Cennette miyim?

670 57 42
                                    

Merhabalarrrr!!!

Bu bölüm benim dönüm noktam umarım beğenirsiniz en heyecanlı bölümlerden biri hayalet okuyucu olmayın lütfen yorumlarınızı ve beğenilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum...

İyi okumalar sizleri seviyorum...

...

Gözlerinin önünden kayboluvermişti başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü nereye gitmiş olabilirdi korkuyordu sarhoştu ve her an başına bir iş gelebilirdi. Gidebileceği her yere bakmaya başlamıştı ama yoktu Jimin'in yanına gitmişti ''Jimin Tae kayıp hiç bir yerde bulamıyorum'' diyerek nefes nefese kalmıştı ''Her yere baktın mı tuvalet odasına'' derken bakmadığı tek yer tuvalet kalmıştı tabi ya nasıl gelmezdi aklına belki midesi bulanmıştı ve oraya gitmişti hızlıca oraya doğru koşmuştu.

İçeri girdiği anda kan beynine sıçramıştı nefes almayı bırakmıştı adeta zaman o an durmuştu Tae Eunwoo ile öpüşüyordu daha doğrusu Eunwoo Tae'nin belinden zorla tutarak yapışmıştı ona Jungkook'un eli ayağı titriyordu ''Sen hangi hakla ona dokunursun piç kurusu'' dediğinde çoktan yumruğunu çenesine geçirmişti Eunwoo sert yumruk darbesi ile yere serilmişti Tae olayın şokundaydı çok fazla içmişti ne yaptığını kendi bile bilmiyordu gözlerinin önü kararmıştı görebildiği tek şey Jungkook Eunwoo'nun üstüne çıkıp yumruklamasıydı. Tae oradan koşarak çıkmıştı başı dönüyordu dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu ama bunu pek aldırış etmemişti dışarıya çıktığında Suzy'e çarparak koşmaya devam etmişti ormanlık alana girerek olabildiği kadar uzağa gidiyordu.

Junkook Eunwoo'yu bayıltana kadar dövmüştü en son vurduğu yumrukla bayılmıştı her tarafı kan olmuştu dışarıdaki herkes onları izliyordu Jungkook ayağa kalktığında Tae'nin orada olmadığını fark etmişti bu yaptıklarından korktuğunu biliyordu Jungkook kendisinin sinirli halinden Tae'nin korktuğunu çok iyi biliyordu yalpalayarak tuvaletten çıkmıştı herkese bağırarak Tae'nin nerede olduğunu soruyordu Yoongi Hoseok Jimin Namjoon Seokjin Suzy hepsine ama kimse onu görmemişti nasıl göremezlerdi Jungkook onun kalp atışlarını duyabiliyordu içinden 'Lütfen daha fazla uzaklaşma benden' demişti içi yanıyordu gözleri dolmuştu biri dokunsa ağlayacaktı hızla dışarı çıkmıştı etrafa bakıyordu ama yine yoktu dışarıda sigara içen üç kişinin konuşmasını duyuyordu.

''Az önce o çocuk nereye gidiyordu öyle bu yağmurda''

''Evet ya sarhoştu sanırım ve ağlıyordu gece oldu  kaybolabilir tehlikeli bir yer orman sonuçta umarım başına bir şey gelmez'' dediklerinde Jungkook'un kalp atışları yavaşlamıştı çok fazla yağmur yağıyordu ve gece olmuştu üstelik sarhoştu korkuyordu ona birşey olmasından hızla içeri geri girerek Yoongi'gilin yanına gitmişti ''Tae ormana doğru gitmiş Yoongi sen Hoseok ile Jimin sen benimle beraber Namjoon sende Seokjin ile armaya gidiyorsun orman çok büyük bu yüzden ayırlmamız gerekiyor lütfen onu bulalım'' diyerek gözleri dolu dolu konuşmuştu sesi titriyordu Suzy hemen lafa atlyarak ''Peki ben ne yapacağım burada tek başıma'' diyerek mızırdanmıştı ''Seninle uğraşamam defol git başımdan'' diyerek bağırmıştı hızla dışarı koşarak ormana doğru gitmişlerdi.

...

Tam bir saat olmuştu hala bir ses yoktu Jungkook ses telleri kopana kadar Tae diye bağırıyordu yağmur nedeni ile her taraf çamur olmuştu bırak koşmayı yürümeleri bile zorlaşmıştı ama Jungkook her şeye rağmen koşuyordu Jimin yorulduğu için arkasından bağırıyordu ''Jungkook lütfen yavaşla birbirimizi kaybetmememiz lazım'' demişti Jimin doğru söylüyordu birbirlerini kaybedemezlerdi bu daha çok karmaşaya neden olabilirdi bu yüzden biraz yavaşlamıştı ama hala bağırıyordu sanki bir yerden Jungkook diyecekmiş gibi bekliyordu ama asla beklediği gibi olmayacağını biliyordu çaresizce bağırmaya devam etmişti.

A New Hope | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin