-Daj spać-Mamrocze pod nosem waląc ręką w mój cholerny budzik,który nie daje mi spać.
Nie słysząc przeklętej melodyjki , tylko samą ciszę już wiem, że maszyna diabła ucichła .Następnie położyłam się wygodniej na moim łóżeczku,jednak mój święty spokój zakłóciło wejście nieznanego mi osobnika do mojego pokoju.Ignoruje nowo przybyłego i staram się zasnąć.Już jestem w krainie żelków ,kiedy czuje ręce na mojej lewej nodze.
-Yuki, wstajemy-Mówi moja mama ciągnąc mnie za nogę,czego skutkiem był mój upadek na podłogę.
-Już wstaję mamo-Mówię wstając z paneli podłogowych.
Nie zwracając uwagi na moją rodzicielkę pościeliłam łóżko a następnie podeszłam do szafy. Podczas wybierania ubrań na dzisiejszy dzień szkolny usłyszałam jak drzwi od mojego pokoju się zamykają ,co oznacza opuszczenie mojej oazy przez kobietę. Z naszykowanymi ubraniami kieruje się do swojej łazienki.
Dziś jest poniedziałek a ja jestem nie wyspana ,jak zwykle jest to zasługa conocnego oglądania filmów i seriali .Wchodząc do łazienki zostaje oślepiona przez promienie słoneczne.Przymrużam swoje zmęczone jak i zaspane oczy,odkładając obok umywalki moje ubrania .Moją piżamę, w której skład chodzi za duża koszulka mojego brata, którą mu zabrałam przed jego ucieczką i moje spodenki daje do kosza na pranie .Naga wchodzę do kabiny prysznicowej,letnie krople wody opadające na moją twarz, orzeźwiają mnie .Szybko myję ciało żelem o zapachu malin , a włosy o zapachu arbuza.
Umyta wychodzę z pod prysznica,włosy suszę suszarką do włosów.Kiedy moje włosy są suche postanawiam ich dziś nie spinać tylko przeczesać szczotką i wyprostować prostownicą do włosów . Ubrana w bieliznę zakładam na moją grubą dupę czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami na kolanach. Do tego zakładam czarne body, które są bardzo skąpe, może uznacie że ubieram się jak dziwka jednak lubię podkreślać swoje atuty tak jak w tych bodach, które ukazują nieznacznie moje piersi. Aby nie było mi zimno założyłam na ramiona czarną kurtkę dżinsową. Na moje nogi zakładam buty na 7 centymetrowym obcasie. Na końcu zabieram się za swoją tapetę,nie chcąc się zbytnio malować stwierdziłam, że pomaluje oczy tylko czarnymi cieniami powieki,rzęsy wytuszuje maskarą a usta pomaluję czerwoną szminką.
Gotowa wychodzę z łazienki i podchodzę do biurka,pakuję potrzebne mi na dziś książki do szkoły,które jakimś cudem zamiast w mojej szafce szkolnej są w moim biurku .Zabieram torbę na ramię i schodzę na dół do kuchni gdzie pewnie są moi rodzice.
Będąc na ostatnim schodku mogę zauważyć mamę robiącą śniadanie przy kuchence,mój tata natomiast siedział przy stole czytając gazetę,którą miał w ręce.Podeszłam do mamy dałam jej causa w policzek ,następnie przed usadzeniem swojego tyłka na krześle podchodzę do taty i daje mu tak samo jak mamie całusa w policzek na przywitanie.
-Hej tato- Mówię siadając do stołu.
-Witaj skarbie -Odpowiada mi tata z uśmiechem a moja mama podaje nam przed nosy talerze z pysznie wyglądającą jajecznicą.
CZYTASZ
Start Over
Teen FictionPowiedzieli kochamy cię córeczko nie wiedząc ,że widzę ich ostatni raz w życiu . Odszedł nie żegnając się ze mną nie mając pojęcia ,że tragedia nas znów połączy . Pokochałam ,dałam siebie nie wiedząc jak się to dla mnie skończy...... Yuki po straci...