Merhabalar!!!
Güzel bölümlerle karşınızdayım sizce bölümler nasıl gidiyor umarım beğeniyorsunuzdur hayalet okuyucu olmayın lütfen bir kaç yorum bırakabilirsiniz onları okurken keyif alıyorum yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum...
İyi okumalar sizleri seviyorum...
...
Yepyeni bir hayat Tae'yi bekliyordu hem de tek kişi olarak değildi yanında sevdiği adam vardı ona sevgilim demek bile içinde ki kelebeklerin uçmasına sebep oluyordu onun mutlu olması için elinden gelen her şeyi yapacaktı çünkü o mutlu olduğu zaman kendi de mutlu olacaktı. Rüyalarında yalnız değildi oda vardı korkmuyordu artık yalnızlıktan onun elini sımsıkı tutarak korkularını yeneceğini biliyordu o onun desteğiydi ve bundan çok mutluydu.
Sabahın ışıkları odasını aydınlatırken güzel rüyalarından ayrılmak istemiyordu fakat en güzel rüyayı uyanınca görecekti gözlerini yavaşça açarak etrafına bakmıştı baş ucunda bir not bulmuştu.
''Sevgilim uyandığında ayağına terliklerini giymeyi unutma merdivenleri de dikkatli in lütfen seni aşağıda bekliyor olacağım''
Tae her günün böyle geçmesini istiyordu şu mektup bile kalbinin deli gibi çarpmasına sebep olmuştu yavaşça yatağından kalkarak yatağının hemen kenarında duran terlikleri giymişti kapıyı açarak merdivenlere doğru giderek adımlarını biraz hızlandırmıştı dikkatli bir şekilde aşağıya inerek büyük bir bağırışma ile yerinden sıçramıştı karşısına bakarken gözleri dolmuştu herkes buradaydı kendini tutamamıştı bırakmıştı kendini ağlamanın ellerine Jungkook hemen yanına gelerek sımsıkı sarılmıştı ona kulağına fısıldayarak ''Ailemize hoşgeldin sevgilim'' demişti.
Jimin hemen Jungkook'un ve Tae'nin kolundan tutarak bağırmıştı ''Hey buraya eğlenmek için geldik ağlamak için değil silin o gözyaşlarınızı ağlamaya devam ederseniz sizi çok temiz döveceğim'' diyerek gülmüştü hemen birbirlerinden ayrılarak masaya oturmuşlardı. Bir yandan yemek yiyorlardı bir yandan konuşup eğleniyorlardı o kadar güzel bir aile olmuşlardı ki bunu kimse hayal edemezdi özellikle Jungkook ve Tae birbirleri için yaratılmış gibiydiler yemekte bile el ele tutuşuyorlardı kendi elleri ile birbirlerine yemek yediriyordular.
''Sen kesinlikle bir aşk adamısın Tae'' demişti Yoongi , Tae nedenini sorgularmışcasına Yoongi'ye bakmıştı ''Jungkook asla bir aşk adamı olamazdı kendisini işine adamıştı resmen ama o senden sonra çok değişti işine fazla odaklanmıyordu hatta bizle bile ilgileniyordu bazen buna daha çok şaşırmıştım'' diyerek gülmeye başlamıştı o sırada Jungkook Yoongi'ye kızgın bakışlarını sunuyordu ''Ben sizle hep ilgileniyordum Yoongi ne kadar huysuzsunuz ne yapmalıyım bütün işimi bırakıp size bebek bakıcılığımı yapmalıydım'' diyerek somurtmuştu Tae kıkırdamıştı derin bir nefes alarak bu sefer konuşmaya Tae başlamıştı.
''Namjoon ve Seokjin sizlere çok teşekkür ederim hayallerimin başlangıcı siz oldunuz eğer siz olmasaydınız şuan ne yapıyordum bilemiyorum bana evinizi açtınız en güzel anılarınızı anlattınız beni bir kardeş olarak gördünüz size minnettarım Yoongi ve Hosoek sizlere de ayrıca teşekkür ederim bana çok iyi davrandınız benim umudumun olduğu yerde hep çile vardı ama sizler onların üstesinden gelmemi sağladınız ve Jimin dostum ilk ve son dostum olarak kalacaksın bütün derdimi zorluklarımı sana anlattım ve sende her ne olursa olsun bana destek oldun bu zorlu yolları senin sayende atlattım iyiki varsın dostum ve sen Jeon Jungkook hayallerim seninle olduktan sonra artık yalnız değilim karanlıktan korkmuyorum artık seninle her yere gitmeye hazırım bir ömür boyu karanlıkta kalmaya da hazırım hepiniz iyiki varsınız bana tatmadığım aile duygusunu en güzel şeylerle tattırdınız sizleri seviyorum benim güzel ailem'' diyerek mutluluk gözyaşlarını ortaya bırakıvermişti bu konuşmayı yaparken herkesin gözleri dolmuştu gerçekten bir insanı bu kadar mutlu mu etmişlerdi bir aile olarak hala inanamıyorlardı ama bunların hepsi gerçekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A New Hope | Taekook
Fanfiction''Kimse kötü hayatı yaşamak istemezdi ama o şansızlık birini bulmuştu , bir olayın tüm hayatını değiştirebileceğini düşünememişti '' [TAMAMLANDI]