Merhabalar güzel okuyucular!!!
Güzel bir bölümle tekrar buradayım düşüncelerinizi kısa kısa yorumlarla anlatırsanız çok mutlu olurum hayalet okuyucu olmayın lütfen beğenilerinizi ve o güzel yorumlarınızı bekliyorum...
İyi okumalar sizleri seviyorum...
...
Bu hayatta hiç kimse için kötü düşünmemişti her zaman güzel düşünceler ile devam etmişti hayatına ama ilk defa birinden nefret ediyordu hem de kendi kanından birisiydi. Babasından...
Tae'ye neden bu kadar sinirliydi ne yapmıştı ona Tae babasının yüzünü bile hatırlamıyordu. O annesi ve kendisini terk ederken çok küçüktü nasıl biriydi onunla vakit geçirmişmiydi Tae'yi hiç sevmişmiydi yoksa kendisi yüzünden mi annesini terk etmişti. Bu düşünceler beyni yiyip bitiriyordu. Tek bildiği şey şuan babasını görmek istemediğiydi.
Nereye gittiğini bilmiyordu hastaneden çıkarken mutluluğunu , sevincini , aşkını ve canını oraya bırakmıştı. Artık yaşayan bir ölüden farkı yoktu.
...
"Alo Yoongi hyung bizimkileri alıp acilen hastaneye gelmelisin"
"Ne oldu Jimin Jungkook'a mı bir şey oldu"
"Lütfen soru sorma hyung hemen gelmelisiniz" diyerek telefonu kapatmıştı.
Jimin Tae ile konuştuktan sonra hemen evden çıkmıştı. Hastaneye geldiğinde hızla merdivenleri çıkarak Jungkook'un kaldığı odaya doğru yönelmişti.
Fakat içeri girdiğinde sadece Jungkook vardı. Aklında ki sorular bedenini ele geçirmişti 'Tae nereye gitmişti neden gitmişti Jungkook uyandığında ona ne diyecekti' bu sorular ile delirmemek için kendini zor tutuyordu.
Açmıyordu telefonunu yüzlerce kez aramıştı. Bir yandan merak ediyor bir yandan korkuyordu neden birden gitmişti halbuki onun yanında olacağına söz vermişti. Tae'yi tanıyorsa Jungkook'u asla bırakmayacağını biliyordu. Biraz önce odaya doktor gelmişti. Ve Jungkook'un her an uyanabileceğini söylemişti işte şimdi hapı yutmuştu...
Jungkook yavaş yavaş gözlerini açmıştı odanın içindeki ışık gözlerine vuruyordu. Jimin büyük dikkatle Jungkook'u izliyordu.
"Jimin Tae nerede" demişti. Jimin biliyordu uyanır uyanmaz ilk bu soruyu ona soracağını gerçekten ne diyeceğini bilmiyordu. Ne dese Jungkook delirecekti bu halde tekrardan incilmesini istemiyordu.
"İlk önce şu yastığını biraz düzelteyim boynun ağrımasın hem de bir bardak su vereyim boğazın kurmuştur Jungkookie" demişti ama Jungkook sorduğu sorunun cevabını bekliyordu. Jungkook'u ne kadar oyalarsa o kadar iyiydi diğerleri gelirse olayları anlatır belki fikirlerini alabilirdi. Ama onlar gelene kadar Jungkook cevabını alacak gibiydi.
"Ben sana su ver demedim Jimin sevgilim nerede dedim" diyerek kuru olan boğazı yüzünden kısık sesle söylemişti. Jimin eğer gerçekleri söylerse Jungkook onu aramak isterdi ama bu halde asla yapamazdı yapacağı tek şey yalan söylemekti en azından bu onun iyiliği içindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A New Hope | Taekook
Fanfiction''Kimse kötü hayatı yaşamak istemezdi ama o şansızlık birini bulmuştu , bir olayın tüm hayatını değiştirebileceğini düşünememişti '' [TAMAMLANDI]