirerek bir bebek gibi sevinmesini izlemişlerdi. Dünyanın en güzel ailesine sahipti.

Sevdiği adam bu yolunda en büyük destekcisiydi. Her adımında yanında oluyordu. Bir öpücüğü ile bütün kötü günleri unutturabiliyordu. Büyülü dudakları ve hipnotize eden bir kokusu vardı onun için.

Her kokusunu içine çektiğinde delirecek gibi olurdu. Sevdiği adamın olmadığı bir dünyayı düşünemiyordu. Birbirlerine adeta mühürlenmiş ve o mühürü kırmaya cesaret edecek hiç kimse yoktu olamazdı.

...

"Sence de dostum çok güzel olmamış mı Jungkookie" demişti Jimin fakat Jungkook gözlerini Tae'den asla alamıyordu.

Jimin yanındaki Jungkook'u tekrardan dürterek konuşmuştu.

"Gerçekten büyüleyici değil mi Jeon Jungkook" diyerek kıkırdamıştı. Jungkook'un şuan büyü altında olduğuna yemin edebilirdi ama ispat edemezdi.

"Jimin sesini kesermisin şurda gözlerimi süsleyen sevgilime bakıyorum sana bakarak göz zevkimi bozamam" diyerek Jimin'e bakmadan koluna yumruk atmıştı.

Gerçekten isabet yeteneği çok iyiydi tam on ikiden istediği yeri tutturmuştu. Jimin küçük sızlanmalar eşliğinde tekrardan önüne dönerek Tae'yi izlemeye devam etmişti.

Tae ise diplomasını almak için sırasını bekliyordu. Artık üniversiteyi bitiriyordu hala rüya gibi geliyordu ona inanamıyordu ama gerçekti.

Küçük çocuklar gibi heyecandan sallanmaya başlamıştı. Arkasını döndüğünde sevgilisinin onu izlediğini fark etmişti. Kendisi şuan küçük bir çocuk olabilirdi ama arka taraftan izleyen sevgilisi şuan tam bir bebekti. Otuz iki diş sırıtarak sevgilisini izliyordu ve Tae ona her baktığında el sallıyordu bebek değilde neydi peki.

...

Sonunda her şey bitmişti sonunda diplomasını eline alarak zıplaya zıplaya sevgilisinin yanına koşarak gelmişti. Jungkook ise kollarını açarak sevgilisini karşılamıştı.

Tae'yi kucağına alıp döndürerek dudağına öpücükler kondurmuştu. Tae'nin küçük kıkırtıları Jungkook'un kalbinde çiçekler açtırıyordu.

"Seninle gurur duyuyorum bitanem" diyerek burnuna tekrardan bir öpücük kondurmuştu.

Tae Jungkook'a sımsıkı sarılarak "Senin desteklerim sayesinde şuan buradayım bende seninle gurur duyuyorum sevgilim" diyerek Tae de Jungkook'un burnundan öpmüştü.

A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin