Pes Etme

914 77 44
                                    

Merhabalar!!

Nasılsınız umarım iyisinizdir bölümleri yazarken yine heyecan basıyor umarım istediğim gibi gider ve sizlerde beğenirsiniz yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorumm..

İyi okumalar sizleri seviyorum ...

Jungkook hala şaşkınlıkla ve sinirle karşısındaki 'yardımcınız' dediği kişiye bakıyordu. O yardımcı istemiyordu son isteyeceği şey bile bir yardımcı değildi.

''Seni bu işe kim aldı? '' diyerek sesini bir kere daha yükseltmişti Tae hiç bir şeyi anlamamışcasına bakıyordu biraz da korkmuştu Namjoon sinirli demişti ama bu kadar tahmin etmiyordu neden bu kadar sinirlenmişti ki yemek yaptığım için mi sinirlenmişti. ''Namjoon size anlatmadı mı sizin bir yardımcıya ihtiyacınız varmış ve beni bu işe aldı size anlatacağını söylemişti '' Jungkook olduğundan fazla sinirlenmişti ve hızlı bir şekilde telefonu eline alarak Namjoon'u aradı açmasını beklerken etrafında sinirden dört dönüyordu.

''Alo Jungkook ortak nasılsın?'' diye mırıldanmıştı çünkü şuan neler olacağını biliyordu ve telefonu hafiften kulağından çekmişti çünkü sağır olmaktan korkuyordu hazırdı bütün küfürlere ''Bana bak adam sen ne bok yapmaya çalışıyorsun benim bir yardımcıya mı ihtiyacım var sen beni başka tarafınla dinliyorsun şuan yanımda olmanı isterdim çünkü yumruğumun tadını çok beğenecektin'' diyerek ağız dolusu küfürler etmeye devam etmişti.

Tae masum bir şekilde olduğu yerde kalakalmıştı kendini bir fazlalık gibi hissediyordu halbuki gerçekten bir yardımcıya ihtiyacı vardı çünkü etraf çok tozluydu ve temizlenmesi gerekiyordu gerçekten bu kadar sinirlenecek ne vardı bunda anlamıyordu.

''Bana bak Jungkook sakın Tae'ye sinirlenip bağırma onun hiç biri suçu yok yanında o var diye kesin bütün sinirini ondan çıkartırsın sana ilk baş söyleyeyim yapmayacağım bir hata yaptım ve suçsuz kişi işinden oldu bu yüzden senin yardımcıya ihtiyacın olduğunu hatırladım ve onu ben getirdim eve o yüzden bütün sinirini benden çıkart ondan değil duydun mu beni sinir küpü'' bunları derken çok hızlı söylediği için hızlı soluk alıp veriyordu. Jungkook hızlıca kapıdan çıkıp bahçeye yönelmişti Namjoon hala telefondaydı kendini toplayıp tekrar konuşmaya başladı.

''O zaman bir anlaşma yapalım Namjoon bu kişi benim evimde ve benimle kalacaksa bundan sonra ben ne dersem o senin bundan sonra ona karışma hakkın yok o benim hizmetimde artık bu olacakları sen istedin bakalım kaç gün dayanabilecek'' diyerek Namjoon'un konuşmasına bile izin vermeden telefonu suratına kapatmıştı. Böyle bir anlaşma yaptı ama kendi nasıl dayanacaktı nasıl evinde yabancı biri ile kalacaktı.

...

Jungkook hızla tekrar içeri doğru yöneldi o hala olduğu yerde duruyordu bu sinirlerini daha çok bozuyordu. Sakin olmaya çalışıyordu sinirlenmek istemiyordu hiç bir şey demeden merdivenlere doğru giderken Tae arkasından seslenmişti ''Efendim yemekleri yeni yaptım hazırlamamı ister misiniz?'' diyerek Jungkook'a mırıldanmıştı resmen çünkü tekrardan bağırmasını istemiyordu. ''Yukarıda uyuyacağım beni sakın rahatsız etme'' diyerek yukarı çıkmıştı hızlıca.

Tae üzülmüştü çünkü severek yapmıştı ve tadılmasını istiyordu ama asla umudunu kesmiyordu bugün olmazsa elbet yarın bu şeyler geçecekti. Tekrardan temizlikte kaldığı yerden devam ediyordu yine kendi kendine şarkılar söylemeye başlamıştı ona şarkı söylemek çok iyi hissettiriyordu stres ve sıkıntıdan uzak tutuyordu onu bu yüzden her bir şarkının farklı bir büyüsü olduğunu söylerdi her zaman.

Jungkook bir iki saat uyumuştu yavaş yavaş yataktan kalkarak merdivenlere doğru yöneldi aşağıya indiğinde Tae'yi kanepe de uyuklarken görmüştü sanırım hangi odada kalacağını bilmiyordu ve aklına çok güzel bir fikir gelmişti her şeyin en zorundan başlamak gerekiyor. Hafif Tae'yi dürterek uyandırmıştı Tae hızlıca ayağa kalkarak ''Efendim özür dilerim bir anlığına uyuya kalmışım'' diyerek önünde eğilmişti ''Nerede kalacağını biliyor musun'' dediğinde Tae kafasını hayır şeklinde sallamıştı. ''Merdiven altında ki oda da kalacaksın genelde yardımcılarım hep orada kalırdı seninde onlardan bir farkını görmüyorum bir sorun olmaz değil mi?'' diyerek bastıra bastıra söylemişti her şeyi ama yalan söylüyordu orada hiç kimse kalmamıştı sadece pes edip bu evden gitmesini istiyordu ama hiç istediği gibi olmaycaktı.

''Hayır efendim bundan önce kaldığım evden daha iyi ve en azından sıcak sadece ışık yok eğer bir ampul varsa oraya takabilirim karanlık bir yer de uyuyamıyorum'' dediğinde Jungook kaşlarını kaldırarak cevap vermişti ''Malesef evde ampul yok yarın çıkar alırsın alt tarafı bir gece ışıksız uyuyacaksın'' dediğinde Tae biraz üzülmüştü çünkü gerçekten karanlık onu çok korkutuyordu bunu gözlerinden bile anlayabilirdiniz Tae kafasını tamam şeklinde sallayarak koltuğun kenarında duran valizini alarak merdiven altındaki odaya doğru yöneldi.

Aslında Jungkook onu çok iyi anlıyordu çünkü kendisi de karanlık bir yerde uyuyamazdı onu rahatsız ederdi ama bu onu pes ettireceğini düşünerek orada yatabileceğini söylemişti bu onun işine gelirdi çünkü evinde birinin kalmasını asla istemiyordu.

Tae sabah geldiğinde buranın çok pis olduğunu görünce biraz temizlemişti ama burada kalacağını tahmin etmemişti bu biraz acımazsızlıktı ama bu onu yıldıramazdı dayanmalıydı kendi evini tutana kadar bunların hepsine mecburdu. Şuan en korktuğu şey karanlıktı asla uyuyamazdı gözlerini zorla kapattı ama ne kadar zorlasa da uyuyamıyordu.

...

Hava aydınlanmıştı ama Tae hala uyuyamamıştı gözleri kızarmıştı ve çok yorgundu odadan çıkıp lavaboya gitmişti elini yüzünü yıkayıp kendine gelmesini sağlamıştı aynaya bakınca gözlerinin altı hafif morarmıştı uykusuz kaldığında hep böyle olurdu ve bundan hiç hoşlanmazdı. Mutfağa doğru gidip kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.

Jungkook yeni uyanmıştı yatağından kalkıp lavaboya gidip elini yüzünü yıkamıştı üstünü değiştirmek için kıyafet dolabının önüne gelip siyah bir ceket ve beyaz bir gömlek siyah birde pantolon almıştı onları hızlı bir şekilde giyip aynadan son kez kendine bakarak aşağıya inmişti. Mutfağa geldiğinde Tae çoktan hazırlamıştı kahvaltıyı bunlara alışkın değildi alışmakta istemiyordu zaten. Tae'ye baktığında gözlerinin kızardığını fark etti gerçekten hiç uyumamışmıydı bu kadar mı korkuyordu karanlıktan biraz üzülmüştü çünkü kendisi de karanlıktan korkuyordu ve onu anlıyordu ama evinde birini istemiyordu daha kötü şeyler ile karşılaşacağından haberi yoktu biraz bencil olabilirim ama herkesi sevmek zorunda değilim özellikle benim evimde kalan birisi ise hiç bir şey umurumda olmaz.

''Yemek yemeden çıkıcam kendin ye akşam Namjoon ve diğerleri gelecek bu yüzden evde ne eksik varsa al masaya kart bıraktım şifresi 0613 hiç bir şey eksik olmasın sorumlusu sen olursun haberin olsun'' diyerek hızlıca evden çıkmıştı. Tae akşamın biraz zor geçeceğini anlayarak derin bir nefes aldı Namjoon ve Seokjin'i çok özlemişti en azından onları görünce mutlu olacaktı. Hızlıca kahvaltısını yapıp evdeki eksik ne varsa bir kağıda yazmıştı çünkü unutmak istemiyordu bütün sorumluluk ondaydı bugün her şeyin iyi gitmesi için kendine şans dileyerek markete gitmek için evden çıkmıştı...

Merhabalar!!

Bu bölüm biraz sıkıcı olmuş olabilir diğer bölümleri bekleyin lütfen asıl olaylar o zaman başlayacak umarım beğenmişsinizdir yorumlarınızı ve beğenilerinizi merakla bekliyorum..

Sizleri seviyorum <3



A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin