Merhabalar!!!
Heyecanlı bir bölüm olmasını diliyorum umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum...
İyi okumalar sizleri seviyorum...
...
Kaç dakikadır sarıldıklarını yada kaç saattir birbirlerine sarılarak ağladıklarını bilmiyorlardı.
O kadar sıkı sarılmışlardı ki vücutları birbirine yapışmış olabilirdi. Zaten onların da istedikleri şey bir daha ayrılmamaktı.
Jungkook zor da olsa ellerini sevdiğinin bedeninden ayırarak onun huzur dolu yüzüne bakmak istiyordu.
Döktüğü her göz yaşından öperek orda güller açtırmak istiyordu. Yumuşacık olan yanaklarını ellerinin içine alarak ağlamaktan şişen gözlerine bakmıştı.
Kıyamıyordu onun o güzel gözlerinin boncuk boncuk yaş dökmesine. Alnını onun alnına koyarak tekrardan fısıldamıştı.
"Çok özledim her zerrem senin hasretine dayanamayıp kül oldu" diyerek ağlayan sevdiğinin burnuna küçük bir öpücük kondurmuştu.
"Ama artık kül olan her zerrem bir anka kuşu gibi yeniden doğdu senin kokunla sonunda evime kavuştum" diyerek bir öpücük daha kondurmuştu burnuna.
Tae gözlerini kapatmıştı sımsıkı sesini bile o kadar özlemişti ki bütün bedenine dalgalar halinde yayılmıştı. Kokusu yüzüden sarhoş olmuştu konuşamıyordu adeta.
Elleri titriyordu Jungkook'un o pamuk gibi saçlarına ellerini götürerek titrek dokunuşlarla renklendirmişti orayı.
Bu kadar sevgi onlara fazlaydı çok ağır ve tapılası bir aşkları vardı. Titreyen ellerini bu sefer onun güzel yüzüne götürmüştü. Her detayına dokunarak herşeyin gerçek olduğunu kanıtlamak istiyordu.
Yaraları iyleşmişmiydi hala canı yanıyormuydu herşeyi öğrenmek istiyordu. Fakat konuşamıyordu dili tutulmuş gibiydi tek yapabildiği titrek elleri ile sevdiği adamın yüzüne renkli dokunuşlar sergilemekti.
"Jungkook burada çok fazla kişi var yakalanabiliriz bu yüzden abimi al ve beni takip et" dediğinde Jungkook büyük bir şok ile karşısında ki kişiye bakıyordu.
"Abi mi?"
"Lütfen şimdi soru sorma zamanı değil herşeyi anlatacağım sadece güvenli bir yere gitmeliyiz" dediğinde Jimin ortaya atılarak konuşmuştu.
"Jungkook ne olacağını bilmiyoruz haklı olabilir bu yüzden bizimkilerin yanına gidelim en güvenli yer orası hepsine mesaj atıyorum şimdi" diyerek hemen hızlı bir şekilde mesaj atarak arabanın olduğu yere doğru yönelmişlerdi.
...
"Yoongiiii Tae'yi bulmuşlar" diyerek olduğu yerde küçük bir çığlık atmıştı. Koşup Yoongi'ye sarılarak mutluluk göz yaşları döküyordu.
Şuan bu iki durum yüzüden Yoongi'nin büyüyen gözlerinde ki mutluluğu resmen görebilirdiniz. Aynı şekilde oda Hoseok'a sarılarak karşılık vermişti.
"Arabanın olduğu yerde toplanmamızı söyledi Jimin hemen gitmeliyiz" dediğinde Yoongi'nin elinden sımsıkı tutarak tekrardan kalabalığın arasında kaybolmuşlardı.
...
Herkes o kadar hızlı gelmişti ki hepsi soluk soluğa kalmıştı. Bütün gözler Tae'yi arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A New Hope | Taekook
Fanfiction''Kimse kötü hayatı yaşamak istemezdi ama o şansızlık birini bulmuştu , bir olayın tüm hayatını değiştirebileceğini düşünememişti '' [TAMAMLANDI]